MDMA poeder

Zat0x

Experimenterende gebruiker
Hej allemaal.

Ik ga morgen pure MDMA poeder nemen.
Ik heb een paar vraagjes zodat het niet fout gaat.

Wat is een normale dosis voor iemand die 77 kg en ongeveer 1,80 is/weegt?
Wat zijn de voor en nadelen van Pure MDMA poeder?
We zijn ook van plan om er matig wat bier bij te drinken.. Kan dit?
Kan ik zelf de sterkte van het poeder meten?
Wat is de beste manier om het in te nemen?

Tips zijn niet ongewenst
p.s. we gaan het bij iemand thuis doen in een vertrouwde omgeving.

Alvast bedankt :grin:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
je zegd dat het pure poeder is... hoe weet je dat? als het niet getest is

als het echt puur zou zijn zou ik met 90 a 110 mg beginnen. Als dit je eerste keer xtc is... Zo niet dan kan je het zelf een beetje bepalen met hoeveel pillen je slikt als je de sterkte daarvan teminste weet.

bier kan je er beter niet bij drinken, mdma trekt vocht uit je lichaam en dat doet bier dus ook, zo ontstaat er kans op uitdroging, hou het gewoon bij water. Bier heb ik persoonlijk zowiezo geen intresse in als ik mdma op heb.
Je kan niet zelf de sterkte van je poeder meten, daarvoor moet je naar een testcentra bijv>>>http://www.drugs-test.nl/

innemen, je kan het het beste in een paar fluwtjes wikkelen, een bommentje maken dus, ook kan je het door je drinken gooien maar daar is je gebit niet zo blij mee. :mrgreen:

veel plzier :wave:

Jeller

Badass junkie
een normale dosis zou 1 of 1.5 keer je lichaamsgewicht moeten zijn, dus in jouw geval is dat 77 tot 110 mg zijn

in jouw geval zou ik dus 100 mg nemen als het jouw 1ste keer is, dit gaat zeker al overweldigend genoeg zijn..

verder moet je niet echt met iets rekening houden.. aangezien je het thuis gaat doen is het niet per sé nodig om elk uur iets te drinken, maar het kan gen kwaad ne persoonlijk heb ik er wel nood aan want ik heb altijd een droge bek op xtc/mdma

een beetje alcohol kan geen kwaad, maar van weinig alcohol voel je toch niets, het zal alleen je kater vergroten

nog een tip: muziek :hearteyes:

en als je joints rookt, dit is ook heel lekker op mdma, maar je (ik toch) voel er niets van, het is puur voor de smaak

verder zou ik er voor zorgen dat je goed eet een paar uur ervoor en de dag erna zeker.. vooral fruit en groenten (vitamine c) is noodzakelijk voor een vlug herstel

Zat0x

Experimenterende gebruiker
OKe bedankt.

IK heb al een keer een pil op alleen voelde ik daar niet extreem veel van. Ik denk ik nog nooit echt het mdma gevoel gehad.

Dus ja dit zal wel de eerste keer worden.

Als ik het spul laat testen, hoe snel heb ik dan de uitslag ?

Jeller

Badass junkie
mwa da vind ik nie, kebt nog nooit ver gedreven, maar in mijn maag maakt het toch weinig verschil tussen cola of bier

kvind het gewoon nuttelozer omdat ik altijd veel feest en dan moet je wel water drinken.. tdoet dan ook veel meer deugd

Bovenaan