Methamfetamine

J0rrit

Badass junkie
Wie heeft hier allemaal al eens meth uitgeprobeerd? Echt zo verslavend als beweerd wordt? Echt zo lekker als beweerd wordt? Veel verschil met de gewone speed. Wil graag wel ervaringen horen ofzo, die zijn er namelijk niet zo veel. Zou het wel eens een keer willen proberen maar is nergens te vinden volgens mij, dus daarom hoop ik dat er uberhaupt ervaringen zijn!!!

Gr

psych-out

Bewuste gebruiker
het is speed maar dan nog iets bijgevoegd of nog wat aangepast
werking is ook iets in die aard maar harder

3970

Wijs gebruiker
LSDmathXtc zei:
het is speed maar dan nog iets bijgevoegd of nog wat aangepast
werking is ook iets in die aard maar harder

Als je het dan wilt uitleggen, zorg dan dat je goed geïnformeerd bent, of probeer het niet. Er is al een topic waarin wordt uitgelegd wat meth is, en wat het doet. No offence!!

Hemi

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nog nooit gedaan, geen behoefte ook. Het schijnt veel op gewone speed te lijken qua gevoel, maar dan vooral met een veel langere werkingsduur en dus nog langer wakker blijven en nog minder eten. Vooral dat gebrek aan slaap en voedsel is zo killing aan de amfetamines, dus ik kan wel enigszins inschatten hoe dat dan met meth verloopt. Ik heb al vaak genoeg ervaren wat gewone pep op dat gebied met me kan doen en dat was al absoluut geen pretje, dus de meth laat ik maar lekker staan. Ik weet inmiddels precies hoe mijn lichaam reageert op speed en welke dosis ik kan hebben om de schade zo beperkt mogelijk te houden, dus daar hou ik het lekker bij!

De rush schijnt bij meth ook wel wat intenser te zijn trouwens. Ben bang dat ik dat misschien veel te lekker ga vinden, met alle gevolgen van dien dus. Ik wil dat risico gewoon niet nemen...

azgaza

Badass junkie
Ik beschrijf meth altijd als super speed, het is wat verslavender, werkt sterker, iets langer en daardoor zijn alle risico's dus ook groter adn bij gewone speed van maar van wat ik weet wel vergelijkbaar, maar de risico's van speed zijn ook niet te onderschatten en als je die veel heftiger krijgt lijkt me dat gewoon erg slecht.

Tractuspuer

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
Ik woon in Amerika, en kreeg toevallig gister wat XTC pillen aangeboden, tenminste dat dacht ik.
Ik nam mijn pil in om 8 uur s'avonds, en ik ben knijter hard gegaan, bleek dus meth te zijn.
Bah, wat een troep zeg, heb geen oog dichtgedaan, en ik ben er ziek van.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
haha oke datis kut maat, kanje in amerika nergens je troep testen dan??
hoe weetje zo zeker dan dat het methamfetamine was en geen methyleendioxymethamfetamine??
(meth en mdma)

...

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
even over meth het is slaat 5x harder in als onze gewone nederlandse pep door de extra methylring word de werking verlengt en versterkt en duurt veel langer. maar het is duivels spul ben verslaafd geweest aan de crystalvorm en ik heb een waarschuwing voor de mensen die met de meth willen beginnen als je hel wilt meemaken moet je daar mee beginnen je leven zoals je gewent bent is over de eerste base en ik was verkocht. ben er nu 2jaar van af maar leef elke dag met de gevolgen mensen onthoud dit dat spul gaat niet alleen in je lichaam maar het neemt je ziel in beslag ik ben nooit weer hetzelfde geworden. abcessen in de mond,geestelijk niet in orde meer door chronisch slaapgebrek sliep 3week niet dan 3dagen slapen en weer verder.
2 drugspsychoses en vergiftigigen.sex wil alleen nog als je gebruikt. na stoppen met gebruik heb je geen libido meer voor 6 maand en de zucht is verschrikkelijk. depressief omdat je totaal lichamelijk en geestelijk uit geput bent . dit is niet om het spul af te kraken want het gevoel in niet te beschrijven niks komt ook maar iets in de buurt. maar mensen wees voorzichtig met dat spul want ik wil niemand wensen wat ik door heb gemaakt :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp:

Sarori

Bewuste gebruiker
DAVIDOFF schreef o.a. in het topic 'crystal meth' op 22 aug 2008 12:31

DAVID0FF zei:
For guys who use, crystal meth has earned an infamous association with sex. After having sex on crystal, some guys find that plain old sex is boring, not intense enough, not exciting enough. Eventually some of us felt like we couldn’t have sex without it.

Dat was nou ook precies mijn ervaring en daarom al vind ik crystal erg gevaarlijk. Want de rest van je leven rondlopen met het gevoel dat je geen echt lekkere seks meer hebt als je er geen 'ice' bij gebruikt vind ik een behoorlijk depressief vooruitzicht. Meth nestelt zich ergens in je hersenen.

