Meeting

nicolai

Wijs gebruiker
Dames en heren, speedheads en trippers, badass junkies en hippies...Zouden jullie allemaal even zo vriendelijk willen zijn om jullie aandacht op de schrijver te vestigen.

Ik zou het namelijk leuk vinden als we allemaal een keertje samen zouden willen komen om gewoon een hele leuke dag/middag/avond/nacht met elkaar te hebben.

Natuurlijk kan ik niet alles alleen regelen en plannen en ik zou het ook erg op prijs stellen als iedereen gewoon zijn of haar ideeen hier neerzet. Uit ervaring weet ik dat we ook vooral niet te veel moeten willen en niet teveel moeten plannen. prik een datum, kies een spot en we zien wel waar we aan het eind van de rit (trip?) zijn beland...just picture yourself in a boat on a river.

Als het jullie geen goed of leuk idee lijkt, dan hoor ik het natuurlijk ook graag.

Maar goed, ik hoop dat jullie het ook zien zitten allemaal. En je hoeft niet eens gezellig te zijn, als je maar een zak vol drugs meeneemt. :grin: (grapje natuurlijk, drugs zijn slecht voor je :confused: )

Stoneboot

Bewuste gebruiker
nicolai zei:
Dames en heren, speedheads en trippers, badass junkies en hippies...Zouden jullie allemaal even zo vriendelijk willen zijn om jullie aandacht op de schrijver te vestigen.

Ik zou het namelijk leuk vinden als we allemaal een keertje samen zouden willen komen om gewoon een hele leuke dag/middag/avond/nacht met elkaar te hebben.

Natuurlijk kan ik niet alles alleen regelen en plannen en ik zou het ook erg op prijs stellen als iedereen gewoon zijn of haar ideeen hier neerzet. Uit ervaring weet ik dat we ook vooral niet te veel moeten willen en niet teveel moeten plannen. prik een datum, kies een spot en we zien wel waar we aan het eind van de rit (trip?) zijn beland...just picture yourself in a boat on a river.

Als het jullie geen goed of leuk idee lijkt, dan hoor ik het natuurlijk ook graag.

Maar goed, ik hoop dat jullie het ook zien zitten allemaal. En je hoeft niet eens gezellig te zijn, als je maar een zak vol drugs meeneemt. :grin: (grapje natuurlijk, drugs zijn slecht voor je :confused: )

Ik vind het een heel leuk idee, zo kan je andere mensen van het forum eens echt ontmoeten en over iets praten wat ons allemaal interesseert, cool. Alleen iedereen woont op andere plekken en ik denk dat de leeftijden in ons forum van 13-40 verschillen. Dus afstand en leeftijd. Ik woon zelf dan wel bij een grote stad, maar ik als 14 jarig jongetje op een meeting ergens ver weg met allemaal mensen die ouder zijn? Ik weet het niet..

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Lijkt me erg leuk. Ik heb zelf op het moment geen inspiratie voor lokaties of activiteiten en dergelijke.
Dus ik wacht het verder even af. Ook omdat er al zat mensen hier zitten die meetings achter de rug hebben. :)

nicolai

Wijs gebruiker
vind ik moeilijk lysergine, maar misschien wel beter inderdaad. uiteindelijk is het een meeting van een drugsforum en kinderen van 14 horen geen drugs te gebruiken.

utrecht ligt trouwens het meestal centraal in nederland. weet alleen niet of dat nou de ideale stad is voor een drugs meeting.

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Kindjes van 14 horen het inderdaad niet te gebruiken maar ja dat doen ze toch wel. Maar een 18+ rating geef ik je eigenlijk wel gelijk in, het hoort ook niet.

Aking

Wijs gebruiker
en met 18+ voorkom je een hoop gedoe met verantwoordelijkheid enzo...

op je 18 ben je zelf verantwoordelijk voor je daden... op je 14e zijn je ouders dat nog... en daarbij wie gaat een 14 jarig jochie in de gaten houden alstie keihard tript op de LSD? :P

Drientje

DF-koning
Ik hoef geen massale meeting, ik ontmoet zo af en toe wat mensen en daar voel ik me prima bij. Ik denk niet dat ik me fijn zou voelen tussen mensen die compleet van de wereld hun neus/maag vol stoppen. Ik gebruik het liefst in een bekende omgeving waar ik me prettig bij voel.

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Volgens mij was de bedoeling meer gewoon een normale nuchtere meeting waar je over je ervaringen kan praten. Niemand wil met meer dan 100 mensen tegelijk aan de coke/mdma/speed etc etc. zitten.

lmbrgg

Experimenterende gebruiker
18+ :openmouth: ik ben 17 maar ik gebruik als een 18 jarige :P dus ik kom mee met paar vrienden die 18+ zijn... ik heb ng niemand gezien op dit forum die mijn record heeft gebruikt of in de buurt ervan is geweest dus dat vind k wel 18+ waard :) ik wil meeeee....:P

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
br1ins1 zei:
18+ :openmouth: ik ben 17 maar ik gebruik als een 18 jarige :P dus ik kom mee met paar vrienden die 18+ zijn... ik heb ng niemand gezien op dit forum die mijn record heeft gebruikt of in de buurt ervan is geweest dus dat vind k wel 18+ waard :) ik wil meeeee....:P

Erm.. STOER man!! Als je echt zo graag volwassen wilt zijn, dan gebruik je verstandig..

Drientje

DF-koning
br1ins1 zei:
Nog een goede reden voor mij om niet te komen... Lekker boeiend allemaal...

