methylone

slunse

Bewuste gebruiker
is dus weer te krijgen via internet, aan 69€ de gram nog wel :)
heb direct grammetje besteld, ik laat wel weten als het goed verloopt :)

A

Anonymous

Gast
Methylone is een stof dat best veel lijkt op mdma, maar mdma is een stuk sterker, en goedkoper. (ja ja het is veel gedetailleerder uit te leggen maar nu geen zin in)

slunse

Bewuste gebruiker
explosion was 180mg las ik ergens.. dus een gram is 5 explosions. aangezien explosion ongeveer 12 euro kostte als ik me niet vergis, vind ik 69 eu de gram niet zo duur voor iets dat nergens meer te krijgen is..
op andere rc sites is de prijs rond de 300 euro :P
ik weet wel dat mdma sterker en goedkoper is, maar dat is voor mij niet de kwestie. ik wil methylone proberen omdat het voor mij nieuw is en zachtere katers schijnt te geven. geld speelt daarin voor mij geen rol.

Qocaïne

Badass junkie
slunse zei:
is dus weer te krijgen via internet, aan 69€ de gram nog wel :)
heb direct grammetje besteld, ik laat wel weten als het goed verloopt :)

via het internet ^_^ toemaar! :)
Hoop dat je er aan kan geraken slunse!

Ik kan waars over 3 weken weer aan methylone kome!
Ik vind het heftiger dan mdma.. maar daarintegen ook korter.

Rain

Bewuste gebruiker
69euro de gram?? Niet kopen, afzetterij.. Koop gewoon buisjes, die gram gaat waarschijnlijk ook nog supersnel op, zonde!

vuile rotte reetkutmongoolstinkkezen als ik een van jullie ooit iets kan verkopen wees dan maar zeker da je achteraf naar ziekenhuis kan.stinksmoelen!marokanen zijn zelfs beter dan jullie hollanders!

Trip Unit

Bewuste gebruiker
flip de belg zei:
vuile rotte reetkutmongoolstinkkezen als ik een van jullie ooit iets kan verkopen wees dan maar zeker da je achteraf naar ziekenhuis kan.stinksmoelen!marokanen zijn zelfs beter dan jullie hollanders!
:) bannen die hap :wave:

matthijs

Badass junkie
flip de belg zei:
:hearteyes:

slunse

Bewuste gebruiker
laan zei:
69euro de gram?? Niet kopen, afzetterij.. Koop gewoon buisjes, die gram gaat waarschijnlijk ook nog supersnel op, zonde!

volgens mijn weten zijn er nergens nog buisjes te koop.. 69 de gram is ongeveer het goedkoopste dat ik nog kan vinden hoor
aan 69eu heb ik niets.. aan een gram methylone daarintegen.. :)

A

Anonymous

Gast
je kan 50 pillen halen of 10 pakken pep ( :rolleyes: ) halen voor dat geld, waarom dan in godsnaam methylone?

Barbie

Experimenterende gebruiker
flip de belg zei:
Flip neem ff een pilletje...lol

Trip Unit

Bewuste gebruiker
BobG zei:
je kan 50 pillen halen of 10 pakken pep ( :rolleyes: ) halen voor dat geld, waarom dan in godsnaam methylone?
50 pillen is wel erg veel he voor 69 euro :P
Of je moet smarties kopen,dat kan natuurlijk ook :mrgreen:

A

Anonymous

Gast
Ligt eraan wie je man is..

Ik heb een keer voor 100 stuks 230 moeten betalen, en me laatste partij ging voor 110. Dus.. ja de prijzen verschillen nogal.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Ligt eraan wie je man is..

Ik heb een keer voor 100 stuks 230 moeten betalen, en me laatste partij ging voor 110. Dus.. ja de prijzen verschillen nogal.
Ja kijk nu haal je hogere aantallen erbij,zo kan ik het ook met kortingen :P
Maar in principe betaal je tegenwoordig meestal boven de 2 euro P/p voor goed spul dan he,en anders kom ik wat bij jou halen goed!? :mrgreen:

A

Anonymous

Gast
Jongen maak geen domme grapjes over dealen in dit forum haal het ff weg.

