Lsd heleeee kleine dosis??

Diablo69

Bewuste gebruiker
Gelukkig nieuwjaar tripmeisters, ik heb sinds kort zegels in huis van 300 uq , heb dat nog nooit gedaan Dus de verkoper raadde aan om een kwart te nemen. Nu vraag ik mij af
Wat is het effect van 1/8 (37,50)
Hoelang duurt zo'n lage dosis?
Kan ik morgen weer te werk?

Groetjes een noobie

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Je hebt toch griep? Eigewijze drol hahahahaha
lekker nuchter blijven en morgen braaf naar je werk.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ten eerste, zegels die écht zo sterk zijn, zijn heel zeldzaam. Ik verwacht dan ook dat er geen 300 op zit, maar wie weet.

Met zo'n 40 ug merk je waarschijnlijk een toename in energie, in positiviteit, in inspiratie. Heel misschien merk je zelfs al wat qua visuals, maar waarschijnlijk niet. Daar is de dosering wat laag voor.

Je bent nogal laat. Als je het nu neemt, moet je eigenlijk wel rekenen op zo'n 12 uren stimulatie (niet trippen). Dat betekent dus waarschijnlijk dat je pas rond 2 uur vannacht kunt gaan slapen. Dat is misschien niet zo handig als je morgen moet werken(?)

Diablo69

Bewuste gebruiker
Ten eerste, zegels die écht zo sterk zijn, zijn heel zeldzaam. Ik verwacht dan ook dat er geen 300 op zit, maar wie weet.

Met zo'n 40 ug merk je waarschijnlijk een toename in energie, in positiviteit, in inspiratie. Heel misschien merk je zelfs al wat qua visuals, maar waarschijnlijk niet. Daar is de dosering wat laag voor.

Je bent nogal laat. Als je het nu neemt, moet je eigenlijk wel rekenen op zo'n 12 uren stimulatie (niet trippen). Dat betekent dus waarschijnlijk dat je pas rond 2 uur vannacht kunt gaan slapen. Dat is misschien niet zo handig als je morgen moet werken(?)
Nee dat is,niet te doen dan ... werkingsduur blijft dus ongeveer hetzelfde, maakt niet uit wat de sterkte is ?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nee dat is,niet te doen dan ... werkingsduur blijft dus ongeveer hetzelfde, maakt niet uit wat de sterkte is ?
Het maakt wel wát uit, maar ga er maar vanuit dat je heel wat uurtjes gestimuleerd zult zijn en af moet wachten tot dat voorbij is om te kunnen slapen. Om deze reden begin ik zelf meestal ergens eind op de ochtend met LSD en soortgelijke psychedelica.

Maar daarnaast, beter zorg je altijd voor een vrije dag na gebruik van een tripmiddel. Al was het alleen al om weer even te wennen aan de nuchtere toestand.

Chillax

Bewuste gebruiker
Het maakt wel wát uit, maar ga er maar vanuit dat je heel wat uurtjes gestimuleerd zult zijn en af moet wachten tot dat voorbij is om te kunnen slapen. Om deze reden begin ik zelf meestal ergens eind op de ochtend met LSD en soortgelijke psychedelica.

Maar daarnaast, beter zorg je altijd voor een vrije dag na gebruik van een tripmiddel. Al was het alleen al om weer even te wennen aan de nuchtere toestand.

Ik vind de dosis wel erg uit maken hoor. Als je echt gaat trippen (minimaal 60ug ofzo) dan maakt het wel indruk. Daaronder trip je niet echt en heb je dus ook niet veel te verwerken.

