Dat kan je doen, maar je kan behoorlijk over je zuiger gaan. Cola en mdma vind ik geen fijne combinatie in mijn maag.Biertje zei:Gewoon in je glaasje cola... tuurlijk kan dat!
Dopezilla zei:- Het is wel bijzonder slecht voor je tanden.
- Wel slaat het wat sneller in als het opgelost is in water (of iets anders)
Exceptional Insight zei:Zodat je iemand kunt drogeren met MDMA? Waarom zou je dit anders willen?
Inderdaad, ik drink al jaren nog maar heel sporadisch cola, alleen als het feest is. Cola is zo'n rotzooi dat het er zwart van ziet.Dopezilla zei:Cola zou verboden moeten worden!![]()
Olle
Inderdaad, niet te vertrouwen die zwarten!Aalpoepert zei:Inderdaad, ik drink al jaren nog maar heel sporadisch cola, alleen als het feest is. Cola is zo'n rotzooi dat het er zwart van ziet.
Mocht dit het geval zijn..Exceptional Insight zei:Zodat je iemand kunt drogeren met MDMA? Waarom zou je dit anders willen?
hahahah goed ideeit'sme zei:Wij maken er altijd bitter lemon vanGlaasje sinas, MDMA erbij en het smaakt precies als bitter lemon
![]()
it'sme zei:Wij maken er altijd bitter lemon vanGlaasje sinas, MDMA erbij en het smaakt precies als bitter lemon
![]()
ja je moet toch bezig blijven met experimenterenzazzoo zei:ik drink dat spul nooit meer, echt te walgelijk van smaak, ik gooi gewoon een bommetje met een dikke vette kristal naar binnen. Duurt misschien ietsje langer voor het aankomt.
Klein glaasje Whisky vind ik altijd nog het beste
Gewoon naar achter klokken, je proeft het niet.