Hangt helemaal van de persoon af. Lastig te zeggen.
@Roze Olifant van hier op het forum had bij 1 van haar eerste LSD trips geloof ik ook 200 ug of nog iets meer en die vond dat wel een heel drukke, vervelend onrustige trip als ik het me goed herinner. Gedachten die maar doorgaan en dat zo'n 10 uren lang. Zelf tot max 150 ug getript, maar merk dat ook heel erg die onophoudelijke gedachten, vandaar dat ik het niet zo'n prettig middel vind om te experimenteren met hogere doseringen.
Als je maximaal 30 ug hebt gedaan kun je eigenlijk echt niet zeggen of 150 - 200 wel kan. Ik zou je nog steeds 100 ug aanraden of misschien ietsje meer om deze reden. En ja, het kán dan eventueel te zwak voor je zijn, dat is een risico. Maar die 150 - 200 kan dan ook weer te sterk zijn, dat is ook een risico. Doe anders 120 of zo.
Met 100 ug hebben de meeste mensen wel een volwaardige tripervaring. LSD is wel wat golvend van aard qua intensiteit, dus het kan soms lijken alsof de trip voorbij is en dan komt 'ie later weer sterker opzetten. Dat kan meerdere keren gebeuren.
Maar doe waar je je het beste bij voelt.