Oldie

Newbie
Mijn eerste ervaring met LSD was vorig jaar. Samen met mijn vriend bij hem thuis. Ik had zegels van 200ug , besteld bij iemand die ik vertrouw en ze al uitgeprobeerd had. Hij zei er wel dat het wrs wat minder was maar hij had er een mooie ervaring mee gehad. Dus wij ieder een hele zegel. Ik vond het echt fantastisch en we hebben samen super genoten. Het lijkt veel voor een eerste keer maar het is goed gegaan. Een paar weken geleden hebben we ieder 1 1/2 zegel genomen, dus zou 300 ug moeten zijn en deze trip was werkelijk overweldigend. Ik heb nog nooit zoveel kleuren gezien,patronen op m’n vriend, golvende gordijnen en bewegende planten,beestjes op de vloer. Maar ik ben me constant bewust geweest dat dit door de LSD kwam. Alleen duurt het best lang, daarna niet kunnen slapen,maar ach,als je de dag erna vrij bent kun je lekker bijkomen. Maar voor mij Is dit goed gegaan, terwijl iemand anders met 100 ug al een geweldige trip heeft. En blijkbaar kan ik wel wat hebben. Al wat andere drugs uitgeprobeerd en ook met wel een hoge dosering, maar tot nu toe is alles goed verlopen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Maar voor mij Is dit goed gegaan, terwijl iemand anders met 100 ug al een geweldige trip heeft. En blijkbaar kan ik wel wat hebben.
Dit is een vaak gemaakte aanname bij LSD. Dealers zeggen heel vaak dat hun zegels honderden microgrammen bevatten maar eigenlijk weten ze het zelf ook niet. LSD wordt ook niet meer gekwantificeerd in testcentra in Nederland, dus het is ook makkelijk om een claim te maken over de sterkte. Zelfs als hij zegt dat ze iets minder lijken te bevatten, waar vergelijkt hij dan mee? Zegels die ook niet gekwantificeerd zijn? Je weet het niet.

Echt 100ug geeft voor de meesten trouwens een goede, zo niet geweldige trip... Ik zou nu niet te gauw denken dat jij blijkbaar wel heel wat kunt hebben, want voor hetzelfde heb jij nu niet veel meer dan 150ug binnen gekregen ipv 300. Als je dan denkt dat je de volgende keer best 3 zegels van 100 aan kunt, dan kom je mogelijk voor een verrassing te staan.

Achteraf weet ik nu dat mijn LSD meestal maar vrij zwak was, omdat ik later veel getript heb op RC analogen van LSD, namelijk 1P-LSD en ALD-52. Deze zijn 100 ug, maar geven dus al een volwaardige trip en zijn consistent sterk als je ze hebt besteld. Deze stoffen zijn pro-drugs voor LSD wat betekent dat ze letterlijk in LSD omgezet worden in je lichaam, dus ze zijn goed te vergelijken daarmee. Als je nu dus denkt heel wat aan te kunnen qua LSD en gebaseerd op je eerdere ervaring 3 zegels van bijvoorbeeld 1P-LSD neemt, dan is dat mogelijk veel sterker dan je had verwacht.

Het is jammer dat het vaak zo gaat bij LSD, het maar wat noemen van een paar honderd microgram zonder dit echt te weten en het dan zo te verkopen en ook het niet kunnen testen op sterkte. Maar je moet hier dus wel rekening mee houden.

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Pff ik zit hier ook mee in m’n kop. Volgend weekend eerste volledige trip gepland maar ben nog niet uit welke dosis ik nou zou nemen. Ben goed voorbereid: weekendje weg met vrienden, tripsitter erbij, probeer dagelijks te mediteren, geen stress op m’n werk en privé gaat ook prima. Maar ja. Iedereen zegt doe maar 100ug dat is prima voor een eerste keer, maar ik wil wel gewoon een beetje hard gaan als ik heel eerlijk ben. Laatste paar keren 15gr truffels van een sterkere soort was ook niet bepaald overwhelming en dat mag van mij eigenlijk best weer een keertje.

Toch nu alleen nog gemicrodosed en minidosed tot 30ug. Daarop heb ik al wel borderline visuals maar niet echt.

