takedown84 zei:
nog een vraag... hoeveel mg kan ik best neme om te beginnen? tripte je hard op je 180 mg..? heb enkel nog maar 1x paddo's gedaan... een halve portie...
ik weeg ook maar 60 kg fzo... en maat van me doet mee, weegt iets meer dan 100... moet hij dan meer nemen?... alvast bedankt
lees eerst eens:
http://www.dhpforum.nl/dxm/
zo weet je zeker wat je wel en niet moet doen en wat je mag verwachten
voor mij was 180mg wel nice, had wel meer aangekunnen denk ik maar alles was op. had in het begin verwacht dat het niet veel ging geven maar na een uurtje begon het te werken. de werking hield zo'n 5 uur aan denk ik. voelde me echt strak, net alsop de pillen. had een lekker gevoel in heel mn lijf en muziek luisteren was erg nice!
raakte die nacht wel moeilijk in slaap.
toen het spul begon te werken heb ik me wel even misselijk gevoeld.. maar na enkele minuten was dit gelukkig over.
Vind dxm wel een aanrader, het duurde wel even voordat het was uitgewerkt. zelfs de dag erna voelde ik me nog raar..
achja have fun!
::edit:: denk dat je wel goed zit met 180mg sinds je ook maar 60 kg weegt. (zo zit je op het 2de plateau -> meest recreatieve niveau -> het moet nog fun blijven!)
je vriend die ongeveer 100 kg weegt zal wel wat meer nodig hebben. na een klein rekensommetje zal hij ongeveer 300mg moeten nemen om op hetzelfde plateau als jij te komen)
jullie kunnen ook wat meer nemen en zich nog steeds op het 2de plateau bevinden maar omdat het jullie eerste x zal zijn raad ik dit toch af. stel je bent allergisch voor die zooi en raakt in het ziekenhuis, zou niet zo chill zijn
Het tweede plateau. (2.5-7.5mg/kg)