maagklachten

dnb-massive

Experimenterende gebruiker
hallo,

Een vriend van mij heeft altijd ongelooflijk last van zijn maag tijdens het blowen, eens de joint op is stoppen deze klachten. het is een soort van kotsreflex. Het wordt erger naarmate hij al een paar pilsjes op heeft voor het blowen.

zijn er hier nog mensen die hier last van hebben en/of tips hebben?

die vriend rookt ook en daar heeft hij dan geen last van dus het moet wel van de wiet komen

grz

SmokeMe

Belezen gebruiker
Eten van te voren, goed eten

Roken (en wiet nog meer) versnelt oa de stofwisseling, als je niks gegeten hebt word je dus misselijk

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Misschien hijst hij niet helemaal lekker, datie de rook half inslikt?

Heeftie altijd voor het blowen wel un biertje op? Hierdoor kan het ook nog wel komen, gewoon iets van alcohol.

Heeftie het bij bijv. een bong of waterpijp ook? Ik rook zelf ook, maar als er ( veel) tabak bij me joint zit word ik er ook misselijk van. Bij sigaret ook niets geen last.

spacebilly

Belezen gebruiker
Dus je rookt puur.

is het niet gewoon zo dat hij een stekend/ drukkend gevoel krijgt in zijn longen en dat verward met zijn maag? misselijk zijn hoort erbij.

Als ik flink zit te hijssen aan een pure joint voel ik dat echt wel, pijn in mn longen en een misselijk gevoel wat zo weer weg is.

gr!

dnb-massive

Experimenterende gebruiker
Het zijn vooral de eerste trekjes , daarna is het vrijwel volledig gedaan

eventjes doorbijten dan maar :stoned:

iSmokex

Bewuste gebruiker
spacebilly zei:
misselijk zijn hoort erbij.
nou, hier ben ik het niet mee eens. Word er nooit misselijk van (behalve als ik al veel heb gezopen), zelfde geld voor iedereen uit mn omgeving. Wiet helpt bij mij juist tegen misselijkheid!
Misselijk? Jointje erbij en tis over.
Maarja voor niet iedereen werkt dat zo natuurlijk.

Purple haze

Bewuste gebruiker
Het is natuurlijk ook niet echt slim om wiet te gebruiken nadat je alcohol hebt gedronken. Dan word de kans groter dat je je niet lekker gaat voelen :kots:

Bovenaan