LSD en je lichaam

Telefoon

Wijs gebruiker
ik moet me onder invloed van lsd me zelf altijd in rare bochten wringen haha ik lig altijd in de meest vage posities :P

en jullie ? :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nou ..... ik heb inderdaad wel allerlei lichaamlijke afwijkingen op de LSD:

Rugpijn standaard.
Dove vingers ..
Rommelde organen
Pijnj in me keel aan het einde van de trip ( door het blowen denk ik )

:wave:

dfssdfde

Badass junkie
ik wring me ook echt in heel rare bochten
als ik alleen ben zit ik soms neer in posities waarvan ik niet eens weet dat ik ze kan (meestal kan ik ze ook niet, voel de dag erna wel :grin: )
als ik met vrienden trip heb daar helemaal geen 'last' van

vogel

Bewuste gebruiker
spasmes :confused:

kheb is met 5 en een halve gram gedroogde mexicaanse
op me bed allerlei rare koprollen en andere rare kronkelende bewegingen gemaakt
ondertussen huilde ik de hele tijd
na een uur kon ik eindelijk met die rare bwegingen en huilen

dfssdfde

Badass junkie
nja spasmes ook, maar onder spasmes versta ik meer van die heel snelle ongecontroleerde bewegingen, terwijl ik heel traag heel rare bewegingen doe :tongueout:

azgaza

Badass junkie
Het enige met LSD dat ik heb is dat ik me licht en zwevend voel als ik loop, en dat alles heel 'makkelijk' gaat, elke beweging. Ook heb ik aan het begin vooral een licht vreemd gevoel in mijn hoofd.

Bengt

Bewuste gebruiker
Ik loop altijd achterover geleund, mijn rechter schouder voelt aan of hij wat naar voor steekt, mijn maag bromt en ik laat enorm veel scheten...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dat kronkelen in bed klinkt wel bekend. Ook heb ik altijd aan het eind van een trip het gevoel alsof mn organen los in mn lichaam zitten. Dus dat als mn sluitspieren het begeven alles er gewoon uit valt. Raar, ja.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Met LSD heb ik dat ik altijd de basisbewegingen even opnieuw moet uitvinden. Dit lukt overigens niet altijd wat wel grappig is :)

azgaza

Badass junkie
jcutter123 zei:
Bewegingen wat voortkomt uit het verkrampen van je hersens door de lsd?

Hoe kom je er nou weer bij dat je hersens zouden verkrampen?! Voor zover ik weet zitten er geen spieren in je hersenen dus hoe moeten ze echt verkrampen? LSD komt alleen maar in hele kleine hoeveelheden in je hersens en hecht zich aan bepaalde subtypes serotonine receptoren, MEER NIET.

Larz

Belezen gebruiker
wat een leuk feitje is dat je heel moeilijk koud krijgt op lsd (ik denk dat dat te maken heeft dat je hersenen geen koud signaal meer weergeven door dat je zintuigenfliter tijdelijk fucked is) en daardoor krijg ik altijd precies rare "twiches" als ik in mijn kamer zit als de ruit open staat en als het koud is. ma eigenlijk is da gewoon je lichaam dat het koud heeft alleen je geest dus ook je gevoel heeft het totaal niet koud, very strange indeed.

Flinter

Belezen gebruiker
hallotje zei:
Ik heb ook rommellende organen en drukkend gevoel op me borst. Elastieke benen en licht armen :hearteyes:

drukkend gevoel op je borst? Zeer herkenbaar.

2 vrijdagen geleden hele maya om 12:15 in de middag genomen. Op een gegeven moment kreeg ik last van druk op de borst en pijn/steken in men hart plus meerdere spiertjes er omheen. LSD kan geen directe oorzaak zijn voor pijn en/of schade in je lichaam maar zeker wel indirect (denk door de stress en dat soort dingen wat LSD op kan wekken). Dit werd op een gegeven moment zo erg dat ik dacht dat ik elk moment een hartaanval kon krijgen (heb er overigens een week lang erg last van gehad maar is nu al bijna weg), dus 112 alarm post artsen alles gebeld uit vrees voor men eigen leven.

1 van de meest intense ervaringen van mijn leven maar de meerdere gesprekken met de docter op de dag zelf en de dagen erna hebben mij hierdoor wel meer zekerheid dan ooit gegeven. Maar ik denk dat het ook kan komen omdat het al de 8e week was (momenteel gekapt tot oud en nieuw met ALLES) + alles wat er al bij was.

Over rare bewegingen gesproken ik kronkel me lichaam altijd in elk hoekje en gaatje onder invloed van LSD (soms zo erg dat ik zowat over de muren heen kruip) wat uiteindelijk tot zeer komische momenten resulteerd.

azgaza

Badass junkie
Larz zei:
wat een leuk feitje is dat je heel moeilijk koud krijgt op lsd

Ik weet ook niet precies zeker waarom maar ik kan het inderdaad ook moeilijk koud krijgen in een sterkere trip, meestal twijfel ik dan of het koud is en kom ik tot de conclusie dat het wel koud is maar dat ik het niet koud voel. Dat moet samen met het zweverige hoofd-nek gevoel echt het enige lichamelijke effect zijn dat ik ken ervan.
Ik snap ook echt niet hoe iedereen anders er zo veel bijwerkingen van krijgt..

Wat ik trouwens wel altijd heb is dat mijn rechter pupil groter is dan de linker als ik trip, nuchter zijn ze altijd precies hetzelfde. Ik heb het minstens 4-5 nuchtere mensen in verschillende tirps gevraagd te bevestigen en mijn ene pupil is écht groter dan de andere met LSD op. Geen idee waarom, maar gezien het na slapen en een aantal uur na de trip weer gewoon is hecht ik er niet zo veel waarde aan.

