Aking zei:dus jij ligt onder invloed te geilen op het leesplankje? :P
Angramar Temenos zei:Aking zei:dus jij ligt onder invloed te geilen op het leesplankje? :P
Een meisje dat "U R" in plaats van "You are" typt zou ik uit principe niet neuken, al was het de mooiste griet ter wereld.
Angramar Temenos zei:Een meisje dat "U R" in plaats van "You are" typt zou ik uit principe niet neuken, al was het de mooiste griet ter wereld.
Aking zei:dus jij ligt onder invloed te geilen op het leesplankje? :P
yeti zei:Angramar Temenos zei:Een meisje dat "U R" in plaats van "You are" typt zou ik uit principe niet neuken, al was het de mooiste griet ter wereld.
Nu weet ik het zeker, jij bent geen mens van vlees en bloed maar het door het DEA-computernetwerk gedownloade zelfbewustzijn van een 72 jarige hoogleraar informatica![]()
Ja, dat beweerde je al in andere topics en volgens mij weten we allebij dat je dat niet gaat lukken jong. (als het je ooit lukt, mag je me contacteren en uitlachenAngramar Temenos zei:yeti zei:Angramar Temenos zei:Een meisje dat "U R" in plaats van "You are" typt zou ik uit principe niet neuken, al was het de mooiste griet ter wereld.
Nu weet ik het zeker, jij bent geen mens van vlees en bloed maar het door het DEA-computernetwerk gedownloade zelfbewustzijn van een 72 jarige hoogleraar informatica![]()
Het grappige is dat ik zoiets van plan ben, om mezelf te kopiëren op een cluster van supercomputers om verder te leven en zo de dood te verslaan. Alleen heb ik nogal een probleem met dat DEA gedeelte. Bah, nee.
Ja, dat beweerde je al in andere topics en volgens mij weten we allebij dat je dat niet gaat lukken jong. (als het je ooit lukt, mag je me contacteren en uitlachen)
Angramar Temenos zei:Ja, dat beweerde je al in andere topics en volgens mij weten we allebij dat je dat niet gaat lukken jong. (als het je ooit lukt, mag je me contacteren en uitlachen)
Lol wut? Dat jij het niet geloofd is normaal, maar uh.. wha?

Angramar Temenos zei:Alleen heb ik nogal een probleem met dat DEA gedeelte. Bah, nee.
Wil jij mijn DF vriendje worden?Atropa zei:Wat dacht je van haar liefhebben, haar hand vasthouden, haar strelen, koesteren, bergen, vermaken, plagen, met haar praten, vervoeren, begeren, kussen. Dat, in een oprechte en fantasie prikkelende verpakking will do the trick.
suzanne1 zei:inmiddels voor de gene die dat willen weten is het me vriendje nie meer hahahah maar dat terzijde hihihi![]()
succes
Zeker nu ik weer een leuk bedrag op mijn rekening heb staan..Ik ook niet, neuken is voor homo'sFlugeltje zei:Ik neuk niet
Welhallodaar zei:Ik ook niet, neuken is voor homo'sFlugeltje zei:Ik neuk niet
Lastig he, homo zijn?Angramar Temenos zei:Aking zei:dus jij ligt onder invloed te geilen op het leesplankje? :P
Een meisje dat "U R" in plaats van "You are" typt zou ik uit principe niet neuken, al was het de mooiste griet ter wereld.
Eh sorry ik neuk nu wel dikke pech voor jouwAngramar Temenos zei:Welhallodaar zei:Ik ook niet, neuken is voor homo'sFlugeltje zei:Ik neuk niet
http://www.sexisforfags.com/
Welhallodaar zei:Eh sorry ik neuk nu wel dikke pech voor jouwAngramar Temenos zei:![]()
yeti zei:Daar was deze single sneeuwman inderdaad nieuwsgierig naar. Heb nog nooit xtc geslikt, was het ook niet van plan, maar nu ik dit lees wil ik voor jou wel een uitzondering maken![]()
Ga denk ik maar snel naar de pillendraaier in de boerenschuur ergens in de Zaanstreek![]()
pushu zei:Als ik pillen op heb vind ik het heerlijk om te zoenen en te knuffelen. Ik vind het ook heerlijk om mijn vriend te verwennen terwijl ik zelf eigenlijk geen behoefte aan heb.
De eerste keer sloeg de pil goed aan en kon ik dansen voor mijn vriend. Heerlijk was dat!
Ik ben nu even gestopt met pillen want na 3 keer werd het gevoel zo veel minder dat het geen nut meer had. Over 3 maanden of zo weer
En dan wil ik niet knuffelen maar pijn lijden aan sm spelletjes :P
ook lekker als ik onder invloed ben![]()