MD - MDMA - XTC

Hallo,

Ik heb al veel gehoord van MD, maar wat het juist is en wat het verschil is met MDMA zou ik graag weten. Ik heb gehoord dat je MD op je tong moet leggen of eronder ofzo weet het niet meer zo goed. Kan iemand mij gewoon even kort de verschillen uitleggen en kwa iname enz ook.

Alvast bedankt

geox

Bewuste gebruiker
MD is gewoon een verkorting voor MDMA.
MDMA is de werkzame stof uit een xtc pil..

MDMA kan je in een capsule doen, gewoon inslikken, met water mengen...
100mg is meestal een goeie dosis.

Dopezilla

Badass junkie
Maar het kan wel. De rush duurt ongeveer half zo lang. Ook moet je een kleinere dosis nemen, anders ontploft je hoofd.

En mdma kan voor de gevoelige neus akelig aanvoelen.

Olle

geox

Bewuste gebruiker
Ik heb een paar keer mdma gesnoven.. Valt mee maar had 5 dagen erna nog een geirriteerde neus dus is niet aan te raden

W.F.L.

Badass junkie
MDMA snuiven is doodzonde. Ik heb het afgelopen weekend ook gedaan om dat ik toch geen mogelijkheden zag om die kristallen terug in 't zakje te krijgen. Het begint gelijk te werken maar na 2 uur is het al gedaan.. Had al 2 bommen op en probeerde daarna nog eentje, werd alleen maar gaar.. En de rush is niet beter ofzo. Inslikken is toch wel het beste met MDMA, kun je ook 2-3 bommetjes doen en heb je 8/12 uur plezier! :grin:

Ahja, en als je geen weegschaaltje hebt: 1 gram verdelen in 10 gelijke strepen, dan zou je 100 mg moeten hebben en dat is inderdaad een goeie dosis. Je kunt die 100 mg in een bommetje doen (rolpapier) of gewoon in je drankje. Ik prefereer bommen want dat knalt er stevig in. :hearteyes: Als je het oplost gaat het doorgaans sneller beginnen werken.

Ik heb het over een klein uurtje, het is waarschijnlijk wit poeder. Ze hebben me aangeraden om aan men vinger te lekken, 1x te soppen en dan af te lekken. Is dit verstandig voor de eerste keer of moet ik het nauwkeuriger afwegen. Het is MD btw.

grtz

W.F.L.

Badass junkie
Dat kun je doen, is het een grammetje? Maar gewoon die gram in 10 gelijke strepen verdelen en een zo'n streep in een rolpapier doen en inslikken is beter. Het smaakt erg vies namelijk en dat is ook nog eens slecht voor je tanden. En het effect van een 100 mg bom is natuurlijk beter dan van een klein dipje.

Moes-4

Experimenterende gebruiker
Ik zou het inderdaad niet op gaan likken, of op je tong leggen. Het is namelijk echt heel erg vies..

pascal828

Badass junkie
de viesheid valt heel erg mee.
gewoon wat erachteraan drinken en dan is er niets mis mee.
beste is gewoon oraal of doe em in een capsule

Bovenaan