Methylone

Everio

Bewuste gebruiker
Van de week methylone gehad in poedervorm... de smaak is echt TE smerig maar het effect :hearteyes:

eerlijk gezegd vind ik het beter als xtc omdat ik niks naars gevoeld heb toen het uitgewerkt was of kater of wat dan ook...

gevoel is beetje te beschrijven met xtc, alleen je bent niet TE spacerig... beste manier om te beschrijven is een lichtere dosis van xtc (alleen als je bij xtc een lichtere dosis pak, merk je het ook minder) dus het effect is iets lichter, veel minder last van kaken... grote pupillen een beetje, niet opvallend iig...

al met al erg goed :grin: was wel duurder als een gram MDMA kristallen maar zeker de moeite waard voor meer...

reden dat ik het hier plaats is, dat ik mn ervaring wil delen :P en of er tegenwoordig nog meer mensen zijn die dit nog wel eens gebruiken :)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
3,4-methylenedioxymethcathinone

Methylone lijkt chemisch gezien heel sterk op XTC (MDMA). Het verschilt slechts doordat er 1 extra zuurstof (O) atoom aan de alkylgroep (de staart van het molecuul) toegevoegd is ten koste van 2 waterstof (H) atomen. Hierdoor schuift het molecuul van de familie van Amfetaminen naar die van de Cathinonen. Dit is de reden dat het (nog) niet voorkomt op de lijst van verboden opiaten.

Cathinonen komen van nature ook voor in bijvoorbeeld de gekauwde plant Qat.

Explosion wordt verkocht als geurstof (vanille). Deze vanille geur komt van de vanille olie waarin het werkzame bestanddeel (Methylone) opgelost is. De smaak is echter uiterst bitter.

het is een vloeistof en wordt verkocht in 5cm lange buisjes met schroefdop. Om het buisje is een sticker gewikkeld met daarop het woord EXPLOSION. Het wikkel vermeldt ook dat het om een vanille geurstof zou gaan en niet meer 1 buisje tegelijk gebruikt dient te worden.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Leuk spul inderdaad, heel mild maar geweldig om lekker op te praten of dansen. Als je een hardcore pillenslikker bent kun je het waarschijnlijk weinig waarderen maar ik vind het wel mooi. Alleen 15E voor zo'n buisje is zo duur...

Adreno

sunshine

Experimenterende gebruiker
mooi spul, ik ken het poeder en inderdaad, ook xtc gebruikers weten dit echt te waarderen vanwege het uitblijven van een kater. sociaal gezien is het wat beter en minder dromerig, je weet nog goed wat er om je heen gebeurd. Ik begrijp alleen niet waarom je het niet in een capsule doet, vieze poeders slikken...:wink:

Everio

Bewuste gebruiker
sunshine zei:
mooi spul, ik ken het poeder en inderdaad, ook xtc gebruikers weten dit echt te waarderen vanwege het uitblijven van een kater. sociaal gezien is het wat beter en minder dromerig, je weet nog goed wat er om je heen gebeurd. Ik begrijp alleen niet waarom je het niet in een capsule doet, vieze poeders slikken...:wink:

idd...

capsules :P haha oldskool vingeren of sleutelen :wink:

Everio

Bewuste gebruiker
trouwens... ik betaal momenteel 20 euro voor een gram (als ik 1 gram inkoop) hogere aantallen is goedkoper offcourse...

is dit duur? ik zit normaal gesproken altijd relatief goedkoop, echter dit vind ik best prijzig, als ik voor een gram mdma kristallen van 86% nog geen 10 euro betaal (voor mezelf dan)

Delirium

Badass junkie
Methylon :hearteyes: Ik vind het heldere en puur euforische wel fijn in verhelijking met het het wazige gespace op MDMA. Ben er in 't verleden toch wel aardig op gegaan (1 buis Exp(l)osion), inclusief kaken en pupillen. Misschien volgende keer meer nemen? :grin:

Hoeveel is 1 dosis in poedervorm eigenlijk?

sunshine

Experimenterende gebruiker
20 eur is best ok, het klinkt alsof je een goeie source hebt.
Maar dat percentage van 86%, dat is 2% boven het maximaal haalbare voor mdma :wink: bordje bij de testservice met maximale percentages zegt het allemaal; x, speed, k, coke, 2c-b, etc.

Everio

Bewuste gebruiker
sunshine zei:
20 eur is best ok, het klinkt alsof je een goeie source hebt.
Maar dat percentage van 86%, dat is 2% boven het maximaal haalbare voor mdma :wink: bordje bij de testservice met maximale percentages zegt het allemaal; x, speed, k, coke, 2c-b, etc.

en toch heb ik de testresultatien gezien.... of twijfel ik nu met 84%? :confused: ik ga het navragen... was onder invloed van (A)

naja... portie: gewoon vingeren... en je weet met je fatsoenlijk verstand wel wat je bij kan pakken :P

kwa "goeie source" idd... hier ben ik me al vaker van bewust geraakt... :) (mij hoor je niet klagen, zelfs 2C-B krijg ik voor een schappelijke prijs (magisch :P))

Bovenaan