• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MDMA Best time ever!

Waar: Thuis

Op een saaie vrijdagavond besluiten ik en mijn vriendinnetje even naar de coffeeshop te rijden voor een paar flinke dampers, eenmaal thuis aangekomen gaat de eerste de lucht in, en ja hoor knetterstoned, de ene na de andere damper wordt aangestoken en tegen de tijd dat het 11 uur is zijn we allebei uber chill...

Op dat moment gaat de deurbel en staat haar vriend voor de deur, die tegen een muur van wietwalm aanloopt en ons onderuitgezakt op de bank aantreft, he hebben jullie zin om een keer mdma te proberen?? :openmouth: uh, uh, uh, ja prima

Hij verdeeld het poeder over drie glazen, en knallen maar, nou dacht het niet, het was een ramp om dat glas leeg te krijgen door de vieze smaak, maar goed, glas leeg en wachten maar.

Ik zat in een hoekje op de bank, heerlijk verstopt onder een dekentje, huispakje aan, haartjes in een staart, super chill, te wachten tot "het" zou gebeuren. Na ongeveer een half uur (ik weeg niet zo veel (55 Kilo) begin ik het warm te krijgen, warm, het zweet gutst me over m'n rug, en alhoewel ik me realiseer dat ik aan het zweten ben, voelen m'n armen en handen ijs en ijskoud, van die vieze klamme kleffe zweethandjes. Ik had toen nog nooit eerder mdma of wat voor andere harddrugs dan ook geprobeerd dus ik associeerde het zweten nog niet met het feit dat de mdma begon te werken.

Een kleine tien minuten daarna begon ik angstig te worden, ik begon geluiden anders te horen nog meer te zweten, ik hoorde mezelf heel zwaar ademhalen. Sjaak had inmiddels door dat het begon te werken en begon rustig tegen me te praten, kom, we gaan even staan, er kan niks gebeuren, rustig ademhalen en geniet van het gevoel. Nou Goeroe Sjaak had de magische woorden, geniet maar, nog niet uitgesproken, en daar ging ik.... Een warme sensatie begon vanuit m'n buik op te borrelen en ik kon niets anders meer dan hulpeloos grijnzen, op dat moment zei Sjaak, ga maar is in de spiegel kijken. Met moeizame onvaste stappen liep ik naar de badkamer, ik trok aan het koordje van het licht, en keek in de spiegel, nog nooit heb ik zo gefacineerd naar mezelf staan kijken, wie was dat kleine meisjes met die inmens grote zwarte ogen?

Ik ben terug gelopen naar de woonkomer en heb me geinstalleerd in het hoekje van de bank, wat de komende zes uur mijn "liefdesnestje" is geweest, ik heb de hele nacht heel weinig gesproken en alleen maar intens genoten van mezelf, ruim vier uur lang heb ik mijn knie, geaaid, gestreeld, bekeken en bewonderd, het gevoel van m'n nagels die zachtjes langs m'n knie gingen was zo bijzonder en zo intens, ik kon er niet mee stoppen. Terwijl Sjaak en Sjonnie beide een hele andere trip beleefden, Sjaak had moeite de trip vast te houden en was op sommige momenten een beetje teleurgesteld dat ie hem niet zo hard spacede, Sjonnie heeft een ontdekkingstocht door haar huis gehouden van ruim vier uur (ze woonde er pas net) waarbij ze ieder laatje/kastje/hoekje grondig heeft onderzocht en bekeken.

Nooit eerder heb ik me ergens zo thuis gevoeld als in dat hoekje op de bank, nadat m'n knie kapot was geknuffeld, kon ik uiteindelijk ook m'n aandacht op andere dingen verleggen, zo heb ik een dikke boedha in het raamkozijn zien zitten, die daar op z'n gemakje naar mij zat te kijken en ik naar hem. Het is jammer dat ik het meeste ben "vergeten" van die avond, 1 van de dingen die me nog het meest bij is gebleven, is het slaken van de meest intens lekkere zuchten, het voelde zo heerlijk om te zuchten en daar ook geluid bij te maken, de oehh, ahhh en ohhh's vlogen door de kamer. Uiteindelijk heb ik hem op de bank tot 6 uur s'morgens door liggen spacen (sjaak en sjonnie waren al naar bed) De brakheid van de dagen daarna was overweldigend en vooral de dinsdag was angstaanjagend, een glas pakken van een bureau was al een probleem, ik kan geen diepte of afstand inschatten, en ook het depressieve gevoel was overweldigend, maar na vier dagen volledig weg.

Na deze ervaring heb ik ook een aantal keer een pilletje geprobeerd, maar het intense genot zo heftig als bij de eerste keer mdma heb ik nooit meer terug gekregen (de liefde voor m'n knie trouwens ook niet :)

Lang verhaal, hoop dat het fijn wegleest

Bovenaan