LSD Haters

J0rrit

Badass junkie
Hebben jullie ook zon hekel aan mensen die elke week aan de mdma,speed en/of sos zitten en dat die mensen dan zeggen heb jij LSD gehad, ben je gek ofzo en dat gewoon niet vinden kunnen. God god wat haat ik die pillen slikkende gasten die LSD echt diep afkeuren.

:openmouth:

dfssdfde

Badass junkie
Echt he, elke week pillen en dan dingen durven zeggen als 'LSD?! Ben je gek of zo? Daar krijg je psychoses van en zo!'

Adrenochroom

Wijs gebruiker
haha ik vroeg eens aan een straatdealer of hij aan lsd kon komen (toen kende ik nog helemaal niemand uit de scene), die dealer keek me aan en zei: LSD?! daar wordt je echt helemaal gestoord van, denk je dat je kan vliegen enzo!!

Best wel vreemd dat hij dat zei aangezien hij zichzelf de goot in snoof en ik betwijfel of 'ie de 30 haalt...

Maja niets van aantrekken, wees blij dat jij een van de bevoordeelden bent die zoiets kan doen terwijl de rest goed/stoer/leuk bezig denkt te zijn met sos, pillen en drank, hoe kunnen zij zoietst snappen? Arme jongens, als je er toch een emotie bij moet hebben kun je beter medelijden hebben...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik praat niet over geestverruimende middelen met mensen met een gesloten geest. Juist om zulke discussies te vermijden. Die mensen zijn verloren en het niet waard gered te worden.

Frisko

Badass junkie
achjah,ik haat die gasten idd ook maar lang niet iedereen is zo toch???
ikzelf heb ook liever een paar gram sossa of wat mdma ipv acid...
maar dat neemt niet weg dat ik een acid trip of consoorten niet kan waarderen op zn tijd... :beer: :stoned:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Ik praat niet over geestverruimende middelen met mensen met een gesloten geest. Juist om zulke discussies te vermijden. Die mensen zijn verloren en het niet waard gered te worden.

Is misschien wel beter, maar 'niet waard om gered te worden'? Dat is bullshit, als ik iemand zijn ogen kan openen zou ik daar aardig voor door het vuur willen gaan. Ik praat er dan ook met al mijn vrienden en bekende over (op in de werksfeer na dan) met alle nadelige gevolgen van dien, maar morgen ga ik 2 mensen begeleiden in hun trip die hier anders noooooit hiermee in aanraking waren gekomen (verenigingsstudenten), ik ben benieuwd! :mrgreen:

Adreno

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Adrenochroom zei:
Is misschien wel beter, maar 'niet waard om gered te worden'? Dat is bullshit, als ik iemand zijn ogen kan openen zou ik daar aardig voor door het vuur willen gaan. Ik praat er dan ook met al mijn vrienden en bekende over (op in de werksfeer na dan) met alle nadelige gevolgen van dien, maar morgen ga ik 2 mensen begeleiden in hun trip die hier anders noooooit hiermee in aanraking waren gekomen (verenigingsstudenten), ik ben benieuwd! :mrgreen:

Adreno
Ik was ook lekker serieus daar :þ Ik vind het ook prachtig om mensen die het niet kennen te 'introduceren', maar als je de mensen kent waar ik dit soort discussies mee gehad hebt dan gun je ze het licht in de ogen ook niet (;

henkie84

Bewuste gebruiker
Timothy Leary:

"LSD might cause psychotic reactions in people who haven't taken it... "

does one need to say more?

*stuk om lsd-snobisme*

Je moet nog even die 'pah!'-uitdrukking op je gezicht maken als je het woord medelijden uitspreekt.

Waarom is het zo'n issue wat anderen van je acid-gebruik vinden?

Shana_P

Belezen gebruiker
Mij kan het weinig boeien eerlijk gezegd, ieder zen eigen drug.
Ik zal over niemand vooroordelen hebben om het feit dat ie lsd of xtc neemt.
Ik doe het beiden en vind het allebei even goed, natuurlijk kan je het niet vergelijken maar toch.
Mensen die bv nog nooit lsd hebben gedaan moeten wel stoppen met het zwart te maken, enkel wie het gedaan heeft heeft recht van spreken.

Atropa

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:

Wahahaha! Heerlijk deze! Fucking true.

Tripper

Wijs gebruiker
Mensen die dat zeggen zijn vaak bang om hun eigen geest te exploren, ze zijn bang om geconfronteerd te worden met hunzelf, hun eigen ik. LSD gebruikers zijn ok. :hearteyes:

Psy High

Belezen gebruiker
Yep ik ken het

Mensen uit mijn klas die coke snuiven die vol afgrijnzen vragen : "jij hebt toch nog geen lsd gebruikt he!!?"

Addick

Bewuste gebruiker
Oei,deze discussie heb ik met meerdere drugs.
Niet over te praten,beter discussie vermijden.

