mdma oplossen

soundbass

Experimenterende gebruiker
is mdma op te lossen in een vloeistof maar dat de werking nog wel blijft. ik dacht aan alcohol net als de orginal69.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Ja heb het wel eens in de Ice thee gegooit, anderskan het ook in water ofzo inderdaad. De smaak is alleen hellll

Dopezilla

Badass junkie
Het is wel bijzonder slecht voor je tanden. Ik zou het lekker in een capsule steken en zo droppen.

Wel slaat het wat sneller in als het opgelost is in water (of iets anders), heb ik het idee.

Biertje zei:
Gewoon in je glaasje cola... tuurlijk kan dat!
Dat kan je doen, maar je kan behoorlijk over je zuiger gaan. Cola en mdma vind ik geen fijne combinatie in mijn maag.

Olle

Vigilante

Wijs gebruiker
Dopezilla zei:
- Het is wel bijzonder slecht voor je tanden.
- Wel slaat het wat sneller in als het opgelost is in water (of iets anders)

Dat wel ja, maar ik zou het gewoon bij een capsule houden. Makkelijk te nemen, slaat imo snel genoeg in, niet vies en dus niet zo slecht voor je tanden. Tenzij je teveel cola neemt om je capsule te nemen want cola is ook slecht voor die tandjes he kinderkes!

Aalpoepert

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Zodat je iemand kunt drogeren met MDMA? Waarom zou je dit anders willen?

Breng hem nou niet op ideeën!

Dopezilla zei:
Cola zou verboden moeten worden! :angry:

Olle
Inderdaad, ik drink al jaren nog maar heel sporadisch cola, alleen als het feest is. Cola is zo'n rotzooi dat het er zwart van ziet.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Aalpoepert zei:
Inderdaad, ik drink al jaren nog maar heel sporadisch cola, alleen als het feest is. Cola is zo'n rotzooi dat het er zwart van ziet.
Inderdaad, niet te vertrouwen die zwarten!

[youtube]-5NiQMNGgmg[/youtube]

soundbass

eeeh mensen bedankt voor de vele reactie's
nee het is niet om iemand te drogeren beetje sonde om iemand anders een plezier te doen :P
kwam op het idee omdat het me ook leek dat het sneller werkt. dus vandaar

Seatbelt

Belezen gebruiker
Klein glaasje Whisky vind ik altijd nog het beste :hearteyes:
Gewoon naar achter klokken, je proeft het niet.
En probeer gewoon je tanden niet te raken :P

it'sme

Belezen gebruiker
Wij maken er altijd bitter lemon van :) Glaasje sinas, MDMA erbij en het smaakt precies als bitter lemon :)

zazzoo

Bewuste gebruiker
ik drink dat spul nooit meer, echt te walgelijk van smaak, ik gooi gewoon een bommetje met een dikke vette kristal naar binnen. Duurt misschien ietsje langer voor het aankomt.

soundbass

zazzoo zei:
ik drink dat spul nooit meer, echt te walgelijk van smaak, ik gooi gewoon een bommetje met een dikke vette kristal naar binnen. Duurt misschien ietsje langer voor het aankomt.
ja je moet toch bezig blijven met experimenteren :grin:

bit

Ik breek pillen vaak in stukken omdat ik graag nauwkeurig doseer en heb gemerkt dat het dan ook sneller werkt. Dus als je niet al te veel van die bittere bende wilt proeven kun je tussen poeder en pil in gaan zitten: brokstukken wegdrinken. Nadeel is alleen dat XTC pillen vaak snel verpulveren als je ze in stukjes probeert te krijgen, en dan zit je dus alsnog met een deel poeder opgescheept. Cappies werken altijd nog het beste.

Telpeva

Belezen gebruiker
Klein glaasje Whisky vind ik altijd nog het beste :hearteyes:
Gewoon naar achter klokken, je proeft het niet.

UHhh, sonde van de whiskey?

En misschien is het heel stom, maar ik vind dat vieze (vingertje!) eigenlijk wel wat hebben, part of the deal voor de hele belevenis en daarom wel okay, net zoals die druk op je kaken... Of ben ik daar de enige in?

Bovenaan