doe maar ff wat research.....maxtc zei:wat is het dan??
slunse zei:is dus weer te krijgen via internet, aan 69€ de gram nog wel
heb direct grammetje besteld, ik laat wel weten als het goed verloopt![]()

flip de belg zei:vuile rotte reetkutmongoolstinkkezen als ik een van jullie ooit iets kan verkopen wees dan maar zeker da je achteraf naar ziekenhuis kan.stinksmoelen!marokanen zijn zelfs beter dan jullie hollanders!

flip de belg zei:vuile rotte reetkutmongoolstinkkezen als ik een van jullie ooit iets kan verkopen wees dan maar zeker da je achteraf naar ziekenhuis kan.stinksmoelen!marokanen zijn zelfs beter dan jullie hollanders!
laan zei:69euro de gram?? Niet kopen, afzetterij.. Koop gewoon buisjes, die gram gaat waarschijnlijk ook nog supersnel op, zonde!
) halen voor dat geld, waarom dan in godsnaam methylone?Flip neem ff een pilletje...lolflip de belg zei:vuile rotte reetkutmongoolstinkkezen als ik een van jullie ooit iets kan verkopen wees dan maar zeker da je achteraf naar ziekenhuis kan.stinksmoelen!marokanen zijn zelfs beter dan jullie hollanders!
50 pillen is wel erg veel he voor 69 euro :PBobG zei:je kan 50 pillen halen of 10 pakken pep () halen voor dat geld, waarom dan in godsnaam methylone?

Ja kijk nu haal je hogere aantallen erbij,zo kan ik het ook met kortingen :PBobG zei:Ligt eraan wie je man is..
Ik heb een keer voor 100 stuks 230 moeten betalen, en me laatste partij ging voor 110. Dus.. ja de prijzen verschillen nogal.

Nou goed jij je zin,maar ik blijf het erg goedkoop vinden....BobG zei:Jongen maak geen domme grapjes over dealen in dit forum haal het ff weg.
Ik kan zekerste weten wel voor 70 euro 50 stuks halen hoor.
Toen ik net begon kreeg ik 50 voor 80(met een pakje mdma erbij als kado achteraf), nu ik die persoon langer ken is alles veel goedkoper geworden.
Ik neem aan dat als je een source bent,niet een pietluttige 50 snoepies gaat verkopen aan een persoon.BobG zei:Het maken van een pil kost de producent hoogstens 19 cent.
Dus dan zit je al 2 verkopers verder en is de prijs over zeker over de 1.50BobG zei:Een pillendrukker verkoopt per 5000, daaronder is het de moeite niet waard.
Dus dan is het erg schaars als je voor 69 euro 50 snoepies kan krijgenBobG zei:jep, hoe hoger de aantallen, hoe hoger het risico.
Nou aangezien ook de prijzen van de pillen omhoog gaan mettertijd,is het erg lastig om anno 2006 nog pillen te verkrijgen die zo goedkoop zijn als jij beweerd dan,Dus lijkt mij dan dat je 1 van de weinige bent die het zo goedkoop kan krijgen.BobG zei:wat bedoel je schaars in dit geval?
Alles is tegenwoordig schaars, omdat het 'op' kan raken.
eigen ervaring???BobG zei:In het boek uit je bol staat dat een pil 30 Gulden kost. Waar haal jij de wijsheid vandaan dat pillen duurder worden?
en dan ook gesproken over pillen met een hogere dosis mdma dan het standaard gemiddelde?BobG zei:Dan doe je het dus fout, voor mijn allereerste pil heb ik 5 euro neergelegd, en nu kan ik ze dus voor 1,10 p/st regelen.
Tjah die connectie moet je maar hebben heBobG zei:Aha, voor echt goede pillen moet ik 1,80(per 100, hij verkoopt ze niet p/st) neerleggen. Maar die gaan voor dezelfde consumentenprijs weg als de lager gedoseerde pillen, waarom dan dure pillen kopen?