Maar je wilt gewoon dat ze het snappen,en toch heb ik sommige laten inzien dat lsd redelijk positief is.

jcutter

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
:wink: :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
Veel van die mensen noemen nog steeds propoganda uit het einde van de jaren 60 als argumenten en ik heb echt niks tegen mensen die LSD niet leuk vinden, of denken dat als ze trippen ze controle drang gaan krijgen en dus snel bad zullen gaan, die kijken tenminste realitisch, ik kan eigenlijk gewoon niet tegen extreme onwetendheid in het algemeen, vooral niet als mensen die onwetend zijn er wél over praten alsof ze er onderzoek naar gedaan hebben, terwijl het niet zo is.
Dat is eigenlijk het probleem met mensen die negatief over LSD praten, ze hebben geen flauw idee waar ze het nou eigenlijk uberhaubt over hebben.

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Dat had ik tijdens mijn 1e LSD trip, ik keek daarvoor heel anders tegen LSD aan (omdat ik gewoon geen flauw idee had wat het nou allemaal precies inhield). Heb 1,5 jaar terug bijna elke week wel xtc gebruikt en gebruik al amper meer coke nu (pillen al heel lang niet meer).

Na mijn trip is er echt een nieuwe wereld voor me geopend. Ben gestopt met roken en ik ben mijn leven aan het verbeteren. Ik voelde ook zo'n drang tijdens mijn trip om de hele wereld te vertellen hoe geweldig LSD is en dat iemand het maar gewoon moet proberen om te kijken hoe het is inplaats van zoveel vooroordelen te hebben...

Thanks LSD

Imagine all the people...

:wave:

Osi`

Bewuste gebruiker
Kheb al een jaar geen LSD gebruikt, kbegin me achterlijker te voelen. Shit, waar is die medicijn?!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Laatst kwamen 2 mensen onverwacht langs toen ik aan het trippen was. (ja ik weet het doe de deur niet open maar de nieuwsgierigheid..)
Die hebben gelijk een heel ander beeld van lsd nu ze mij vrolijk zagen trippen in het huis.
Nu willen ze het beide snel proberen :beer:

Maar idd helaas zijn er nog veel te veel mensen die allemaal een vriend kennen wiens zwager gek was geworden etc.. Erg irritant om dat soort fabeltjes altijd te horen
@ ExceptionalInsight : Sommige mensen kunnen het inderdaad op geen manier waarderen ^

jcutter

Badass junkie
Wat leidt tot handelingen die ervoor zorgen dat je onafhankelijk word van het systeem. Dus: UBERMENSCH!

PRINCEZS_

Belezen gebruiker
Shana_P zei:
Mij kan het weinig boeien eerlijk gezegd, ieder zen eigen drug.
Ik zal over niemand vooroordelen hebben om het feit dat ie lsd of xtc neemt.
Ik doe het beiden en vind het allebei even goed, natuurlijk kan je het niet vergelijken maar toch.
Mensen die bv nog nooit lsd hebben gedaan moeten wel stoppen met het zwart te maken, enkel wie het gedaan heeft heeft recht van spreken.

sluit ik me bij aan

shokora

Wijs gebruiker
Ik ken ook iemand die absoluut 'anti LSD' is. Waarom? Hij was eens op een hardcore feest en toen namen wat mensen LSD, die werden agressief en er is zelfs iemand bij dood gegaan ._.'

Hoewel ik dit verhaal sowieso al moeilijk te geloven vind. Snap ik gewoon niet dat zelfs als het waar zou zijn, je zoiets niet kunt relativeren.

Het probleem is dat hij er maar over door blijft zeiken iedere keer als ik het over trippen heb, terwijl ik het vaak niet eens tegen hem heb...

982

Bewuste gebruiker
Mag ik zeggen dat LSD mijn drug niet is, en speed/mdma/ghb ed wel?

Ik heb niets tegen mensen die LSD gebruiken. Alleen het is niet mijn ding.

pieter-b

Wijs gebruiker
Ik haat LSD-haters!

azgaza

Badass junkie
982 zei:
Mag ik zeggen dat LSD mijn drug niet is, en speed/mdma/ghb ed wel?

Ik heb niets tegen mensen die LSD gebruiken. Alleen het is niet mijn ding.

Dat is voor mij ook geen enkel probleem, ik gebruik zelf juist weer geen uppers of downers en alleen psychedelica omdat dat mijn voorkeur is, maar ik heb niks tegen het feit dat andere mensen het wel willen doen, ieder zijn eigen ding:)

Maar het topic gaat volgensmij meer over mensen die overdrijven over gevaren van LSD zonder er enige ervaring mee te hebben, of denken dat alle drugs wel oke zijn maar LSD te ver gaat, en niet omdat het niet hun type ervaring is maar gewoon omdat ze dat om een of andere rede schijnen te denken.

Nogmaals, het feit dat je iets zelf niet wilt doen hoeft niet te betekenen dat je het haat toch? Gewoon dat het niet jou ding is, en dat je het zelf liever niet doet. Zoals ik dus heb met dingen als speed, xtc, ghb en dat soort dingen. Niks voor mij, prima voor anderen.

Fezz

Belezen gebruiker
Vaak word het fabeltje "in de trip blijven hangen" ook als argument gebruikt door anti-LSD mensen, wat me nogal sterk lijkt maar ok. Haten is weer zo'n onvriendelijk woord, zeg dan gewoon dat je er niks mee hebt...

Persoonlijk lijkt LSD mij toch wel 1 van de betere psychedelica :grin:

Bovenaan