meiden en xtc

xtc love

Newbie
Ik ben nog een jonge jonge en ik ga binnekort samen met mij vriendin xtc gebruiken
nu mijn vraag wat moet ik doen om het mijn vriendin nog leuker te maken m.a.w wat viden meiden lekker asl ze onder invloed zijn en wat zeer zeker niet tips graag ?

caatje

Badass junkie
Wat ik lekker vindt is mannen die goed kunnen spellen, of in ieder geval hun best doen....vooral als hij en ik onder invloed zijn.

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Aking zei:
dus jij ligt onder invloed te geilen op het leesplankje? :P

Een meisje dat "U R" in plaats van "You are" typt zou ik uit principe niet neuken, al was het de mooiste griet ter wereld.

Ho eens, als t een mooi meisje is, én zwaar gamer, dan vergeef ik haar dat wel :grin:

Naked gaming FTW!

Judas

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Een meisje dat "U R" in plaats van "You are" typt zou ik uit principe niet neuken, al was het de mooiste griet ter wereld.

Nu weet ik het zeker, jij bent geen mens van vlees en bloed maar het door het DEA-computernetwerk gedownloade zelfbewustzijn van een 72 jarige hoogleraar informatica :grin:

caatje

Badass junkie
Aking zei:
dus jij ligt onder invloed te geilen op het leesplankje? :P

Nee op en met het woordenboek dat automatisch een spellingscontrole uitvoert terwijl hij hijgend tegen me praat. :hearteyes:

Angramar Temenos

Badass junkie
yeti zei:
Angramar Temenos zei:

Nu weet ik het zeker, jij bent geen mens van vlees en bloed maar het door het DEA-computernetwerk gedownloade zelfbewustzijn van een 72 jarige hoogleraar informatica :grin:

Het grappige is dat ik zoiets van plan ben, om mezelf te kopiëren op een cluster van supercomputers om verder te leven en zo de dood te verslaan. Alleen heb ik nogal een probleem met dat DEA gedeelte. Bah, nee.

Kigh

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
yeti zei:
Angramar Temenos zei:

Het grappige is dat ik zoiets van plan ben, om mezelf te kopiëren op een cluster van supercomputers om verder te leven en zo de dood te verslaan. Alleen heb ik nogal een probleem met dat DEA gedeelte. Bah, nee.
Ja, dat beweerde je al in andere topics en volgens mij weten we allebij dat je dat niet gaat lukken jong. (als het je ooit lukt, mag je me contacteren en uitlachen :))

on topic (zoals het hoort he mannen): Ik weet van bekenden (xtc) en van mezelf als ik onder invloed (geen xtc dan) ben, dat fleece erg lekker voelt, dus fix een deken en laat haar langs haar wang voelen, ze zal smelten :wink:.

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Ja, dat beweerde je al in andere topics en volgens mij weten we allebij dat je dat niet gaat lukken jong. (als het je ooit lukt, mag je me contacteren en uitlachen :))

Lol wut? Dat jij het niet geloofd is normaal, maar uh.. wha?

Is wut niet een zelfde soort woord als U R? Zo'n world of warcraft woord :kots:

nicolai

Wijs gebruiker
beweging kan misschien ook fijn zijn...dus een wandeling maken, wij gaan weleens voetballen of iets anders actiefs, zoals dansen is ook erg fijn. of anders samen op de wi spelen :grin:

Judas

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Alleen heb ik nogal een probleem met dat DEA gedeelte. Bah, nee.

Dat is nu het ironische Angramar: de DEA heeft je zo geherprogrameerd dat je niet weet dat zij je naar DF gestuurd hebben. Je bent zo geconfigureerd dat je dat nooit zal geloven. Jij, virtueel & disconnected, afgesneden van het hallucinerende heiligdom der liefde.

Atropa

Bewuste gebruiker
Wat dacht je van haar liefhebben, haar hand vasthouden, haar strelen, koesteren, bergen, vermaken, plagen, met haar praten, vervoeren, begeren, kussen. Dat, in een oprechte en fantasie prikkelende verpakking will do the trick.

Drientje

DF-koning
Atropa zei:
Wat dacht je van haar liefhebben, haar hand vasthouden, haar strelen, koesteren, bergen, vermaken, plagen, met haar praten, vervoeren, begeren, kussen. Dat, in een oprechte en fantasie prikkelende verpakking will do the trick.
Wil jij mijn DF vriendje worden? :grin:

En het moet ook 14 posts duren voordat de topicstarter een normaal antwoord heeft. Misschien is het handig om discussies over DEA en leesplankjes in het onzinforum te plaatsen? Of negeer gewoon een hele post als de inhoud je niet aanstaat.

@ topicstarter, knuffelen en kroelen is heerlijk dat is altijd goed. Kies je muziek zorgvuldig uit om op weg te spacen, een zachte ondergrond, knuffels om mee te kroelen, en inderdaad, een fleece deken laat je smelten, zo zacht... Zolang het een hoge aaibaarheidsfactor heeft kan het je ervaring heel erg versterken.

