ExceptionalInsight zei:Ik praat niet over geestverruimende middelen met mensen met een gesloten geest. Juist om zulke discussies te vermijden. Die mensen zijn verloren en het niet waard gered te worden.
Ik was ook lekker serieus daar :þ Ik vind het ook prachtig om mensen die het niet kennen te 'introduceren', maar als je de mensen kent waar ik dit soort discussies mee gehad hebt dan gun je ze het licht in de ogen ook niet (;Adrenochroom zei:Is misschien wel beter, maar 'niet waard om gered te worden'? Dat is bullshit, als ik iemand zijn ogen kan openen zou ik daar aardig voor door het vuur willen gaan. Ik praat er dan ook met al mijn vrienden en bekende over (op in de werksfeer na dan) met alle nadelige gevolgen van dien, maar morgen ga ik 2 mensen begeleiden in hun trip die hier anders noooooit hiermee in aanraking waren gekomen (verenigingsstudenten), ik ben benieuwd!![]()
Adreno
ExceptionalInsight zei:Ik praat niet over geestverruimende middelen met mensen met een gesloten geest. Juist om zulke discussies te vermijden. Die mensen zijn verloren en het niet waard gered te worden.

Dumpy zei:LSD gebruikers zijn gewoon übermenschen! :P
We zijn de uitverkorenen. Geen jehova's aan de deur, geen aanslagen, maar het heilige zuur in het drinkwatersysteem!Dumpy zei:LSD gebruikers zijn gewoon übermenschen! :P
azgaza zei:Dumpy zei:LSD gebruikers zijn gewoon übermenschen! :P
Laten we het houden bij 'meer mogelijkheden om uiterst über te worden'.
Shana_P zei:Mij kan het weinig boeien eerlijk gezegd, ieder zen eigen drug.
Ik zal over niemand vooroordelen hebben om het feit dat ie lsd of xtc neemt.
Ik doe het beiden en vind het allebei even goed, natuurlijk kan je het niet vergelijken maar toch.
Mensen die bv nog nooit lsd hebben gedaan moeten wel stoppen met het zwart te maken, enkel wie het gedaan heeft heeft recht van spreken.
982 zei:Mag ik zeggen dat LSD mijn drug niet is, en speed/mdma/ghb ed wel?
Ik heb niets tegen mensen die LSD gebruiken. Alleen het is niet mijn ding.