Flameon

Badass junkie
Drientje zei:
Ik hoef geen massale meeting, ik ontmoet zo af en toe wat mensen en daar voel ik me prima bij. Ik denk niet dat ik me fijn zou voelen tussen mensen die compleet van de wereld hun neus/maag vol stoppen. Ik gebruik het liefst in een bekende omgeving waar ik me prettig bij voel.

Daar sluit ik me bij aan. Een meeting met de vaste groep leden lijkt me overigens erg gezellig.
Maar als je het gaat doen met veel mensen die je van 3 post kent en verder niet, lijkt het me niet leuk en verstandig.

br1ins1 zei:

Dat bedoel ik. Dan denk ik dat we de ambulance al klaar kunnen zetten.
Drugs gebruiken is geen wedstrijd van wie het meeste op kan / records kan verbreken.
Zoals safiertje heel duidelijk aangeeft, gebruik verstandig of gebruik niet !!!

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Grote meetings kunnen vaak gezelliger uitpakken dan je denkt, en hoeft niet meteen een massale uit-je-plaat-gaan meet gaan worden. :) Zoals de fenomenale kadavermeet een jaar geleden die een week duurde ofzo. :wink: Ik weet nog niet of ik kom, dat zal ervan afhangen wie en waar en wanneer.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik zie wel wat in wat vode zegt, maar een meeting met weinig mensen kan zoals Drientje zegt ook wel prettig zijn natuurlijk. Voor een meeting waar veel mensen komen lijkt me uit je bol gaan ook wat minder geschikt.

Flugeltje

Wijs gebruiker
br1ins1 zei:

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

henkie84

Bewuste gebruiker
br1ins1 zei:

Hihi, ik wil je opschepperij niet aanmoedigen, maar watvoor records heb jij dan wel niet op je naam staan?

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Wat heeft iedereen op eens met het gezamenlijk gebruiken van drugs op een meeting, je kan toch ook een meeting houden terwijl je allemaal nuchter bent?

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Dat was sarcastisch bedoeld neem ik aan? Waarom zou dat niet kunnen. Een meeting is toch meer bedoeld om met zijn allen gezellig wat te drinken en praten. En in ons geval dus praten over onze ervaringen op het gebied van drugs? Zo zie ik het dan.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Stoneboot zei:
Dat was sarcastisch bedoeld neem ik aan? Waarom zou dat niet kunnen. Een meeting is toch meer bedoeld om met zijn allen gezellig wat te drinken en praten. En in ons geval dus praten over onze ervaringen op het gebied van drugs? Zo zie ik het dan.
Nee hoor, niet sarcastisch bedoelt!
Ik ben het met je eens. Zie ook m'n eerdere posts. :wink:

shokora

Wijs gebruiker
Kom met zijn allen naar Ruigoord deze zaterdag? : D

Dat lijkt me de ideale plek voor een DF meeting.

BADJASMAN

Belezen gebruiker
Als er veel interesse is kunnen er ook meerdere meetings worden gehouden?
Het is zeker wel discutabel of je samen vd kaart wil gaan of nuchter wil gaan
debatteren over drugs, wat hier al gedaan wordt naar mijn mening!

Ik wil wel een keer bij mij thuis een ayahuasca sessie organiseren.
Een echte sjamaan inhuren, wist je hoe vet zoiets is!

shokora

Wijs gebruiker
BADJASMAN zei:
Als er veel interesse is kunnen er ook meerdere meetings worden gehouden?
Het is zeker wel discutabel of je samen vd kaart wil gaan of nuchter wil gaan
debatteren over drugs, wat hier al gedaan wordt naar mijn mening!

Dan kotst iedereen je huis onder... o.o

Zoiets kun je beter buiten in de natuur doen.

Drientje

DF-koning
Dumpy zei:
Dat wil je niet thuis hebben... lijkt me.
Lekker al die negatieve energie in je huis, zie dat maar weer weg te krijgen... Dagen erna nog aan het mediteren en slecht slapen... Nee dank u...

Flameon

Badass junkie
BADJASMAN zei:

Dan kun je beter denk ik een accomodatie afhuren ergens in de natuur en dan daar een sjamaan inhuren.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het punt is, vorm een concreet plan, gooi dat in een topic geruime tijd voor de datum, en dan kijk je maar hoeveel mensen er komen. Want in een topic overleggen waar en wanneer en wat gaat toch altijd helemaal verkeerd. :wink:

Hylke

Belezen gebruiker
Hmm, opzich heb ik wel interesse, maar ik heb geen idee wat voor type mensen hier op DF komen, en wat voor soort mensen er op zo'n meet zouden komen. Ik zit liever niet tussen een stel gabbers die de boel gaan lopen verzieken.

Dan toch liever die hippy vibe :stoned:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat is net het leuke van meetings... alle soorten mensen door elkaar met 1 intresse gezellig samenkomen en lekker praten over hun gedeelde intresse; drugs. Dan maakt het toch niets meer uit je nou hippie, gabber of hiphopper bent.

Drientje

DF-koning
vode zei:
Dat is net het leuke van meetings... alle soorten mensen door elkaar met 1 intresse gezellig samenkomen en lekker praten over hun gedeelde intresse; drugs. Dan maakt het toch niets meer uit je nou hippie, gabber of hiphopper bent.
+1, ik heb al best veel mensen gemeet, en er zat niet 1 gabber bij!!!

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Kan me ook niet voorstellen dat er hier vooral veel 'gabbers' of hoe je ze ook wilt noemen zitten.
Ik heb nog niemand gemeet maar ik heb juist het idee dat iedereen gewoon anders is, dat maakt het meeten ook zo leuk.

Bovenaan