Fractal

Belezen gebruiker
De neiging om op je tanden te gaan bijten. Gevoel van soort verwachting/onmacht/frustratie (de woorden doen het negatief klinken, maar dat is het niet echt, enkel wat ongemakkelijk). Vandaag wat stramme kaakspieren :/
Maar dat is het ook zo ongeveer :)

Flinter

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Larz zei:
wat een leuk feitje is dat je heel moeilijk koud krijgt op lsd

Ik weet ook niet precies zeker waarom maar ik kan het inderdaad ook moeilijk koud krijgen in een sterkere trip, meestal twijfel ik dan of het koud is en kom ik tot de conclusie dat het wel koud is maar dat ik het niet koud voel. Dat moet samen met het zweverige hoofd-nek gevoel echt het enige lichamelijke effect zijn dat ik ken ervan.
Ik snap ook echt niet hoe iedereen anders er zo veel bijwerkingen van krijgt..

Wat ik trouwens wel altijd heb is dat mijn rechter pupil groter is dan de linker als ik trip, nuchter zijn ze altijd precies hetzelfde. Ik heb het minstens 4-5 nuchtere mensen in verschillende tirps gevraagd te bevestigen en mijn ene pupil is écht groter dan de andere met LSD op. Geen idee waarom, maar gezien het na slapen en een aantal uur na de trip weer gewoon is hecht ik er niet zo veel waarde aan.

Als het aan mij ligt krijg je het wel wat warmer maar voel je de kou grotendeels ook niet aangezien de kleuren van men huid wel naar den bepaalde temperatuur staan maar ikzelf heb het dan vet warm.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Had het afgelopen weekend ook. Ik liep in mn trui buiten rond maar ervoer de kou als prikkels op mijn huid ofzo ipv dat het onaangenaam was kon ik me er niet echt druk over maken. :mrgreen:

Telefoon

Wijs gebruiker
Laaste trip voelde ik de visuals ook ..
hebben jullie dit ook gehad

de visual wilde mij aan raken en ik voelde zijn hand...

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Spieren die zich samentrekken, lig af en toe in de raarste bochten op bed :)
Als ik aant trippen ben moet ik ook supervaak pissen om de een of andere manier :confused:

jcutter

Badass junkie
Henkfloyd zei:
Als ik aant trippen ben moet ik ook supervaak pissen om de een of andere manier :confused:

Dat heb ik ook en mijn brandweerslang voelt dan heel erg gekrompen :(

Telefoon

Wijs gebruiker
jcutter123 zei:
Henkfloyd zei:

Dat heb ik ook en mijn brandweerslang voelt dan heel erg gekrompen :(

voelt niet alleen gekrompen :P is ook gekrompen

komt door vocht te kort meer drinken groeit ie weer :wave:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Hahaha ja dat zal het zijn

Jeller

Badass junkie
Henkfloyd zei:
idd ik moet ook echt altijd veel te veel pissen, verder heb ik geen lichamelijke klachten

jcp

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Nou ..... ik heb inderdaad wel allerlei lichaamlijke afwijkingen op de LSD:

Rugpijn standaard.
Dove vingers ..
Rommelde organen
Pijnj in me keel aan het einde van de trip ( door het blowen denk ik )

Same here... vooal die rugpijn!

+ verschrikkelijk veel moeten pissen, eigenlijk bijna constant het gevoel dat ik moet pissen :P

Santatrip

Belezen gebruiker
Spierrrpijn....op de momenten van rust tijdens mn trip lig ik helemaal te verkrampen, vandaar ook het gevoel te moeten pissen maar het door verkramping niet te kunnen :angry: Ps de enige lichamelijke nadelen :mrgreen:

lichtendonker

Belezen gebruiker
De knoop in je maag vind ik het meest vervelend of dat mijn innerlijke termostaat op hol slaat van vrieskou tot oven temperaturen.

Verder ben ik dol op het zwaar geile gevoel. De kronkels op bed komen heel ergens anders van!
Multiple orgasmes voor dames en heren :hearteyes:

the.buggg

Experimenterende gebruiker
ik heb bijna altijd last van winderigheid. ik moet enorm veel scheetjes laten.
en ook enorm vaak naar de wc gaan om mijn blaas te legen. de laatste keer had ik ook nog een heel bizarre hallucinatie. ik ben ongeveer 6 maanden geleden op mijn kaak geslaan en had toen soms last als ik mijn mond open deed. ik hoorde telkens een soort klik alsof er 2 botten overelkaar schoten en dan weer vrijkwamen te zitten. ik heb hier sinds enkele weken opnieuw last van, en tijdens mijn laatste trip had ik het gevoel dat mijn kaak aan de linkerkant verbrijzelt was. elke keer als ik mijn mond opende hoorde ik een klik en elke keer deed het een klein beetje meer pijn. maar aan het einde van mijn trip werd het anders. toen had ik nog steeds die klik maar elke keer ik die klik hoorde had ik het gevoel dat er een soort balletje uit mijn kaak schoot en recht in mijn mond. ik kon zelfs bijten op het balletje en het voelde aan als een soort slijmerig nootje. zoals meestal trok ik mij daar niet zo veel van aan want ik vond het zelfs lachwekkend omdat een vriend het raar vond als ik dat geluid maakte. ik heb het balletje wel nooit uitgespuugd. toen ik uiteindelijk in mijn bed kroop volde mijn kaak nog steeds verbrijzelt aan en deed het wel redelijk veel zeer. ik heb gewoon mijn gedachten ergens anders op gezet en heb nog 2 uur wakker gelegen, om dan lekker in slaap te vallen. de volgende morgen deed mijn mond geen pijn meer en het balletje was verdwenen.

Bovenaan