DAVIDOFF schreef o.a. in het topic 'crystal meth' op 22 aug 2008 12:31
DAVID0FF zei:
For guys who use, crystal meth has earned an infamous association with sex. After having sex on crystal, some guys find that plain old sex is boring, not intense enough, not exciting enough. Eventually some of us felt like we couldn’t have sex without it.
Dat was nou ook precies mijn ervaring en daarom al vind ik crystal erg gevaarlijk. Want de rest van je leven rondlopen met het gevoel dat je geen echt lekkere seks meer hebt als je er geen 'ice' bij gebruikt vind ik een behoorlijk depressief vooruitzicht. Meth nestelt zich ergens in je hersenen.
Ik heb het eens in een weekend gedaan. Het was ongelooflijk lekker en in mijn beleving niet te vergelijken met speed. Je hebt echt heel weinig nodig zelfs, zo sterk is het. Je krijgt een snel opkomende en hevige rush (ik heb het 'booty bumping' gedaan) die heel lang blijft pieken. En het brengt je in een spacey, super geile en euforische mood. Wat wil je meer?
Op maandag kwam de crash en die heeft dagen geduurd. Intens moe, compleet verrot gevoel, er niet helemaal "bij" zijn en niet te vergeten een zware depressieve stemming. Met regelmaat ook korte blackouts: het is net of je hersenen plotseling enkele seconden uitvallen. Dat vond ik soms wel scary. Ik heb het uitgezeten en in de loop van de vrijdag voelde ik mij ineens (!!) weer de oude. Op datzelfde moment kreeg ik een hele sterke drang om het weer te nemen.
De hel van de week crashen (tijdens de crash verafschuwde ik crystal) verdween als sneeuw voor de zon. Sindsdien weet ik wat craving betekent! De eerste week dacht ik er haast continu aan bij alles wat ik deed (als het voor mijn neus had gelegen had ik toen zeker toegehapt). Ik heb mij moeten inhouden om niet op jacht te gaan.
Lieve 'Tina' heeft duivelse kwaliteiten. Omdat ik er niet aan toegaf bouwde de zucht naar meer/opnieuw gelukkig heel langzaam af.
Ik heb het een paar maanden later nog eens gedaan en toen wist ik wat ik kon verwachten aan uitwerking, dus ook die keer maar alles weer braaf uitgezeten.
Het is zeer verslavend in mijn ervaring. Heb ook wel eens gelezen dat het nog verslavender is dan heroïne. Als je van de speed moeilijk kunt afblijven zou ik dit maar beter niet doen, want dat is vragen om problemen. Beide poten op de grond dus en zeker niet nemen als je je al depressief voelt.
En bedenk dat een pietepeuterig klein kristalletje je alles direct weer voor vele lange uren laat vergeten
Maar ja, dat kan iedereen maar het beste zelf beslissen...
Sarori
PS: en voor de 'crystal dick' hebben ze gelukkig een oplossing in de vorm van het bekende blauwe kleine pilletje