150-200 moet toch wel te handelen zijn? Kan ik daarop nog naar buiten een wandeling maken overdag?

edit: ik heb 1P-LSD, 120ug. wat ik sowieso een rare dosis vind en die vendor (volgens mij is er maar 1 met 120ug tabs) krijgt hier wel wel vaker commentaar, maarja ik ben weer met hem gegaan omdat ik zijn product ken van het MDen. zou mij niks verbazen als dat gewoon 100ug blotters waren en hij gewoon maar wat zegt. Ook vendors moeten concurreren, nietwaar?

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
150-200 moet toch wel te handelen zijn? Kan ik daarop nog naar buiten een wandeling maken overdag?
Hangt helemaal van de persoon af. Lastig te zeggen.

@Roze Olifant van hier op het forum had bij 1 van haar eerste LSD trips geloof ik ook 200 ug of nog iets meer en die vond dat wel een heel drukke, vervelend onrustige trip als ik het me goed herinner. Gedachten die maar doorgaan en dat zo'n 10 uren lang. Zelf tot max 150 ug getript, maar merk dat ook heel erg die onophoudelijke gedachten, vandaar dat ik het niet zo'n prettig middel vind om te experimenteren met hogere doseringen.

Als je maximaal 30 ug hebt gedaan kun je eigenlijk echt niet zeggen of 150 - 200 wel kan. Ik zou je nog steeds 100 ug aanraden of misschien ietsje meer om deze reden. En ja, het kán dan eventueel te zwak voor je zijn, dat is een risico. Maar die 150 - 200 kan dan ook weer te sterk zijn, dat is ook een risico. Doe anders 120 of zo. :)

Met 100 ug hebben de meeste mensen wel een volwaardige tripervaring. LSD is wel wat golvend van aard qua intensiteit, dus het kan soms lijken alsof de trip voorbij is en dan komt 'ie later weer sterker opzetten. Dat kan meerdere keren gebeuren.

Maar doe waar je je het beste bij voelt. :)

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Ja 120 is wel praktisch (zie edit). Ik kijk ook wel even hoe het voelt. Misschien heb ik ineens wel helemaal geen zin meer :)

maar wat is nou ‘volwaardig’? ik ben wel op zoek naar overal fractals en van die inzichten dat je alles begrijpt.

men ik zie juist wel uit naar een lange trip. Truffels werken bij maar 3 tot 4 uur, en dat vind ik niet heel lang

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja 120 is wel praktisch (zie edit). Ik kijk ook wel even hoe het voelt. Misschien heb ik ineens wel helemaal geen zin meer :)
Ah, nou dan zou ik het gewoon bij 1 zo'n zegel van 120 ug laten als ik jou was. Nog wat meer kans op een volwaardige trip dan 100 ug.

maar wat is nou ‘volwaardig’? ik ben wel op zoek naar overal fractals en van die inzichten dat je alles begrijpt.
Volwaardig is imo als het je echt op een geestelijke reis (trip) neemt en dat het niet slechts alleen wat dingen zien en zo is. Echt even het dagelijks leven vergeten dus en alleen met de trip bezig zijn.

Inzichten dat je "alles begrijpt" kun je nooit echt garanderen. Dat is denk ik een samenkomst van allerlei factoren, waarvan mindset de belangrijkste is. Sommige mensen krijgen ze ook gewoon niet bij het trippen, ook al gaan ze nog zo hard trippen.

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Inzichten dat je "alles begrijpt" kun je nooit echt garanderen. Dat is denk ik een samenkomst van allerlei factoren, waarvan mindset de belangrijkste is. Sommige mensen hebben ze ook gewoon niet bij het trippen, ook al gaan ze nog zo hard trippen.