Ik heb het eens in een weekend gedaan. Het was ongelooflijk lekker en in mijn beleving niet te vergelijken met speed. Je hebt echt heel weinig nodig zelfs, zo sterk is het. Je krijgt een snel opkomende en hevige rush (ik heb het 'booty bumping' gedaan) die heel lang blijft pieken. En het brengt je in een spacey, super geile en euforische mood. Wat wil je meer?

Op maandag kwam de crash en die heeft dagen geduurd. Intens moe, compleet verrot gevoel, er niet helemaal "bij" zijn en niet te vergeten een zware depressieve stemming. Met regelmaat ook korte blackouts: het is net of je hersenen plotseling enkele seconden uitvallen. Dat vond ik soms wel scary. Ik heb het uitgezeten en in de loop van de vrijdag voelde ik mij ineens (!!) weer de oude. Op datzelfde moment kreeg ik een hele sterke drang om het weer te nemen.

De hel van de week crashen (tijdens de crash verafschuwde ik crystal) verdween als sneeuw voor de zon. Sindsdien weet ik wat craving betekent! De eerste week dacht ik er haast continu aan bij alles wat ik deed (als het voor mijn neus had gelegen had ik toen zeker toegehapt). Ik heb mij moeten inhouden om niet op jacht te gaan.

Lieve 'Tina' heeft duivelse kwaliteiten. Omdat ik er niet aan toegaf bouwde de zucht naar meer/opnieuw gelukkig heel langzaam af.

Ik heb het een paar maanden later nog eens gedaan en toen wist ik wat ik kon verwachten aan uitwerking, dus ook die keer maar alles weer braaf uitgezeten.

Het is zeer verslavend in mijn ervaring. Heb ook wel eens gelezen dat het nog verslavender is dan heroïne. Als je van de speed moeilijk kunt afblijven zou ik dit maar beter niet doen, want dat is vragen om problemen. Beide poten op de grond dus en zeker niet nemen als je je al depressief voelt.

En bedenk dat een pietepeuterig klein kristalletje je alles direct weer voor vele lange uren laat vergeten :wink:

Maar ja, dat kan iedereen maar het beste zelf beslissen...
:wave:

Sarori

PS: en voor de 'crystal dick' hebben ze gelukkig een oplossing in de vorm van het bekende blauwe kleine pilletje :openmouth:

Sarori

Bewuste gebruiker
S-pietfriek zei:
Die filmpjes op internet uit amerika over meth moet je met een bus zout nemen.

Hoezo? Ben je er al geweest dan? Heb je het zelf al eens gebruikt?

Ik denk dat je beter zo'n internetfilmpje tot je kunt laten doordringen, want meth is een zeer gevaarlijke drug waar je niet mee moet spotten. Eenmaal verslaafd raak je alles kwijt: huis, gezin, karakter en gezondheid. De verwoestende werking is enorm als je eenmaal addict bent. Lees de ervaringen van 'tipsyflipsy' in dit topic nog maar eens goed.

Op dit forum staan veel verhalen van mensen die dachten dat het allemaal wel mee zou vallen....
Een beetje van dit en een beetje van dat....doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
heey spietfreak volgens mij wil jij het zo graag ff proberen van mij mag je neem gerust zoveel mogelijk volgens mij heb je geen benul wat het doet met je je denk dat je alles wel aan kan ja zo voelt het ook maar het neemt je ziel in beslag zonder dat je het door hebt ik ben alles kwijt geraakt huis,gezondheid,mijn gezond verstand. dus ga gerust je gang maar als na een tijdje je tanden uit je mond vallen,en ziet overal demonen, en ziet allemaal spinnen en beestjes uit je lichaam kruipen. En pak gereedschap om de jeuk te stoppen en krijgt abcessen ter grote van een euromunten ben je al te laat ach maar jij neemt het toch met een korreltje zout

Oja als je binnen 3maand er uitziet als een bejaarde,zonder tanden,die net een chemokuur heeft gehad dan ben je op de goeie weg

Oja daarna spring je voor de trein of brengt net als mij 2jaar in een afkickkliniek door als psychotisch wrak

dus veel plezier en ga dr voor jonge :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

3970

Wijs gebruiker
Tipsyflipsy: Het moet inderdaad niet onderschat worden, maar vergeet ook niet dat niet iedereen hetzelfde reageert op een drug, zoals jij bv. op Meth. No offence verder!! :)

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
nee dat snap ik maar ik schets nu maar even een worse kind scenario wat er kan gebeuren omdat ik duidelijk wil maken aan diegene die zij van je moet het met een hele grote korrel zout nemen
en daar uit op maak dat hij denkt dat het allemaal wel meevalt maar dat is dus niet zo. En het is ook een beetje bezorgdheid denk ik dat mensen niet dezelfde fout begaan als ik destijds gedaan heb heb het misschien een beetje te direct gebracht denk ik. hoop dat het meer een afschrikkend effect heeft dat mensen 2 keer nadenken voor dat ze zomaar ff een methtje gaan doen.

