jcutter123 zei:Bewegingen wat voortkomt uit het verkrampen van je hersens door de lsd?
hallotje zei:Ik heb ook rommellende organen en drukkend gevoel op me borst. Elastieke benen en licht armen![]()
Larz zei:wat een leuk feitje is dat je heel moeilijk koud krijgt op lsd
azgaza zei:Larz zei:wat een leuk feitje is dat je heel moeilijk koud krijgt op lsd
Ik weet ook niet precies zeker waarom maar ik kan het inderdaad ook moeilijk koud krijgen in een sterkere trip, meestal twijfel ik dan of het koud is en kom ik tot de conclusie dat het wel koud is maar dat ik het niet koud voel. Dat moet samen met het zweverige hoofd-nek gevoel echt het enige lichamelijke effect zijn dat ik ken ervan.
Ik snap ook echt niet hoe iedereen anders er zo veel bijwerkingen van krijgt..
Wat ik trouwens wel altijd heb is dat mijn rechter pupil groter is dan de linker als ik trip, nuchter zijn ze altijd precies hetzelfde. Ik heb het minstens 4-5 nuchtere mensen in verschillende tirps gevraagd te bevestigen en mijn ene pupil is écht groter dan de andere met LSD op. Geen idee waarom, maar gezien het na slapen en een aantal uur na de trip weer gewoon is hecht ik er niet zo veel waarde aan.

Henkfloyd zei:Spieren die zich samentrekken, lig af en toe in de raarste bochten op bed
Als ik aant trippen ben moet ik ook supervaak pissen om de een of andere manier![]()
jcutter123 zei:Henkfloyd zei:Spieren die zich samentrekken, lig af en toe in de raarste bochten op bed
Als ik aant trippen ben moet ik ook supervaak pissen om de een of andere manier![]()
Dat heb ik ook en mijn brandweerslang voelt dan heel erg gekrompen![]()

ExceptionalInsight zei:Hahaha ja dat zal het zijn![]()

idd ik moet ook echt altijd veel te veel pissen, verder heb ik geen lichamelijke klachtenHenkfloyd zei:Spieren die zich samentrekken, lig af en toe in de raarste bochten op bed
Telefoon zei:ExceptionalInsight zei:Hahaha ja dat zal het zijn![]()
op lsd kan je iemand alles laten geloven![]()
azgaza zei:Telefoon zei:ExceptionalInsight zei:Hahaha ja dat zal het zijn![]()
op lsd kan je iemand alles laten geloven![]()
Hangt af van zowel dosis als persoon.
lysergine25 zei:Nou ..... ik heb inderdaad wel allerlei lichaamlijke afwijkingen op de LSD:
Rugpijn standaard.
Dove vingers ..
Rommelde organen
Pijnj in me keel aan het einde van de trip ( door het blowen denk ik )
![]()