Ik kan zekerste weten wel voor 70 euro 50 stuks halen hoor.
Toen ik net begon kreeg ik 50 voor 80(met een pakje mdma erbij als kado achteraf), nu ik die persoon langer ken is alles veel goedkoper geworden.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Jongen maak geen domme grapjes over dealen in dit forum haal het ff weg.

Ik kan zekerste weten wel voor 70 euro 50 stuks halen hoor.
Toen ik net begon kreeg ik 50 voor 80(met een pakje mdma erbij als kado achteraf), nu ik die persoon langer ken is alles veel goedkoper geworden.
Nou goed jij je zin,maar ik blijf het erg goedkoop vinden....

A

Anonymous

Gast
Het maken van een pil kost de producent hoogstens 19 cent.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Het maken van een pil kost de producent hoogstens 19 cent.
Ik neem aan dat als je een source bent,niet een pietluttige 50 snoepies gaat verkopen aan een persoon.
kijk als we dan over 350 praten,dat is wat anders.
volgens mij maakt dan nog steeds de source het meeste winst van de hele verkoopkring.

A

Anonymous

Gast
Een pillendrukker verkoopt per 5000, daaronder is het de moeite niet waard.

Ik weet niet ,maar methylone is ook gewoon weer in buisies te koop hoor bij shops. het heet nu 'exposion'. niet overal ,maar als je een beetje rondvraagt bij shops heb je het wel te pakken. tis ook die goeie ouwe shit: geen kater maar wel die lekkere high achtige trip zonder al te veel vaagheid en ups en downs. Veel stabieler. beter dan mijn beste snoepies ooit...! en dan hoef je zelf ook niet met de dosis aan de gang want die is al voorgeroerd.... hehe :wink:

A

Anonymous

Gast
wat bedoel je schaars in dit geval?

Alles is tegenwoordig schaars, omdat het 'op' kan raken.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
BobG zei:
wat bedoel je schaars in dit geval?

Alles is tegenwoordig schaars, omdat het 'op' kan raken.
Nou aangezien ook de prijzen van de pillen omhoog gaan mettertijd,is het erg lastig om anno 2006 nog pillen te verkrijgen die zo goedkoop zijn als jij beweerd dan,Dus lijkt mij dan dat je 1 van de weinige bent die het zo goedkoop kan krijgen.

A

Anonymous

Gast
In het boek uit je bol staat dat een pil 30 Gulden kost. Waar haal jij de wijsheid vandaan dat pillen duurder worden?

A

Anonymous

Gast
Dan doe je het dus fout, voor mijn allereerste pil heb ik 5 euro neergelegd, en nu kan ik ze dus voor 1,10 p/st regelen.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Dan doe je het dus fout, voor mijn allereerste pil heb ik 5 euro neergelegd, en nu kan ik ze dus voor 1,10 p/st regelen.
en dan ook gesproken over pillen met een hogere dosis mdma dan het standaard gemiddelde?

A

Anonymous

Gast
Aha, voor echt goede pillen moet ik 1,80(per 100, hij verkoopt ze niet p/st) neerleggen. Maar die gaan voor dezelfde consumentenprijs weg als de lager gedoseerde pillen, waarom dan dure pillen kopen?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Aha, voor echt goede pillen moet ik 1,80(per 100, hij verkoopt ze niet p/st) neerleggen. Maar die gaan voor dezelfde consumentenprijs weg als de lager gedoseerde pillen, waarom dan dure pillen kopen?
Tjah die connectie moet je maar hebben he :wave:

A

Anonymous

Gast
Die kan jij ook vinden, gewoon rondvragen. En als die persoon vraagt of jijzelf ook gebruik. Gewoon glashard nee zeggen.

Bovenaan