Queenir
Experimenterende gebruiker
Ik ben een dopaminejunk, wegens depressie dopaminetekort gekregen en dat lang opgelost met rilatine (zonder voorschrift, online gekocht, niet te betalen eigenlijk) Nu heb ik dopamineverhogende antidepressiva en die werken, depressief ben ik niet meer. Maar ik heb wel nog graag af en toe wat extra dopamine, bijvoorbeeld als ik heel de dag rotklussen moet opknappen of als ik ‘s avonds in mijn eentje zit want dan krijg ik zin om iets te gaan doen en ben ik bezig in plaats van me eenzaam te voelen. In plaats van rilatine gebruik ik daarvoor nu 4f-mph, er zit wat verschil op de werking maar het is ook methylfenidaat en het belangrijkste daarvan vind ik de manier waarop het werkt: het blokkeert de heropname van de aanwezige dopamine in je brein, zodanig dat die ophoopt. Cocaïne werkt ook zo. Het haalt dus geen dopamine uit je reserves zoals bv. speed wel doet. Van iets dat werkt zoals speed weet ik nooit op voorhand wat het resultaat daarvan gaat zijn. Als mijn dopaminereserve op dat moment zeer klein is, word ik er alleen maar moe en misselijk van.
Nu heb ik 2MMC geprobeerd en dat werkt duidelijk niet zoals speed, want dat verdraag ik prima en het heeft ook wel effect, maar niet zoveel als de 4fmph. En ik moet er al 200 mg van pakken (ik koop kristallen en los die op in drank) of ik voel niks. Een nog hogere dosis 2MMC pakken, riskeer ik toch maar niet.
Nu was mijn vraag: de websites die designerdrugs verkopen raden behalve 2MMC ook 3FMc en nep (nephedrone) aan als dopamineverhogers. Iemand ervaring daarmee? En weet iemand of ze die dopamine uit je reserves halen of niet?
Nu heb ik 2MMC geprobeerd en dat werkt duidelijk niet zoals speed, want dat verdraag ik prima en het heeft ook wel effect, maar niet zoveel als de 4fmph. En ik moet er al 200 mg van pakken (ik koop kristallen en los die op in drank) of ik voel niks. Een nog hogere dosis 2MMC pakken, riskeer ik toch maar niet.
Nu was mijn vraag: de websites die designerdrugs verkopen raden behalve 2MMC ook 3FMc en nep (nephedrone) aan als dopamineverhogers. Iemand ervaring daarmee? En weet iemand of ze die dopamine uit je reserves halen of niet?