maar ik ben nog steeds huiverig als het over dit onderwerp gaat. :smoke:

Maar thnxx voor je reactie

rosa

Newbie
Nou mensen nooooitt meer heb het gister gesnoven echt ienimiene lijntjes heb een zware crash.
Heb veel dingen gebruikt in me leven maar als dit uitgewerkt is word je para!!
Ik word soms ook para van coke (teveel, slechte) maar je eet wat loopt een rondje en het gaat weer. Van dit kut spul niet!! je moet gewoon wachten tot je eindelijk in slaap (had slaappillen) valt maar de dag erna is ook geen pretje. En het ergste is dat ik het nog hier heb en denk als ik nou een klein beetje neem voel ik me misschien wat beter, hoop dat ik het niet ga doen :flushed:

Oom Klaas

Badass junkie
rosa zei:
Nou mensen nooooitt meer heb het gister gesnoven echt ienimiene lijntjes heb een zware crash.
Heb veel dingen gebruikt in me leven maar als dit uitgewerkt is word je para!!
Ik word soms ook para van coke (teveel, slechte) maar je eet wat loopt een rondje en het gaat weer. Van dit kut spul niet!! je moet gewoon wachten tot je eindelijk in slaap (had slaappillen) valt maar de dag erna is ook geen pretje. En het ergste is dat ik het nog hier heb en denk als ik nou een klein beetje neem voel ik me misschien wat beter, hoop dat ik het niet ga doen :flushed:

Euh, gooi het weg?
Hopen dat je het niet gaat doen laat al zien dat je het gewoon gaat doen...zwak.

dude

Het stimulerende effect komt overeen met speed maar daarnaast hebben gebruikers veel meer last van paranoia en halicunaties. En daar in zit ook een extra gevaar t.o.v. speed want door paranoia en halicunatie kunnen mensen wel 's gekke en gevaarlijke dingen gaan doen.

Meth is vooral populair in Amerika en Thailand en in Nederland gelukkig niet echt. Ik heb het zelf nooit gebruikt maar persoonlijk zou ik zeggen, niet aan beginnen. Je moet drugs in het algemeen en methamfetamine in het bijzonder zeker niet gaan bagatelliseren want dan snap je de potentiële (neven)effecten duidelijk niet.

Popper

Belezen gebruiker
Toch snap ik niet dat mensen het proberen. Natuurlijk ben ik ook wel benieuwd naar de effecten van heroine of chrystal meth, maar dat is gewoon iets wat een gezellig recreatief drugsgebruiker niet doet. Dat is ver van mijn bed :)

dude

Popper zei:
Toch snap ik niet dat mensen het proberen.

Tja, door de gedachte 'één keer kan toch geen kwaad?' zijn al heel wat mensen kapot gegaan, en dat bevestigd des te meer hoe verslavend sommige drugs zijn.

Popper

Belezen gebruiker
Zo dacht ik ook over mijn eerste keer pillen; ach het kan toch geen kwaad. Toen werd ik ook nieuwsgierig naar andere dingen en probeerde ik andere dingen. Maar in mijn hoofd is er toch wel een grens tussen de partydrugs en 'echte' harddrugs hoor. Je moet toch een steekje los hebben om het te proberen.

Oom Klaas

Badass junkie
Popper zei:
Maar in mijn hoofd is er toch wel een grens tussen de partydrugs en 'echte' harddrugs hoor. Je moet toch een steekje los hebben om het te proberen.

(erbij geplakt:)
maar dat is gewoon iets wat een gezellig recreatief drugsgebruiker niet doet.

Partydrugs en "echte" harddrugs zijn exact hetzelfde, misschien emotioneel voor jou niet hetzelfde.
En hoezo een steekje los hebben als je 't gaat proberen? Een inhoudsloze uitspraak.
En dan nog het "wat een gezellig recreatief drugsgebruiker niet doet" is nog meer onzin,
genoeg recreatieve drugsgebruikers in mijn omgeving bijvoorbeeld hebben al zeer veel middelen geprobeerd, waaronder ook meth, crack en heroine. Geprobeerd, en het daarbij gelaten.
Dat jij het niet doet hoeft niet te betekenen dat een normale gebruiker het ook niet doet,
je generaliseert veel te veel.

Popper

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
Partydrugs en "echte" harddrugs zijn exact hetzelfde

''echte'' staat ook tussen aanhalingstekens omdat ik dat inderdaad zo voor me zie ja.Best logisch in mijn ogen, of neem jij net zo makkelijk een pil als dat je een spuit zet?

Hardstikke mooi ook voor je vrienden dat ze het bij een keer hebben kunnen houden, maar dat is vaak niet zo. Dat jou vrienden het lukt wil net zeggen dat iedereen het lukt, ik heb het vaak genoeg fout horen/zien gaan.

dude

Ik ben het met je eens dat er wel een soort van grens ligt bij spuiten. Ik ben niet vies van een lijntje, basen of een blowtje maar een spuit in m'n arm zetten gaat mij (en velen) toch echt te ver.

Bovenaan