mdma snuiven

xbcc

Newbie
Is mdma snuiven voor de 1ste keer al heel slecht voor je neus? Is het zo dat je al bij de eerste keer je neus beschadigt, dat de botten wegrotten of zo?

Alvast bedankt

kaboutertje

Experimenterende gebruiker
Hmmm zou ik nooit doen!!

Doe gewoon een puntje op de achterkant van je tong, Of doe het door je drinken ofzo!! :grin:

Verder mdma Snuiven geen vervaring :sunglasses:

MDMA<3

Belezen gebruiker
Kan niet zo heel veel kwaad,
maar iig ik zou het niet vaker doen is zonde van je md want het werkt veel korter en je hebt meer nodig dan als je het oraal gebruikt , en hij is nu al zo duur/schaars:openmouth:

TrippyShit

Badass junkie
Meer nodig dan oraal? :P Je hebt nassaal (via je neus dus) juist minder nodig dan oraal..
Verder moet het gewoon pijnlijk zijn. Je botten rotten heus niet weg hoor maar ik snap niet waarom je het zou snuiven. Als je het in een stukje vlu stopt en er klein propje van maakt heb je een mooi bommetje.. Werkt lekker snel, duurt stuk langer, geen pijn aan je neus..

Angramar Temenos

Badass junkie
Als mdma zo goedkoop was als vroeger (kon in de goede oude tijd een gram pure 83% krijgen voor 15-20 euro) zou ik het vast nog wel eens snuiven, komt wat heftiger op. Wat ik altijd fijn vond om te doen is een bommetje slikken, en dan een snuifje doen voordat die inslaat, was altijd zeer geslaagd.

Oom Klaas

Badass junkie
Vroeger, toen we nog 2 handen gebruikten zodat we tijdens de lunch met 1 hand schepten en met 1 hand aten!

Vroeger...

geekos

Bewuste gebruiker
Niet te veel zorgen over maken, heb het de eerste keren ook gesnoven en ben vrij zeker dat mijn botten nog niet weggerot zijn :wink: maar raad ook aan het gewoon door je drinken te doen, dan heb je dat piekend gevoel niet

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Volgens mij is het inderdaad niet veel slechter dan speed snuiven.. Het enige is dat mdma scherpere kristallen zijn, en dus ook pijnlijker.. Ik kon het effect van snuiven alswel oraal gebruik waarderen, het heeft allebij zijn goede en slechte punten. Snuiven klapt er meteen op, het wordt sneller opgenomen maar werkt ook weer sneller uit, het orale gebruik heeft als nadeel dat je lang moet wachten voor je merkt hoe de dosering is en het iets vagere gevoel wat je krijgt als hij inslaat. Het pluspunt is geen zere neus en vieze smaak achterin je keel die zeker een kwartier blijft hangen:P

Ik snoof het vooral als ik lekker aan het drinken was en net een klein beetje extra wilde, instant effect en niet meteen het echte xtc gevoel waardoor je nog gewoon kunt blijven doen met een lijp randje :wave:

knolselderij

Wijs gebruiker
beetje drinken in je bek, mdma er in en nieuwe slok.
zo slecht is t dan ook weer niet voor je tanden. je klapkaak lijkt me slechter

Angramar Temenos

Badass junkie
Wat ik vroeger deed toen ik makkelijk veel kon inkopen was een lijntje ervan leggen, en dan een bommetje nemen. Zo klapt het bommetje erin net als het lijntje stabiel is, waardoor je een harde rush krijgt en je niet hoeft te wachten. Best wel verspelling, mja ik had veel en wou wat, dus.. :grin:

Ketnoniesman

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Wat ik vroeger deed toen ik makkelijk veel kon inkopen was een lijntje ervan leggen, en dan een bommetje nemen. Zo klapt het bommetje erin net als het lijntje stabiel is, waardoor je een harde rush krijgt en je niet hoeft te wachten. Best wel verspelling, mja ik had veel en wou wat, dus.. :grin:

nooit gedaan maar klink aangenaam.
Vroeger was't altijd mijn gewoonte om eerst een bommetje te neme en terwijl nog wat Mdma bij drinken.
Those good old days... :P

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb vroeger best wel eens achterlijk gedaan met MDMA, waarbij het toppunt dit was. Toen keihard bad gegaan op de crash, en vanaf toen wat verstandiger gedaan met het goedje :grin:

Bovenaan