Nee idd. Ik ben ook bang dat ik veel te hoge verwachtingen heb. Ik heb nou eenmaal niet (meer) het leven waarin ik regelmatig zou kunnen trippen dus heb ik nou zoiets van: HET MOET VET WORDEN! dat is niet slim maar ik krijg het niet uit m’n kop.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nee idd. Ik ben ook bang dat ik veel te hoge verwachtingen heb. Ik heb nou eenmaal niet (meer) het leven waarin ik regelmatig zou kunnen trippen dus heb ik nou zoiets van: HET MOET VET WORDEN! dat is niet slim maar ik krijg het niet uit m’n kop.
Hmm, ik denk dat je wel een vette trip gaat krijgen op 120 ug 1p-lsd hoor. Wacht maar :grin:

Ik verwacht eigenlijk altijd wel dat trips op LSD en derivaten daarvan vet worden en dat wordt dan eigenlijk altijd alsnog overtroffen. :hearteyes:

रति

Wijs gebruiker
Waar is de haast voor? Na die 120 ug blijft de mogelijkheid van hoger doseren altijd bestaan. Onderschat niet de impact van een vervelende trip door té hoog doseren.

Neo-Shulginist

Badass junkie
De heftigheid van psychedelische ervaringen wordt niet alleen bepaald door de dosis. De psychische vatbaarheid speelt ook een grote rol.

Volgens mij is het doel van een psychedelische ervaring om even de rationele controle los te laten en in plaats daarvan 'irrationele' dingen te ervaren. Het loslaten van die rationele controle geeft ruimte om gevoelens de controle over te laten nemen. Dat kan nieuwe inzichten verschaffen in je eigen gevoelens, wat heel interessant is, maar wat je ook kan helpen bij zelfacceptatie.

In die zin is het een valkuil om te veel bezig te zijn met hoe hard je wil gaan. Je probeert dan rationele controle uit te oefenen op een ervaring waarbij je die ratio juist even loslaat. Je slaat dan de plank precies mis, denk ik :wink:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Toch snap ik het wel hoor! Als ervaren LSD-gebruiker denk ik elke keer weer: 'en nu ga ik echt voor de 400 microgram! Blast-off to space!!'

En dan als het moment komt en ik de zegels moet innemen word ik weer zenuwachtig en voel ik een spreekwoordelijke steen in mijn maag zakken.

Uiteindelijk wint dan telkens het respect voor het tripmiddel weer. Want ik weet hoe het is om een klap in je gezicht te krijgen van moeder LSD. Dan sta je echt letterlijk door de grond te zakken van schaamte. No thank you.

Dus ik ken de worsteling wel. Zal ik veel nemen of toch weer 'beschaafd' doen? :wink:

Fyrckant

Bewuste gebruiker
We gaan het zien. Er komt sowieso een tripreport en dan weten we wat ik gedaan heb en of het een goed idee was. Ik zal dit topic verder niet kapen.

रति

Wijs gebruiker
Toch snap ik het wel hoor! Als ervaren LSD-gebruiker denk ik elke keer weer: 'en nu ga ik echt voor de 400 microgram! Blast-off to space!!'

En dan als het moment komt en ik de zegels moet innemen word ik weer zenuwachtig en voel ik een spreekwoordelijke steen in mijn maag zakken.

Uiteindelijk wint dan telkens het respect voor het tripmiddel weer. Want ik weet hoe het is om een klap in je gezicht te krijgen van moeder LSD. Dan sta je echt letterlijk door de grond te zakken van schaamte. No thank you.

Dus ik ken de worsteling wel. Zal ik veel nemen of toch weer 'beschaafd' doen? :wink:
Ik vind LSD sowieso een worstelmiddel, maar wellicht verschilt dit weer per persoon.
Voor mij persoonlijk heb ik liever andere psychedelica.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Hangt helemaal van de persoon af. Lastig te zeggen.

@Roze Olifant van hier op het forum had bij 1 van haar eerste LSD trips geloof ik ook 200 ug of nog iets meer en die vond dat wel een heel drukke, vervelend onrustige trip als ik het me goed herinner. Gedachten die maar doorgaan en dat zo'n 10 uren lang. Zelf tot max 150 ug getript, maar merk dat ook heel erg die onophoudelijke gedachten, vandaar dat ik het niet zo'n prettig middel vind om te experimenteren met hogere doseringen.

