LSD in de Efteling

LadyLike

Experimenterende gebruiker
Ja, okay, ik zat dus in de Droomvlucht vandaag en dacht, hoe vet zou dit zijn als je in je comedown van acid zou zitten. Ik denk te heftig in de peak (nog even los van het feit dat onder de mensen zijn niet aan te raden is 😬) maar zo 4 uur na intake, als wij doorgaans toe zijn aan een wandeling, dan lijkt me de Droomvlucht of Symbolica briljant.

het zal wel bij fantaseren blijven, of zijn er mensen die de stoute schoenen hebben aangetrokken? En wat zou er gebeuren als je in de Baron zou stappen? Thoughts?

HappyMind

Badass junkie
Mijn eerste keer LSD was in de dierentuin en dat was besssssst intens 😂 Wel een hele leuke ervaring maar constant in het bijzijn van nuchtere mensen vond ik niet prettig

• Like
Waarderingen: ljuv

Proxima

Badass junkie
Afgelopen week zijn we met z'n vieren en elk met 100mic LSD op naar Disney World geweest.

Omdat we allemaal bijzonder veel ervaring hebben met psychedelica en goed om kunnen gaan met extreme prikkels was dit een mooie en bijzondere ervaring.

Voor iemand die deze ervaring niet heeft of die niet goed met prikkels om kan gaan in een (druk) pretpark zou ik het echter zeker afraden.

ljuv

DF-koningin
Afgelopen week zijn we met z'n vieren en elk met 100mic LSD op naar Disney World geweest.

Omdat we allemaal bijzonder veel ervaring hebben met psychedelica en goed om kunnen gaan met extreme prikkels was dit een mooie en bijzondere ervaring.

Voor iemand die deze ervaring niet heeft of die niet goed met prikkels om kan gaan in een (druk) pretpark zou ik het echter zeker afraden.
Omg Prox wat geweeeeeldig!
Vgm kun jij praktisch een tripreport van je Amerika trip maken of niet?!

@TO Ik heb hier wel vaker tripreports uit pretparken gezien... Vgm ook wel de Efteling. Kan ze zo snel niet meer vinden alleen. Lijkt mij ook wel fantaaaaastisch, maar dan wel op zo'n dag dat er niet een miljoen mensen zijn en misschien iets minder kinderen ook? Voel me al bezwaard een peukie te roken in de Efteling heheh

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Eigenlijk moeten ze gewoon een dag organiseren voor trippers ook. Stel je voor, psyfi in de efteling.
Kortom een df meet (voor alleen de psychedelica liefhebbers) in de Efteling als het mooi weer wordt. Kleine (trip)groepjes maken iedereen neemt niet teveel lsd anders wordt het een puinhoop en paar keer meeten bij Fata de Morgana grasveld om te chillen op het grasveld.

Wie doet mee over 1 maand? 😍

Proxima

Badass junkie
Kortom een df meet (voor alleen de psychedelica liefhebbers) in de Efteling als het mooi weer wordt. Kleine (trip)groepjes maken iedereen neemt niet teveel lsd anders wordt het een puinhoop en paar keer meeten bij Fata de Morgana grasveld om te chillen op het grasveld.
Kijk, dit zou ik dan weer niet zo snel doen.

Met onbekenden zou ik van te voren wel wat stress hebben. Ook weet ik niet of de andere personen wel ervaren genoeg zijn. Niets zo stressvol als iemand die bad gaat terwijl je zelf zit te trippen.

De mensen waarmee ik naar Disneyworld ben geweest ken ik al vele jaren, ik vertrouw ze volledig en weet dat ze goed met LSD om kunnen gaan. Daar durf ik wel prima LSD mee te nemen in een pretpark.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Kijk, dit zou ik dan weer niet zo snel doen.

Met onbekenden zou ik van te voren wel wat stress hebben. Ook weet ik niet of de andere personen wel ervaren genoeg zijn. Niets zo stressvol als iemand die bad gaat terwijl je zelf zit te trippen.

