Medicatie kopen online

SeeBrightOfLight

Experimenterende gebruiker
Hoi,
Ik heb nu eindelijk wat rust, en kan ik wat schrijven. Zoals mijn laatste bericht vermelde wou ik toen stoppen met blowen cold turkey. Het wilt nog steeds niet lukken, mijn ontwenning begint al na een uur niks heel erg. Zoek gedrag , gedacht voor er te gaan halen, etc... ik ben het echt meer dan beu, maar het lukt me op 1 of andere manier niet. Ik heb nu de stoppen met blowen app gedownload op me tel voor zelf rustig af te bouwen. Maar ook ben ik aan het denken om mssn toch medicijnen te halen die me op dat moment dan kalmeren. Omdat ik add heb ben ik al een vrij drukke persoon van energie. Kan je eig online de gepaste medicatie bestellen? Of moet dit allemaal via de huisarts. Ik laat me huisarts liever er buiten

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Hoi,
Ik heb nu eindelijk wat rust, en kan ik wat schrijven. Zoals mijn laatste bericht vermelde wou ik toen stoppen met blowen cold turkey. Het wilt nog steeds niet lukken, mijn ontwenning begint al na een uur niks heel erg. Zoek gedrag , gedacht voor er te gaan halen, etc... ik ben het echt meer dan beu, maar het lukt me op 1 of andere manier niet. Ik heb nu de stoppen met blowen app gedownload op me tel voor zelf rustig af te bouwen. Maar ook ben ik aan het denken om mssn toch medicijnen te halen die me op dat moment dan kalmeren. Omdat ik add heb ben ik al een vrij drukke persoon van energie. Kan je eig online de gepaste medicatie bestellen? Of moet dit allemaal via de huisarts. Ik laat me huisarts liever er buiten
Hoezo wil je je huisarts erbuiten laten?
Dat is normaal toch de eerste persoon waar je naartoe gaat als het om medicatie gaat?

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hoi,
Juist je huisarts erbij betrekken, voor je van de ene verslaving in de andere valt!

SeeBrightOfLight

Hoezo wil je je huisarts erbuiten laten?
Dat is normaal toch de eerste persoon waar je naartoe gaat als het om medicatie gaat?
Ja, wil gwn niet vol gepropt worden met medicatie dat ik opzich niet nodig hebt. Alleen iets om mezelf rustig te houden.

Paranoize.

Badass junkie
Ja, wil gwn niet vol gepropt worden met medicatie dat ik opzich niet nodig hebt. Alleen iets om mezelf rustig te houden.
Oxycodon en diazepam moet je om vragen bij je huisarts. Dan zeg je tegen die oude dokter van je, ik wil effies een weekje relaxen ouwe! Schrijf me maar wat oxycodon en diazepam voor 🤗 3x daags 😋 Tot volgende week hey joejoe 👋🏻 Dan kom ik om herhaalrecepten zeiken 😡

S

Lid 103682

Bewuste gebruiker
De huisarts propt je niet vol. Als hij andere medicatie voorstelt en jij wilt niet, dan wil je niet punt
Over je vraag "Medicatie online kopen" , vragen of aanbieden van verkooppunten levert een ban op.
Dus zoek je nou medicatie of drugs als zelfmedicatie?
(Gaan we je niet aanbieden, maar concretere hulpvraag=concreter advies)

SeeBrightOfLight

De huisarts propt je niet vol. Als hij andere medicatie voorstelt en jij wilt niet, dan wil je niet punt
Over je vraag "Medicatie online kopen" , vragen of aanbieden van verkooppunten levert een ban op.
Dus zoek je nou medicatie of drugs als zelfmedicatie?
(Gaan we je niet aanbieden, maar concretere hulpvraag=concreter advies)
Nee nee ben je gek. Ik zoek dat niet. Omg sorry voor het misleidend bericht!

Don Draper

Badass junkie
Je kan ook met drogisterij middelen wat rust krijgen met de wiet afkick. Valeriaan wordt wel eens aanbevolen om rust te krijgen van wiet afkick. Helpt mij ook enorm ermee.

Wat betreft je add moet je echt naar je huisarts gaan als je daarvoor hulp wilt. Informeer je goed van tevoren of je bijvoorbeeld met Ritalin je wil mediceren. Misschien zijn er andere dingen die er ook bestaan en die kan je met de huisarts bespreken.

Je moet niks. Dus wat let je?

Bovenaan