Ik heb 2 keer acid gebruikt in de efteling (120-140ug op 60 kilo), en tering wat is dat vet. Je beleeft alles levend echt en exact zoals het bedoeld is. Ik ben zelf enorm fan van achtbanen en heb ze allemaal gedaan, maar vooral de barron kan je zo heerlijk je armen los gooien en in de beugel hangen. Je vliegt echt, zo lekker haha.
Wat ik ook heel gaaf vond waren al de verschillende muziekjes en geluidjes door elkaar horen. Je kan ze allemaal zo goed horen, scheiden en luisteren. Bij donker waren de gekleurde lampjes amazing en indrukwekkend.
Het mooiste vind ik wel echt de fata morgana. Alles is levens ech en super indrukwekkend. En de bootjes zijn zo rustig, grote kans dat je ergens alleen of met je mede trippers kan zitten. En zonder andere mensen in de buurt kan je het even helemaal los laten en je echt de levende ballen trippen. Ik was er de eerste keer echt sprakeloos van. Ik denk dat ik makkelijk zo'n 4 uur lang kan pieken en in die attractie zitten haha.
Acid is geen grap, en verdomme wat moet je er voorzichtig mee zijn. Maar als je met de juiste persoon bent, juiste mentale gezondheid en weet wat je doet dan kan dit heel goed. Ik heb voor LSD super veel getruffelt, en m'n eerste acid trip op psyfi gedaan. Mijn 2de keer was direct in de efteling. Maar doordat het op psyfi gewoon zo fucking goed ging en geweldig was, stapte ik zonder enkele twijfel en onzekerheid in die 2de trip in de efteling.
Ik denk dat ik voor altijd ga hopen dat ik ooit weer iemand ontmoet waarmee het zo goed zit, dat ik dit ooit weer kan doen. Het is misschien wel het vetste wat ik ooit gedaan heb!