De mensen waarmee ik naar Disneyworld ben geweest ken ik al vele jaren, ik vertrouw ze volledig en weet dat ze goed met LSD om kunnen gaan. Daar durf ik wel prima LSD mee te nemen in een pretpark.
Nou precies dit inderdaad!

Of alleen met bekende of geen psychedelica voor mij hoor. Dan ook veel eerder LSD dan paddo want LSD vind ik nog wel sociaal

LadyLike

Experimenterende gebruiker
Ik zou het met mijn partner wel aandurven idd, met onbekenden not so much. Lage hoeveelheid LSD, niet te druk, regen helpt dan. Dat vind ik als ik acid op heb helemaal niet erg. Nuchtere mensen wel 🤣

van de week liep ik wel met 3mmc door de Efteling. Maar, dat maakte niet perse onwijs veel indruk. Minder ongeduldig met rijen en irritante mensen, maar het werd er niet spectaculairder van, helaas.

Dirkdirk

DF-koning
Ugh, ik heb al een tyfushekel aan achtbanen en al die wilde attracties maar met LSD zou voor mij echt een nachtmerrie zijn. Ik weet nog de eerste keer in de python, ik was nog nooit in een achtbaan geweest, ik dacht hoe erg kan het zijn?

Heel mijn lichaam protesteerde.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ugh, ik heb al een tyfushekel aan achtbanen en al die wilde attracties maar met LSD zou voor mij echt een nachtmerrie zijn. Ik weet nog de eerste keer in de python, ik was nog nooit in een achtbaan geweest, ik dacht hoe erg kan het zijn?

Heel mijn lichaam protesteerde.

Ik denk ook niet echt dat de Python met LSD op door iemand aangeraden wordt, lol. Zelf geen ervaring met trippen in een pretpark, maar ik zou me zo kunnen voorstellen dat het niet de achtbanen zijn waar je dan op doelt, maar juist de rustigere ‘mooie’ attracties. Droomvlucht lijkt me nog wel nice, maar lange rijen met drukke nuchtere mensen (schreeuwende kinderen: horror) zouden mij tegenhouden.

Dirkdirk

DF-koning
Ik denk ook niet echt dat de Python met LSD op door iemand aangeraden wordt, lol. Zelf geen ervaring met trippen in een pretpark, maar ik zou me zo kunnen voorstellen dat het niet de achtbanen zijn waar je dan op doelt, maar juist de rustigere ‘mooie’ attracties. Droomvlucht lijkt me nog wel nice, maar lange rijen met drukke nuchtere mensen (schreeuwende kinderen: horror) zouden mij tegenhouden.
Ja, er zijn genoeg rustigere attracties om van te genieten dat is waar. Maar het is eigenlijk raar dat mensen dit soort ervaringen leuk vinden want het is een signaal van je lichaam om je te waarschuwen op gevaar. Dan denkt je brein: dit moet ik onthouden zodat ik het in het vervolg kan voorkomen. Je krijgt allemaal nare stofjes in je brein waardoor je extra alert bent maar ook waardoor je schrikt en je een angstreactie hebt. Dit duurt meestal nog zo'n 8 á tien minuten als het afgelopen is. Maar omdat onze levens geen écht gevaar meer lopen, althans niet in onze regio, is het begrijpelijk dat mensen naar "alles" zoeken om een beetje adrenaline te proeven.

Maar ik heb dat eigenlijk nooit echt gehad. Ik vind het wel spannend en het is wel een bijzondere ervaring, maar in de achtbaan krijg ik toch altijd een beetje het gevoel alsof er iets volledig mis is met mijn lichaam. En dat had ik vooral de eerste keer in de vogelrok. Een donkere achtbaan. Had toen ook ontzettend veel geblowd. En even eerlijk, ik werd helemaal gek gewoon. Ik kom me totaal niet in de ruimte oriënteren. Het was alsof ik met lichtsnelheden door het heelal werd geslingerd.