Veel plezier samen!

suzanne1

Newbie
toen ik een pil nam en dat had ik al tijdje nit emer gedaan dat ike rg hangerig werd en me vriend ineens wel eer erg leuk vond, heb voor hem gedanst hihihi heb alles gedaan wat er in me opkwam en wilde ook zeker dat hij heel veel aan me zat.. oftewel de helenacht bezig geweest was echt feest..

inmiddels voor de gene die dat willen weten is het me vriendje nie meer hahahah maar dat terzijde hihihi :tearsofjoy:
succes

Judas

Wijs gebruiker
suzanne1 zei:
inmiddels voor de gene die dat willen weten is het me vriendje nie meer hahahah maar dat terzijde hihihi :tearsofjoy:
succes

Daar was deze single sneeuwman inderdaad nieuwsgierig naar. Heb nog nooit xtc geslikt, was het ook niet van plan, maar nu ik dit lees wil ik voor jou wel een uitzondering maken :hearteyes:
Ga denk ik maar snel naar de pillendraaier in de boerenschuur ergens in de Zaanstreek :grin:

Mindgamer

Badass junkie
Ik ben gek, maar wel heel lekker als ik slank ben volgens vrouwen..
Maar daar maak ik eigenlijk nooit gebruik van. Ik hap zeg maar nooit, ik wacht totdat mevrouw de feminist de rollen gaat omdraaien. Dus ik kan nog lang wachten totdat ik weer eens een keer seks heb ben ik bang. Tja, peins erover om weer eens naar de hoeren te gaan :stoned: Zeker nu ik weer een leuk bedrag op mijn rekening heb staan..

DarCness

Experimenterende gebruiker
Als je iets sexueel van plan ben ..
Let dan wel op hoe ze naar jou toe reageerd ..
Want veel meisjes ook waaronder ik Hebben een knuffel en liefdes bui
en een blijf van me af Ik wil gek doen bui
Njaa t zegt al genoeg
Als k gwn lekker gek wil doen moet iedreen lekker van me afblijven ..
Anders Heb k echt een pest bui haha :)
Maar als ze wel een knuffel bui heeft ..
Ga lekker met dr douche geloof me een aanrader (ook voor als je in je 1e ben !)
Daarna Lekker op bed ligge kaarsjes aan en mtv ( in de nacht ) aan knallen ..
Kk chille muziek uit je uit je plaat ben !
Geloof me Dat is echt Geweldig ..

Suc6 Gr Lindsay

DarCness

Als je iets sexueel van plan ben ..
Let dan wel op hoe ze naar jou toe reageerd ..
Want veel meisjes ook waaronder ik Hebben een knuffel en liefdes bui
en een blijf van me af Ik wil gek doen bui
Njaa t zegt al genoeg
Als k gwn lekker gek wil doen moet iedreen lekker van me afblijven ..
Anders Heb k echt een pest bui haha :)
Maar als ze wel een knuffel bui heeft ..
Ga lekker met dr douche geloof me een aanrader (ook voor als je in je 1e ben !)
Daarna Lekker op bed ligge kaarsjes aan en mtv ( in de nacht ) aan knallen ..
Kk chille muziek uit je uit je plaat ben !
Geloof me Dat is echt Geweldig ..

Suc6 Gr Lindsay

Plimu

Bewuste gebruiker
yeti zei:
Daar was deze single sneeuwman inderdaad nieuwsgierig naar. Heb nog nooit xtc geslikt, was het ook niet van plan, maar nu ik dit lees wil ik voor jou wel een uitzondering maken :hearteyes:
Ga denk ik maar snel naar de pillendraaier in de boerenschuur ergens in de Zaanstreek :grin:

Shhhhht! *kijkt parra om zich heen*
en Ey! ik ben geen boer :P

:tearsofjoy:

pushu

Als ik pillen op heb vind ik het heerlijk om te zoenen en te knuffelen. Ik vind het ook heerlijk om mijn vriend te verwennen terwijl ik zelf eigenlijk geen behoefte aan heb.
De eerste keer sloeg de pil goed aan en kon ik dansen voor mijn vriend. Heerlijk was dat!
Ik ben nu even gestopt met pillen want na 3 keer werd het gevoel zo veel minder dat het geen nut meer had. Over 3 maanden of zo weer :wink:
En dan wil ik niet knuffelen maar pijn lijden aan sm spelletjes :P
ook lekker als ik onder invloed ben :grin:

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
pushu zei:
Als ik pillen op heb vind ik het heerlijk om te zoenen en te knuffelen. Ik vind het ook heerlijk om mijn vriend te verwennen terwijl ik zelf eigenlijk geen behoefte aan heb.
De eerste keer sloeg de pil goed aan en kon ik dansen voor mijn vriend. Heerlijk was dat!
Ik ben nu even gestopt met pillen want na 3 keer werd het gevoel zo veel minder dat het geen nut meer had. Over 3 maanden of zo weer :wink:
En dan wil ik niet knuffelen maar pijn lijden aan sm spelletjes :P
ook lekker als ik onder invloed ben :grin:

Woooow :hearteyes:

Bovenaan