MDMA @ Defqon.1

k00k

Bewuste gebruiker
Op Defqon.1 heb ik MDMA gebruikt, 3de keer dit jaar. Maar dit was anders dan alle andere keren. Deze was echt super heftig! Van de laatste 2 uur kan ik bijna niks meer herinneren, het is alsof ik geslapen heb. Me kaak ging enorm op en neer, ik hoorde hem zelfs knakken de hele tijd als ik bewoog ermee. Me ogen voelde ik wegdraaien, en me ogen trilde echt heel erg. Ben om 6 uur begonnen met dippen tot half 10 (om het uur 1 of 2 dipjes gedaan; in totaal schat ik 6-8 dipjes).

Het bouwde zich heel langzaam op, totdat ik op gegeven moment echt dacht. KUT IK GA ECHT TE HARD (vond het geen probleem, jammer van de black-outs). Het probleem is dat ik niet zoveel heb gehad, heb zelfs wel eens meer gehad dan dit (van dezelfde dealer). Ik heb de week van te voren extra veel fruit gehad, spuradyn en heb veel geslapen.

Ik vraag me nu af, waarom had ik het gevoel alsof ik geslapen heb, want ik weet nog dat ik volgens mij alleen maar stil gestaan heb op 't einde.

Toen het feest afgelopen was hoorde je nog het geluidje van de organisatie, en toen was het net alsof ik wakker werd. Toen we richting bus liepen werd ik weer 'nuchterder'. Ik voelde me wel nog spacend maar niet meer zoals de laatste uurtjes van het feestje.

De terugweg was wel :hearteyes: :stoned: :stoned: Heb avonturen beleefd! :hearteyes:

Edit: geen alcohol gedronken -> alleen maar water en vitamine water :)

Gr.

k00k

Bewuste gebruiker
Biertje zei:
Goede MDMA, voor de afwisseling?

k00k zei:
Het probleem is dat ik niet zoveel heb gehad, heb zelfs wel eens meer gehad dan dit (van dezelfde dealer). Ik heb de week van te voren extra veel fruit gehad, spuradyn en heb veel geslapen.

Zou het dan toch kunnen dat het een andere productie geweest is, of niet versneden is. Ik weet dat je hier geen antwoord op kan geven. Maar vond het toch wel vreemd :grin: ("laat het dan testen" is geen antwoord :tearsofjoy: )

kunlan

Belezen gebruiker
k00k zei:
Biertje zei:
Goede MDMA, voor de afwisseling?

k00k zei:
Het probleem is dat ik niet zoveel heb gehad, heb zelfs wel eens meer gehad dan dit (van dezelfde dealer). Ik heb de week van te voren extra veel fruit gehad, spuradyn en heb veel geslapen.

Zou het dan toch kunnen dat het een andere productie geweest is, of niet versneden is. Ik weet dat je hier geen antwoord op kan geven. Maar vond het toch wel vreemd :grin: ("laat het dan testen" is geen antwoord :tearsofjoy: )

Neen, "laat het dan testen" is hier het énige antwoord :wink:

Wil je dit in de toekomst vermijden maak je beter op voorhand afgewogen capsules van geteste MDMA, zo heb je tenminste controle.

knolselderij

Wijs gebruiker
daarom pak ik altijd op het begin 2 likjes wacht ik 1 uur pak ik een likje wacht ik 1 uur pak ik n likje enz enz, zo heb je tenminste nooit teveel

atbboy

Bewuste gebruiker
Ik heb 1x pillen gedaan (2 gele smiley pillen), niet getest.
Maar daarvan had ik ook allemaal van die black outs.

Maar zeker wel de beste drugs, beter dan coke! :hearteyes:

arjan1234

Experimenterende gebruiker
Ik heb ook een aantal keer een black-out gehad van mdma/xtc. Eigenlijk heb ik dat alleen als ik een bepaalde hoeveelheid te snel neem en niet al te veel gegeten heb. Had een hele tijd terug snoeppies waar 90mg in zou zitten. Maar van 1 voelde ik niet zo heel erg veel. En normaal doe ik dan 1 en dan na een uur weer 1... of 1,5 op het begin... maar ik dacht even: goh, ik ga meteen 2 droppen. Was vrij direct helemaal out. Dingen gedaan waar ik geen weet van heb. Gelukkig niet beschamend :P. Maar wel een rare ervaring. Mijn gedachte weet nog dat ik ze nam en een paar minuten daarna, vervolgens werd ik verward wakker met de gedachte: wtf! ik zat toch nog op de bank? En ik kan me niets herinneren van het stappen.

Later hoorde ik dat de spreiding extreem groot was (echt iets van 60 tot 130mg). Stel ik had 2 zware snoeppies, dan zou ik rond de 260mg binnen hebben gehad in 1 keer. Dan snap ik wel dat het niet goed ging.

Hoe zag je MDMA eruit? Als het poederig of klein korreltjes achtig eruit zag, heb je ook nog kans op mephedrone (miauw miauw). Al proef je het verschil wel. MDMA is echt veel meer bitter qua smaak.

k00k

Bewuste gebruiker
arjan1234 zei:
Ik heb ook een aantal keer een black-out gehad van mdma/xtc. Eigenlijk heb ik dat alleen als ik een bepaalde hoeveelheid te snel neem en niet al te veel gegeten heb. Had een hele tijd terug snoeppies waar 90mg in zou zitten. Maar van 1 voelde ik niet zo heel erg veel. En normaal doe ik dan 1 en dan na een uur weer 1... of 1,5 op het begin... maar ik dacht even: goh, ik ga meteen 2 droppen. Was vrij direct helemaal out. Dingen gedaan waar ik geen weet van heb. Gelukkig niet beschamend :P. Maar wel een rare ervaring. Mijn gedachte weet nog dat ik ze nam en een paar minuten daarna, vervolgens werd ik verward wakker met de gedachte: wtf! ik zat toch nog op de bank? En ik kan me niets herinneren van het stappen.

Later hoorde ik dat de spreiding extreem groot was (echt iets van 60 tot 130mg). Stel ik had 2 zware snoeppies, dan zou ik rond de 260mg binnen hebben gehad in 1 keer. Dan snap ik wel dat het niet goed ging.

Hoe zag je MDMA eruit? Als het poederig of klein korreltjes achtig eruit zag, heb je ook nog kans op mephedrone (miauw miauw). Al proef je het verschil wel. MDMA is echt veel meer bitter qua smaak.

Ja dat had ik dus ook, precies zoals jij het schrijft. Iets te veel achter elkaar gedipt. En dan slaat hij in. Dan word je op een gegeven moment echt 'wakker' en dan denk je; 'huh is het al afgelopen'? had ik. Mijn MDMA was poeder, met wat korrels erin. Ik weet hoe MDMA smaakt, dus ik weet ook dat het MDMA was :)

Bovenaan