mdma kristallee

Freezing

Bewuste gebruiker
Hey

Ik ga over 2 weken ongeveer mdma kristallen proberen, ik ga deze in n glas water doen en we zijn met ongeveer 5 man ( waarvan minstens 2 tripsitters )

Nu wou ik graag weten hoeveel mdma we dan ongeveer per glas moeten doen om een fijn effect te krijgen ?

Ik en een andere vriendin hebben ervaring met xtc, de andere 3 die meedoen helemaal niet.

alvast bedankt :wink:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
je gram opdelen in 10 gelijke stukken en dit dan in je glas mieteren, 100mg mdma dus per keer, dit moet wel een prettige ervaring zijn. Mocht je het wat ruigen willen pak je nog eens 100mg :) Heel veel plezier!

Freezing

Bewuste gebruiker
Danke, heb er zwaar veel zin in :grin: hoop dat ik nu eens dat intens gelukkige XTC gevoel ga krijgen want normaal viel het wel mee.

Wacky

Badass junkie
In plaats van opdelen kan je natuurlijk ook een gram in een liter vloeistof oplossen. 1ml = 1mg dan :)

Moet je nog ff wat mensen erbij zoeken om die liter op te krijgen :wink:

Freezing

Bewuste gebruiker
Haha ja idd, we betalen 25 euro voor 1 gram, lijkt me wel een normale prijs ofniet?

Zijn er verder nog dingen waarmee we extra rekening moeten houden ?

Delirium

Badass junkie
25 euro voor een gram is zeer netjes...

Verder hoef je nergens rekening mee te houden... just have fun! :grin:

Fishhead07

Wijs gebruiker
25 is inderdaad erg duur :) Ik zou het inderdaad houden op 100mg per persoon. Dus hou je nog een halve gr over kan je aantal nog later nemen of voor een andere keer gebruiken.

Hoe vaak gebruik je XTC en wat voor pille had je? Omdat je geen love gevoel kreeg heeft natuurlijk daar mee te maken maarja dat weet je zelf ook wel denk ik :P

Ben benieuwd wat je er van vind :wink:

angie123

Bewuste gebruiker
Stamp je kristallen eerst ff lekker fijn en doe ze dan in een sterk-smaak-houdend drankje, anders ga je zo over je nek!

Plezier!!!!

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:
Delirium zei:
25 euro voor een gram is zeer netjes...

Verder hoef je nergens rekening mee te houden... just have fun! :grin:

25 is duur -_-

ofwel hebt gij dan heel slechte mdma, ofwel zijn de prijze in nederland veel lager dan in belgica... hier vragen ze soms wel 40 euro voor n gram, maar meestal zo'n 30euros...

dus zo duur is 25 toch niet voor n goede g md imo

Wacky

Badass junkie
Nederland is #1 XTC / MDMA producent geloof ik, dus dan mag het ook wel wat goedkoper zijn lijkt mij :wink:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Heb (in NL) 20 euro gedokt voor een fijne spierwitte gram mdma, maar kan me voorstellen dat het in België wat duurder is inderdaad.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
20 euro is in de regio Maastricht redelijk normaal voor knalllende MDMA. Toch komt het wel eens voor dat als je wat meer koopt je hem voor 15 of zelfs 12,50 krijgt :)

beertjahh

Experimenterende gebruiker
zijn die mdma kristallen niet heel erg slecht? (ja alles is slecht haha dat weet ik ) maar kun je dan niet beter xtc pillen pakken? Ja ik weet het niet hoor, maar het lijkt me dat als je alcohol mixt (xtc pil) en alcohol puur (mdma kristal) dat je dat een beetje kan vergelijken ..

maja ik weet niet hoor.. kom misschien wel dom over haha:P
:flushed: :flushed:

Fishhead07

Wijs gebruiker
beertjahh zei:
zijn die mdma kristallen niet heel erg slecht? (ja alles is slecht haha dat weet ik ) maar kun je dan niet beter xtc pillen pakken? Ja ik weet het niet hoor, maar het lijkt me dat als je alcohol mixt (xtc pil) en alcohol puur (mdma kristal) dat je dat een beetje kan vergelijken ..

