Frisko zei:belachelijke prijzen hier amaai
voor 25gr betaal ik 6€ de gram!!!
zelfs 4€ de gram voor meer![]()
![]()
![]()

nou als je al een halve gram binnehebt en niet scheef staat dan heb je kut spul
Big Mo zei:nou als je al een halve gram binnehebt en niet scheef staat dan heb je kut spul
ik had dus ca. 2 gram, dit is weggelikt door 4 personen in een tijdsspannen van pak hem beet 5 uur, het was aardig chill dus ik vermoedt redelijk goed spul.
Big Mo zei:Nou het was een aardig nachtje hoor, ik heb aardig gechilled en behoorlijk gespaced, don't worry, well denk ik dat zoals ik hier links en recht lees op een gegeven moment je serotine minder wordt of zo en het niet meer zo'n impact heeft als je aan het bijnemen bent, of en dat het ook zijn natuurlijk dat je wel degelijk hard aan het gaan bent maar dat je je er wellicht minder bewust van bent,.
Dus hou het voorlopig bij pille anders blijf ik me kristalle snuiven :P haha
Fishhead07 zei:Dus hou het voorlopig bij pille anders blijf ik me kristalle snuiven :P haha![]()

Delirium zei:Fishhead07 zei:Dus hou het voorlopig bij pille anders blijf ik me kristalle snuiven :P haha![]()
Snuif jij kristallen?![]()
kaalkopje zei:Ik had trouwens ook een paar vraagjes,
ik had na het chillfeestje van afgelopen week, twee dagen pijn in mijn nek (achter) kan dit samenhangen met MDMA gebruik?
Hoe kan je het beste de kristallen in gelijke afgewogen porties verdelen?
Laatste keer kristallen had ik ook verschrikkelijke pijn in mijn nek.Te hard gespannen spieren denk ik.
met speed heb ik het ook soms.
MichaelMayhem zei:50 euro voor 2 gram? dat lijkt wel een beetje een cocaine prijs
7 euro per gram is meer dan genoeg.
Doodkapje zei:ok allemaal klaar voor de shock?
ik betaal 40 euro per gram voor mdma kristallen
60 coke
12.5 speed
![]()
Doodkapje zei:ok allemaal klaar voor de shock?
60 coke
12.5 speed
![]()
MichaelMayhem zei:Dan moet die straatkwaliteit wel heel erg bagger zijn. dan je tot 10g moet gaan om te sterven![]()
De MDMA die ik wel eens haal krijg je echt het gevoel dat je doodgaat na 1 gram (koorts, kotsen, trillen, hallicuneren)
MichaelMayhem zei:Doodkapje zei:ok allemaal klaar voor de shock?
60 coke
12.5 speed
![]()
MDMA 7 p/g
Speed 8 p/g
Cocaine 30/40 p/g (normale mensen betalen wel 50)
Fishhead07 zei:Doodkapje zei:ok allemaal klaar voor de shock?
60 coke
12.5 speed
![]()
Tja belgie he![]()
MichaelMayhem zei:Dan moet die straatkwaliteit wel heel erg bagger zijn. dan je tot 10g moet gaan om te sterven![]()
De MDMA die ik wel eens haal krijg je echt het gevoel dat je doodgaat na 1 gram (koorts, kotsen, trillen, hallicuneren)
dat is onzin wat je nu zegt. lees mijn vorige post de ld50 ligt op 106mg per kg bij muizen die worden ingespoten met de puurste mdma.
dus bij een normaal mens van rond de 60kilo komt dat al neer op ruim op meer dan 10gram straatkwaliteit mdma naar binnen werken.
OT: De prijs zegt niets de één betaald meer als de ander maar de één heeft ook beter spul dan de ander.
Ik kan speed voor 5 halen is kutspul en kan het voor 10 halen en is topkwaliteit dus ja.
Ligt aan je contact en aan de afname tja de een heeft goedkoop spul met goede kwaliteit en de anders slecht spul voor dure prijs. niets aan te doen helaas![]()
MichaelMayhem zei:Fishhead07 zei:Doodkapje zei:ok allemaal klaar voor de shock?
60 coke
12.5 speed
![]()
Tja belgie he![]()
dat is onzin wat je nu zegt. lees mijn vorige post de ld50 ligt op 106mg per kg bij muizen die worden ingespoten met de puurste mdma.
dus bij een normaal mens van rond de 60kilo komt dat al neer op ruim op meer dan 10gram straatkwaliteit mdma naar binnen werken.
OT: De prijs zegt niets de één betaald meer als de ander maar de één heeft ook beter spul dan de ander.
Ik kan speed voor 5 halen is kutspul en kan het voor 10 halen en is topkwaliteit dus ja.
Ligt aan je contact en aan de afname tja de een heeft goedkoop spul met goede kwaliteit en de anders slecht spul voor dure prijs. niets aan te doen helaas![]()
Als je mn tekst goed had gelezen kan je zien dat 1gr het "gevoel" van doodgaan nabootst.
Ik neem aan dat bijna iedereen wel eens perongeluk teveel heeft genomen en dat je door de drug overweldigt wordt.
MichaelMayhem zei:Ik betaal gewoon echt 7 euro voor een gram mdma kristallen =/
De kwaliteit kan ik niet met zekerheid zeggen, maar na 200/300mg heb ik echt het gevoel dat ik doodga. (extreme koorts, overgeven, hallicuneren als een gek :P)
En speed kan ik hier ook voor 5 euro per gram kopen, alleen dan merk je wel dat het aardig versneden is. Voor 15 euro hoef je maar 0.2gr te nemen en je kan 2 dagen niet slapen.

MichaelMayhem zei:Ik betaal gewoon echt 7 euro voor een gram mdma kristallen =/
De kwaliteit kan ik niet met zekerheid zeggen, maar na 200/300mg heb ik echt het gevoel dat ik doodga. (extreme koorts, overgeven, hallicuneren als een gek :P)
En speed kan ik hier ook voor 5 euro per gram kopen, alleen dan merk je wel dat het aardig versneden is. Voor 15 euro hoef je maar 0.2gr te nemen en je kan 2 dagen niet slapen.
Telefoon zei:MichaelMayhem zei:Ik betaal gewoon echt 7 euro voor een gram mdma kristallen =/
... God wat heb jij mazzel .. ik moet 20euro voor Redelijke kwaliteid betalen .. 400mg = Hallucineren ik wil jou dealer XD dan haal ik meteen voor de rest van't jaar haha