Microdosering LSD!

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Iedereen is weer lekker aan het microdoseren zo te horen.

LSD of psilo microdoseren geven idd een totaal andere vibe. Van het weekend had ik een museumdosering. Ik zag die term laatst voorbij komen en vond het erg goed bedacht.

Een microdosering truffels is tussen de 0.5 en 1.5gr en alles daarboven is een museumdosis tot aan het punt dat je daadwerkelijk een verdraaiing van de realiteit waarneemt. Een uitermate creatieve high waarbij je prima in een museum kan rondlopen en alles vele malen mooier ervaart dan normaal, zonder dat je daadwerkelijk de realiteit vervormd waarneemt. En alles boven 7 gram is gewoon een trip dosis.

Afgelopen weekend had ik 50ug 1p-lsd genomen. Een zeer aantrekkelijke museumdosis voor een prachtige zomerse dag waarin je vrij bent en lekker de natuur in kan trekken. Ik heb 3 uur in het bos gespendeerd, savonds lekker de BBQ aangestoken. Het was zo'n prachtige dag πŸ™

Morgen heb ik een normale werkdag en neem ik een 1.5gr truffel.
Eindelijk een geschikte term voor de dosis LSD waarop ik me al vele uren vermaakt heb.
Geniale energie geeft me dat om idd de natuur in te trekken op een vrije dag.

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Vind ik niet , had paar dagen geleden een halve zegel 1p in men handen (50ug) en dacht ach , ben vrij vandaag en morgen.
Dus nam die inplaats van de micro.
Geen bodyload ervaren , wel geluidvisuals zoals , als men vrouw aan het douchen was lag ik effe op bed.
En zag men vrouw in de douche en het Water was paars (closed eye) toen ik men ogen open deed had alles een paarse gloed en alle geluids vibraties haden een andere kleur.
Heel leuk , maar verre van een echte trip natuurlijk.
Kon makkelijk inslapen ook die nacht , men gedachten worden zeer rustig van lsd in de comedown.

Ik ga slapen , roedels ✌
Acid for life! :redheart:

Slaapse!

Space πŸ•‰

Bewuste gebruiker
Geen bodyload ervaren
Voor mij hetzelfde idd. Eerder heel energiek! Echt fantastisch om zo een dag door te gaan, ik beleef gouden tijden πŸ‘ŒπŸ»

Eigenlijk voelt alles gewoon beter, ik zou me niks kunnen bedenken wat minder goed voelt door 50ug lsd.

Ik ben vrolijker, energieker, voel me meer connected met de natuur, ik vind dingen eerder grappig (maar niet op een lachkickniveau), meer zin in gezond eten, betere balans πŸ€ΈπŸΌβ€β™‚οΈ, ik verander negatieve gedachten makkelijker naar positieve, ik ben creatiever.

Echt mijn dag kan bijna niet stuk op die dosis ❀️

Binnekort ga ik microdoseren met San Pedro🌡! Ik heb me opgegeven voor een onderzoek van de Universiteit van Maastricht waarin ik een dagboek moet bijhouden in een app over de uitwerking. Eigenlijk wat ik hier ook zo'n beetje doe πŸ˜‰

henkie2

Bewuste gebruiker
lol, "museumdosis" briljant! (de naam, bedoel ik)

Lijkt me wel vet om eens door bijvoorbeeld het Rijksmuseum rond te lopen zo'n 2 uurtjes na 50 mcg 1p-LSD genomen te hebben, zal ik zeker eens proberen in de nabije toekomst! Of zo'n 5 gram verse truffels.

Toch weet ik nu al vrij zeker dat voor mij het beste middel om m'n staat van bewustzijn te wijzigen om optimaal van een museum te genieten, nog steeds m'n geliefde Mary Jane is :wink: (liefst in de vorm van een edible, i.p.v. roken).

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Binnekort ga ik microdoseren met San Pedro🌡! Ik heb me opgegeven voor een onderzoek van de Universiteit van Maastricht waarin ik een dagboek moet bijhouden in een app over de uitwerking. Eigenlijk wat ik hier ook zo'n beetje doe πŸ˜‰
Super interessant dit! Ik las onlangs nog over het microdoseren v. mescaline. (en zelfs ook v. cannabis)
Hoe ben je bij het onderzoek terecht gekomen?
Betreft het een studie naar de therapeutische meerwaarde vh. microdoseren v. psychedelica?
Ik ben razend benieuwd naar je ervaringen! 😊

Hier als een blok geslapen btw. En iets na 5u wakker geworden met de fluitende vogeltjes. πŸ˜„

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Sorry nog 1 post , lig al ik bed nu.
Maar 5-meO-DMT moet ook een ode krijgen..
All hail acid and 5-meO-DMT !
Dit is imo de enige manier om mensen in deze drukke maatschappij duidelijk te maken dat het ook anders kan.

Hoor mij nu eens na men breakthroug van daarnet 🀣 😍
[

Nice!
Heb je ervaring met DMT?
Geeft 5-meO-DMT niet nΓ³g een intensere en heftigere trip?

Hoe heb je het gebruikt en kan je ons iets meer vertellen over je breaktrough? Interessant maatschappelijk inzicht. 😊

Space πŸ•‰

Bewuste gebruiker

Purplext

Badass junkie
Ik heb een museumdosis in een museum gedaan laatst en ik wilde eigenlijk alleen maar naar buiten, de natuur in...

Ik heb trouwens altijd last van bodyload, al vanaf 8 mcg. Zweterige handjes, warmte-aanvallen, rode kop, veel honger of juist niet kunnen eten. Ik word ook moe in de namiddag en heb dan 's avonds weinig puf meer om nog te sporten.

Daarom ben ik er nu even mee gestopt. Ik vind het wel lekker om op een vrije dag te doen als ik een wandeling door de natuur maak.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
De bodyload. Een van de weinige minpunten voor mij aan LSD. Gelukkig heeft het ook zoveel pluspunten dat ik ermee kan leven.

Benieuwd naar je bevindingen met San Pedro MD @Space πŸ•‰!

inner_search

Badass junkie
Nice!
Heb je ervaring met DMT?
Geeft 5-meO-DMT niet nΓ³g een intensere en heftigere trip?

Hoe heb je het gebruikt en kan je ons iets meer vertellen over je breaktrough? Interessant maatschappelijk inzicht. 😊
Morgeeeeuh.
Tuurlijk , ben net wakker en heerlijk geslapen.
Iets na de middag typ ik wel effe een stukje.

inner_search

Badass junkie
Morgeeeeuh.
Tuurlijk , ben net wakker en heerlijk geslapen.
Iets na de middag typ ik wel effe een stukje.
Ik ben even geen tijd om weg te typen nu , ik knip en plak en plak een paar posts van me aan elkaar om je een beetje een beeld te geven.
Hierin rook ik het.

De post heb je al gelezen :grin:

5meO is enorm veel intenser dan n'n-dmt imo.
N'n kan ik een hele avond bingen als ik wil.
5meO is zo goddelijk dat ik maar 1 (goede 12/15mg) puff wil en dan ben ik heel de avond zoet met men trip te verwerken met een jointje of 3 erbij.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
5meO is enorm veel intenser dan n'n-dmt imo.
N'n kan ik een hele avond bingen als ik wil.
5meO is zo goddelijk dat ik maar 1 (goede 12/15mg) puff wil en dan ben ik heel de avond zoet met men trip te verwerken met een jointje of 3 erbij.
Grappig dat jij inzat over een paar gram truffels teveel doen en ondertussen zo even de meest hardcore psychedelic doet die er is. :tonguewink:

Bovenaan