Casrus

DF-koning
Ben zelf eerder bang voor de mensen dan voor die achtbanen. Heb weinig vertrouwen dat niet het hele park erachter komt dat ik iets heb gebruikt en dat ik niet trekken, denk ik.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heb met een vriendin getript in Six Flags , ja klinkt raar die locatie. Maar het was een doordeweekse dag waardoor het bijna leeg was in het park nergens wachtrijen overal lekker rustig (maar druk genoeg het was niet uitgestorven / gezellig druk ) En was eigenlijk fantastisch op een ding na dan dat we aan het spijbelen waren ..
De trip was echter bijzonder goed en veel gelachen weet nog goed dat we onze glimlach niet van ons hoofd weg kregen lol.
Jammer dat ik nog niet op DF zat toen was een magisch report geweest :hearteyes:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ja, er zijn genoeg rustigere attracties om van te genieten dat is waar. Maar het is eigenlijk raar dat mensen dit soort ervaringen leuk vinden want het is een signaal van je lichaam om je te waarschuwen op gevaar. Dan denkt je brein: dit moet ik onthouden zodat ik het in het vervolg kan voorkomen. Je krijgt allemaal nare stofjes in je brein waardoor je extra alert bent maar ook waardoor je schrikt en je een angstreactie hebt. Dit duurt meestal nog zo'n 8 á tien minuten als het afgelopen is. Maar omdat onze levens geen écht gevaar meer lopen, althans niet in onze regio, is het begrijpelijk dat mensen naar "alles" zoeken om een beetje adrenaline te proeven.

Maar ik heb dat eigenlijk nooit echt gehad. Ik vind het wel spannend en het is wel een bijzondere ervaring, maar in de achtbaan krijg ik toch altijd een beetje het gevoel alsof er iets volledig mis is met mijn lichaam. En dat had ik vooral de eerste keer in de vogelrok. Een donkere achtbaan. Had toen ook ontzettend veel geblowd. En even eerlijk, ik werd helemaal gek gewoon. Ik kom me totaal niet in de ruimte oriënteren. Het was alsof ik met lichtsnelheden door het heelal werd geslingerd.

Ik heb zelf eigenlijk geen angstreactie in achtbanen. Vind het niet eng, als kind al niet (ging er zodra ik qua lengte in aanmerking kwam met m’n pa in). Het is natuurlijk adrenaline waardoor het leuk is, dat wel, maar ik zou het toch als iets anders omschrijven dan angst. Angst is niet perse leuk, achtbanen wel. Als het een leuke achtbaan is - niet te veel gebonk, want daar heb ik een hekel aan - krijg ik de big smile niet van mijn gezicht af.

Maar ik heb achtbanen nooit met blowen gecombineerd. Zou daar ook niet 123 op komen haha, lijkt me heel weird en kan me voorstellen dat Vogelrok dan een heel ander soort ervaring is!

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
De gedachte om stil boven in de baron te hangen terwijl beneden je dat gapende gat waar de stoom uit komt je grijzend toe aan het lachen is.
En dat dan met een beetje LSD.

Pfoei.

Ik bedenk me dat dat altijd nog beter is als een uur lang luisteren naar dat suffe muziekje dat in die bootjes klinkt waar paps en mams altijd in wilden lunchen vroeger. Terwijl dat boottochtje me verder wel erg tof lijkt met een beetje lsd. Of de pagode misschien. Al zou ik dan wellicht denken dat ik kan vliegen (kan ik ook).

Het spookslot op LSD, jammer dat ze die slopen. Ik zal het nooit weten.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
De gedachte om stil boven in de baron te hangen terwijl beneden je dat gapende gat waar de stoom uit komt je grijzend toe aan het lachen is.
En dat dan met een beetje LSD.

Pfoei.

Ik bedenk me dat dat altijd nog beter is als een uur lang luisteren naar dat suffe muziekje dat in die bootjes klinkt waar paps en mams altijd in wilden lunchen vroeger. Terwijl dat boottochtje me verder wel erg tof lijkt met een beetje lsd. Of de pagode misschien. Al zou ik dan wellicht denken dat ik kan vliegen (kan ik ook).