Als je maximaal 30 ug hebt gedaan kun je eigenlijk echt niet zeggen of 150 - 200 wel kan. Ik zou je nog steeds 100 ug aanraden of misschien ietsje meer om deze reden. En ja, het kán dan eventueel te zwak voor je zijn, dat is een risico. Maar die 150 - 200 kan dan ook weer te sterk zijn, dat is ook een risico. Doe anders 120 of zo. :)

Met 100 ug hebben de meeste mensen wel een volwaardige tripervaring. LSD is wel wat golvend van aard qua intensiteit, dus het kan soms lijken alsof de trip voorbij is en dan komt 'ie later weer sterker opzetten. Dat kan meerdere keren gebeuren.

Maar doe waar je je het beste bij voelt. :)

Was 165 ug meen ik, waarschijnlijk ietsje lager omdat natuurlijk altijd hoger geadverteerd wordt. Maar ook met mijn referentiekader van nu waren dat echt wel relatief sterke zegels, de sterkste die ik in m’n bezit gehad heb (pure LSD dan) in ieder geval. Ik schat het nu in werkelijkheid op 140-150 ug.

Het was geen ramp, maar is wel de meest negatieve LSD-trip die ik ooit meegemaakt heb, misschien achteraf ook omdat @StimsalaBanne toen toch wel echt een bad trip had waarin ik, onervaren als ik was met LSD, emotioneel meegenomen werd (absoluut geen beschuldiging trouwens, was mijn en onze eigen keuze om digitaal ‘samen’ te trippen). Ook moest ik inderdaad erg wennen aan het mentaal onrustige van LSD waarop ik mijn muziek bijvoorbeeld ook niet aangepast had, iets wat ik tegenwoordig wel doe. Het was al met al een beetje schrikken die eerste keer.

Ik heb nu ervaring met doseringen tot ongeveer 200 ug en recent heb ik een keer nog een stukje daarboven gedoseerd. Dat was zeker geen negatieve ervaring, maar ook toen stond ik toch opnieuw weer even te kijken van de intensiteit en het drukke daarvan. Ik wil nog een keer, als ik goed in m’n vel zit en stevig in m’n schoenen sta, voor 250 ug gaan, daarboven twijfel ik of ik dat met LSD nog wel zinnig acht. Ik weet niet of het de psychedelische ervaring nog ten goede zal komen, en het wordt me denk ik wat te overprikkelend. Dat vermoeden heb ik in ieder geval.

Ik ben het met jou eens. Voor een beginner raad ik 100-120 ug aan. Je kunt altijd de keer erna voor 140-160 ug gaan, en dan later nog eens 160-190 ug bijvoorbeeld.

Oldie

Newbie
Echt 100ug geeft voor de meesten trouwens een goede, zo niet geweldige trip... Ik zou nu niet te gauw denken dat jij blijkbaar wel heel wat kunt hebben.

Nee, ik ben me ervan bewust dat het wrs minder was.

Als je nu dus denkt heel wat aan te kunnen qua LSD en gebaseerd op je eerdere ervaring 3 zegels van bijvoorbeeld 1P-LSD neemt, dan is dat mogelijk veel sterker dan je had verwacht.

Ik wil nog eens wat anders proberen, van een andere leverancier, en dan gewoon 1 zegel. Maar zal van de andere nooit meer dan 1 1/2 zegel nemen. Die was echt heftig genoeg. Het moet wel leuk blijven hè .

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Oef! 30ug op vrijdag en gisteren 180ug eroverheen. 12 uur lang aan één stuk door keihard getript in een soort van sci-fi setting. Er kwam echt geen eind aan! Tripreport volgt nog maar ik ben dik tevreden over de dosis, mission accomplished 😉

Bovenaan