MDMA/Xtc met speed

sjelepopi

Belezen gebruiker
Hoi,

Ik kan het nergens vinden maar ik heb de volgende vraag.

Als ik speed neem ga ik meestal ongeveer een 8 uur lang door.

Stel ik neem speed en na 4 uurtjes ofzo gooi ik een pil of neem een likje mdma, krijg ik dan wel nog de lekkere euforie van de xtc? of blijft de speed overheersen?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik merkte de mdma dan veel minder. Beter is om eerste mdma te doen en na 4 uur ofzo pas aan de pep. Beter vanwege het effect, niet beter vanwege je gezondheid :þ

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik zou zeggen, bewaar de pep voor als je MDMA crasht, dan vang je (tijdelijk) de crash op en ga je je niet naar voelen op een feest, als je al aan de pep gaat.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Angramar Temenos zei:
Ik zou zeggen, bewaar de pep voor als je MDMA crasht, dan vang je (tijdelijk) de crash op en ga je je niet naar voelen op een feest, als je al aan de pep gaat.

Denk er hetzelfde over, heb deze combo gedaan op koninginnendag en het was zeker leuk, houd alleen wel rekening met de kater van je leven :P .

sjelepopi

Belezen gebruiker
Angramar Temenos zei:

Bedoel je hiermee dat je het nare gevoel opvangt dat je krijgt als de MDMA is uitgewerkt?
Dat zou wel relaxt zijn, :mrgreen:

Is er dan iemand bekend met combinatie eerst pep en dan mdma.
Dus na 8 uurtjes ofzo de mdma nemen?

Want voor mijn gevoel moet ik een feest afsluiten met een mdma gevoel. :P(Als ik gebruik heet dat :wink: ) Maar misschien zit ik wel fout. (heb pas 1x speed gebruikt namelijk.)

houd alleen wel rekening met de kater van je leven :P .

De katers die ik tot nu toe heb gehad van drugs zijn me elke keer beter bevallen dan de katers die ik van alcohol heb, dus dat vind ik niet zo erg.
Enige waarmee ik zit is dat ik het zo optimaal en safe mogelijk wil gebruiken. :)

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
^ Nou ik heb toch echt 100x liever een alcohol kater dan een pep of mdma kater

Als ik alcohol brak ben, kan ik me teminste vol vreten met vies vettig voedsel om vervolgens nog 20 uur te slapen.

Met een pep of mdma kater kan ik niet lekker slapen, ben ik lichtelijk geirriteerd, misselijk en krijg ik geen fatsoenlijke hap door m'n keel.

Alcohol kater FTW :beer:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Een alcohol kater duurt ook maar een dagje, van veel speed en mdma voel ik me de dagen erna vaak ook nog brak.

Paddo100

Bewuste gebruiker
Ik zou het gewoon dozeren.

eerst neem je gewoon een pilletje of mdma poeder. daarna klein nakkie. dan nog half pilletje erbij, weer klein nakkie. en dan gewoon kijken hoe je je voelt.

pillen met klein beetje pep en veel mdma zijn goeie partypillen dus als je het zelf mixed zal het ook wel goed komen :wink:

s6

sjelepopi

Belezen gebruiker
Oke bedankt voor de tips.

Helaas ben ik er vandaag achter gekomen dat de speed die ik heb versneden is met caffeïne. :kots:

geox

Bewuste gebruiker
120mg MDMA en 150mg speed in een capsule en gaan maar :tongueout:
Wel best een aanslag op je maag dat wel :kots:

nutsss

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
sjelepopi zei:
geox zei:

Hoe bedoel je? Ga je ervan kotsen wil je zeggen?

't Voelt gewoon niet lekker.

Pak er ook één of twee rennies bij. Opgelost. :smoke:
Er was eens iemand hier die rennies door de speed heen sneed... Dan prikte het niet zo. :grin:

En stuiter ze, lover-rocket! :hearteyes:

MDMA<3

Belezen gebruiker
geox zei:

Zou ik niet doen,
word je ontzettend wazig van. vriend van mij heeft het wel is gedaan en die liep zo krom als een hoepel kon niet meer recht blijve staan hele tijd vallen etc. maarja wij gebruiken recreatief dus zijn niet zo heel veel gewend

Matthijs85

Belezen gebruiker
Ik zou als ik ook al MDMA gebruik maar n klein beetje speed gebruiken... En ik zou zelf altijd de speed in t begin nemen; ik kan nooit slapen als ik later nog speed bijneem en meestal wil ik toch nog wel n paar uurtjes slaap pakken na een feestje

m.g.redd

Newbie
soundbass zei:
heerlijke combinatie. Lkker strak ronddwalen :grin: :rock: :xtc:
Heerlijk man!

130 mg Mdma en 65 mg Speed in een cappie is voor mij mans genoeg.
:tearsofjoy:
Dan heb ik geen last van de nare effecten en dan ga ik toch echt het hardst!
Dus zo maak ik de combinatie...
Vind mdma ook niet genoeg opwekkend voor op een feest ofzo.

Als ik geen capsules heb dan neem ik de speed als ik een beetje het idee krijg dat ik in ga zakken en dat niet meer goed kan maken met mdma/pillen..

Matthijs85

Belezen gebruiker
65mg poeder of 65mg amphetamine met gecorrigeerd voor puurheid? Dat laatste lijkt me nogal veel, en dat eerste kan omgerekend van alles zijn...

m.g.redd

Newbie
Matthijs85 zei:
65mg poeder of 65mg amphetamine met gecorrigeerd voor puurheid? Dat laatste lijkt me nogal veel, en dat eerste kan omgerekend van alles zijn...

Ik bedoel mdma. en dan zal het inderdaad wel niet heel heel erg puur zijn. 130 mg is wat ik dan afweeg. En dan is het inderdaad wel heel heftig!
Wel op een positieve manier, dat ik wel flink uit mijn dak kan gaan enzo. Niet stilzitten en spacen, daar houdt ik niet van op een feest...

Matthijs85 zei:
Dat hangt er voor mij heel erg vanaf wat voor soort feest.

Ik ga meestal harstyle. en af en toe uitstapjes naar techno. Daar vind ik het het het beste bij werken...

knolselderij

Wijs gebruiker
zoals iederen al zegt eerst mdma en dan speed maar als je wil slapen zou ik het andersom proberen (en hopen dat je kan slapen)

Bovenaan