Het spookslot op LSD, jammer dat ze die slopen. Ik zal het nooit weten.

Jaaaaa, zo jammer van het spookslot! Een van mijn favo Efteling-attracties! (LSD-loos dan. 😁)

• Like

acid.girl

Newbie
Ik heb 2 keer acid gebruikt in de efteling (120-140ug op 60 kilo), en tering wat is dat vet. Je beleeft alles levend echt en exact zoals het bedoeld is. Ik ben zelf enorm fan van achtbanen en heb ze allemaal gedaan, maar vooral de barron kan je zo heerlijk je armen los gooien en in de beugel hangen. Je vliegt echt, zo lekker haha.

Wat ik ook heel gaaf vond waren al de verschillende muziekjes en geluidjes door elkaar horen. Je kan ze allemaal zo goed horen, scheiden en luisteren. Bij donker waren de gekleurde lampjes amazing en indrukwekkend.

Het mooiste vind ik wel echt de fata morgana. Alles is levens ech en super indrukwekkend. En de bootjes zijn zo rustig, grote kans dat je ergens alleen of met je mede trippers kan zitten. En zonder andere mensen in de buurt kan je het even helemaal los laten en je echt de levende ballen trippen. Ik was er de eerste keer echt sprakeloos van. Ik denk dat ik makkelijk zo'n 4 uur lang kan pieken en in die attractie zitten haha.

Acid is geen grap, en verdomme wat moet je er voorzichtig mee zijn. Maar als je met de juiste persoon bent, juiste mentale gezondheid en weet wat je doet dan kan dit heel goed. Ik heb voor LSD super veel getruffelt, en m'n eerste acid trip op psyfi gedaan. Mijn 2de keer was direct in de efteling. Maar doordat het op psyfi gewoon zo fucking goed ging en geweldig was, stapte ik zonder enkele twijfel en onzekerheid in die 2de trip in de efteling.

Ik denk dat ik voor altijd ga hopen dat ik ooit weer iemand ontmoet waarmee het zo goed zit, dat ik dit ooit weer kan doen. Het is misschien wel het vetste wat ik ooit gedaan heb!

• Love

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik vind de Efteling echt niet geschikt om in te trippen. Tuurlijk, ik heb het ook wel eens gedaan voor de bucketlist. Maar eigenlijk slaat het nergens op. Het is daar hartstikke druk, vooral met kinderen en gezinnen. De sfeer is dus niet echt bevorderlijk voor de trip. Je kan al snel last krijgen van een soort paranoïde gedachten. En laten we eerlijk zijn: al die andere bezoekers zitten ook echt niet te wachten op trippende mensen.

Ja de droomvlucht is vet. Maar het duurt ook maar iets van 1,5 minuut (of nog minder) en voordat je daar bent duurt ook wel even. Echt waard is het dus allemaal niet. Dus ik zou zeggen: laat het vooral bij een leuk idee.

Paranoize.

Badass junkie
Ik heb wel is truffels genomen in het tiekkiebad in duinrel of hoe je dat ook noemt. Grootste zwemparadijs van NL de meeste mensen kennen t vast wel, en ook nog ff in duinrel zelf in wat attracties geweest. En op de terugweh in de auto een dikke blow gerookt (ik Reed niet zelf) Was een super trippy ervaring!! 🤗😇 Aanrader

• Love

ljuv

DF-koningin
Ik heb wel is truffels genomen in het tiekkiebad in duinrel of hoe je dat ook noemt. Grootste zwemparadijs van NL de meeste mensen kennen t vast wel, en ook nog ff in duinrel zelf in wat attracties geweest. En op de terugweh in de auto een dikke blow gerookt (ik Reed niet zelf) Was een super trippy ervaring!! 🤗😇 Aanrader
DUINEREL JA DUINEREL
DAAR KIKKER JE VAN OP

Bovenaan