Ik denk dat de pille net zo slecht zijn als de kristalle. Aangezien het om de stof mdma gaat of je het nou in pilvorm slikt of als peoder vorm snuift maakt niet uit. Is natuurlijk wel zo hoe hoger de dosis hoe slechter. Dus ja een pilletje van 70 mg of 200 mg kristalle daar zit natuurlijk wel verschil in.

Maarja alle drugs zijn slecht en pilletje is zeker slecht en kristalle ook omdat het om de zelfde stof gaat.

:wink:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
beertjahh zei:

Haha die vergelijking klopt echt niet idd (ik snap hem ook niet heelmaal trouwens :) )
mdma kristallen zijn niet slechter dan pillen eigenlijk zelfs minder slecht.
Neem je een pil krijg je de mdma binnen plus speed plus wat opvullings/bindings/troep/zooi Pak je de mdma los weet je hoeveel je neemt en weet je ook dat het alleen mdma is en geen andere troep.

Frisko

Badass junkie
belachelijke prijzen hier amaai

voor 25gr betaal ik 6€ de gram!!!
zelfs 4€ de gram voor meer :wave: :hearteyes: :rolleyes:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Frisko zei:

Jahoor :openmouth: nou dan ben je een van de weinige :P ik betaal 12,50 en dat is al heel goedkoop hoor. Maarja wat moet ik met 25 gram ??? :P dus ja wat betaal je los per gram ??

Frisko

Badass junkie
Fishhead07 zei:
Frisko zei:

Jahoor :openmouth: nou dan ben je een van de weinige :P ik betaal 12,50 en dat is al heel goedkoop hoor. Maarja wat moet ik met 25 gram ??? :P dus ja wat betaal je los per gram ??

7 a 8€ :)
idd 12.5 is ook al heel goeiekoop..

Goanaut

Bewuste gebruiker
Pff 25 gram dat zou hier echt liggen te vergaan.. :P Maja het is dan wel lekker goedkoop inderdaad.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Goanaut zei:
Pff 25 gram dat zou hier echt liggen te vergaan.. :P Maja het is dan wel lekker goedkoop inderdaad.

haha precies. kijk meer dan 5 gram hoef ik van neits te hebben hoor :P maarja ben blij met me 12,50 de gram:grin:

maar het kan altijd goedkoper maarja je meot maar net mzzl hebben zijn zoals ik hier lees genoeg mensen die veel meer dan 12,50 betalen dus ja :)

beertjahh

nou.. ik ga morgen ook proberen en krijg 2 gram..

Hij doet et in capsules van 8 per gram en ik betaal 50 euro voor 2 gram..

Hoeveel moet ik er pakken en wat zijn de voor/ nadelen?

kwil er graag meer over weten want ben best nieuwsgierig..

:wave:

Fishhead07

Wijs gebruiker
beertjahh zei:

een dosis van 125mg is veel om mee te beginnen hoor. Ik zou het zeker niet boven de 100mg doen. Tenzij je wel gewent bent veel mdma pille te slikken ??? Ik zou dan met 1 pil beginnen gewoon dat is dus al 125mg.

Gewoon slikken en genieten van het effect. 2 gram voor 50 euro is wel vrij veel trouwens :)

Ben benieuwd wat je er van vind. Vrede :wink:

Frisko

Badass junkie
Fishhead07 zei:
beertjahh zei:

een dosis van 125mg is veel om mee te beginnen hoor. Ik zou het zeker niet boven de 100mg doen. Tenzij je wel gewent bent veel mdma pille te slikken ??? Ik zou dan met 1 pil beginnen gewoon dat is dus al 125mg.

Gewoon slikken en genieten van het effect. 2 gram voor 50 euro is wel vrij veel trouwens :)

25€ valt nog mee voor iemand die da niet veel doet,of niet veel ineens koopt...
zijn meer mensen die 25€ of meer betalen per gram!! :wave:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Fishhead07 zei:
beertjahh zei:

25€ valt nog mee voor iemand die da niet veel doet,of niet veel ineens koopt...
zijn meer mensen die 25€ of meer betalen per gram!! :wave:

Ja i know maar daarom blijft het een hoop geld. Mooi nog meer dan 25 per gram :openmouth: Ik ben gewoon blij dat niet te betalen en ik koop ook klein in hoor.

vrede man :wink:

teebo

Bewuste gebruiker
hehe, balen voor de tripsitters
ze zullen zeker een afkeer krijgen van mdma als ze jullie bezig zullen zien, terwijl ze niet weten wat ze missen :grin:

Freezing

Bewuste gebruiker
Haha idd^

een vriend van me weet nog niet zeker of hij mee wil doen, ben benieuwd wat hij gaat doen als hij ons lkkr ziet gaan :P

25 euries pfffffffffff das geld zat hier is het goedkoper en niet goed geld terug!!! probeer dat maar eens ergens te krijgen!!! :grin:

Fishhead07

Wijs gebruiker
firefighter1 zei:
25 euries pfffffffffff das geld zat hier is het goedkoper en niet goed geld terug!!! probeer dat maar eens ergens te krijgen!!! :grin:

haha op drugs niet geld geld teurg ?? haha nog nooit gehoord :P dus jij die grakm opsnuiven nee vond het niets 25 euro graag terug :grin: lol.

Freezing

Bewuste gebruiker
Komend weekend is het zover :)

Een vriend van me vroeg aan me of je er erg scheef van ging staan.. daar wist ik zelf geen antw op omdat ik nooit pure mdma heb gehad.

maar ga je er dan erg scheef van staan of valt dat wel mee

Big Mo

Scheef gaan staan vind ik wat teveel gezegd, ik heb vorige week een voor de eerste keer pure MDMA genomen, scheef kijken zou wel kunnen dat weet ik niet zeker, ik denk dat het van de hoeveelheid afhangt,
ik had ca. 2 gram voor 4 personen in een whiskyglas gedaan, en vervolgens hebben we gewoon lekker telkens met een natte vinger een Likkie genomen, :grin:

wat me overigens wel is verteld dat het met MDMA kristallen net zoals met andere middelen is dat er min of meer toch grade / kwaliteits verschil kan zijn, ik ken me niet uit maar er schijnt wel degelijk verschil, wellicht zijn hier mensen die daar meer vanaf weten.

aanrader is wel om lekkere verse appelsap in te slaan dit smaakt super op MDMA, voor de rest zeker een paar jointjes tussendoor.

Ik had trouwens ook een paar vraagjes,
ik had na het chillfeestje van afgelopen week, twee dagen pijn in mijn nek (achter) kan dit samenhangen met MDMA gebruik?
Hoe kan je het beste de kristallen in gelijke afgewogen porties verdelen?

nu hebben wij heerlijke likjes (nou ja heerlijk, zo bitter als wat) genomen maar ik denk dat het beter is het in capsules of zo te doen.

in ieders geval chill ze, veel plezier toegewenst :smoke:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Big Mo zei:
Scheef gaan staan vind ik wat teveel gezegd, ik heb vorige week een voor de eerste keer pure MDMA genomen, scheef kijken zou wel kunnen dat weet ik niet zeker, ik denk dat het van de hoeveelheid afhangt,
ik had ca. 2 gram voor 4 personen in een whiskyglas gedaan, en vervolgens hebben we gewoon lekker telkens met een natte vinger een Likkie genomen, :grin:

wat me overigens wel is verteld dat het met MDMA kristallen net zoals met andere middelen is dat er min of meer toch grade / kwaliteits verschil kan zijn, ik ken me niet uit maar er schijnt wel degelijk verschil, wellicht zijn hier mensen die daar meer vanaf weten.

aanrader is wel om lekkere verse appelsap in te slaan dit smaakt super op MDMA, voor de rest zeker een paar jointjes tussendoor.

Ik had trouwens ook een paar vraagjes,
ik had na het chillfeestje van afgelopen week, twee dagen pijn in mijn nek (achter) kan dit samenhangen met MDMA gebruik?
Hoe kan je het beste de kristallen in gelijke afgewogen porties verdelen?

nu hebben wij heerlijke likjes (nou ja heerlijk, zo bitter als wat) genomen maar ik denk dat het beter is het in capsules of zo te doen.

in ieders geval chill ze, veel plezier toegewenst :smoke:

nou als je al een halve gram binnehebt en niet scheef staat dan heb je kut spul :P ik ken mensen die gebruike veel die pakken een halve gram mdma kristalle en die zijn flink ver heen.

:wink: je gaat er zekr wel hard op en zeker bij grote hoeveelheden als je echt goede kristalle hebt.

Bovenaan