Als het goed is kunnen ze het niet ruiken... 
Dat zal de duanebeampte trouwens wel leren niet zomaar ergens aan te likken... of juist wel mocht die ze trip leuk gevonden hebben :Ppythregius zei:als je er aan zou likken zou je ook echt wel wat proeven
psysurfer zei:loltis richting turkiee wrs endie manne zulle daar niet mee kunne lache wrs alse et vinde
miss alsik voorstel om te delen dat ze me binnenlaten.
![]()
psysurfer zei:hahaha kzal richting de hondjes stappen en als ze plots naar mij kijken zet ik em op een lopenben nogal een schijterd hahaha. Kzal zeker late wete off het is gelukt en hopelijk kank er daarna een triprapportje bijvoege
![]()

pythregius zei:als je een paar honderd microgram van die stof bij je hebt, dat is zo goed als niks, verder op een paar zgeeltjes zul je alleen maar een flinke geld boete krijgen en mischien een dag cel ??
DreamWeaver zei:psysurfer zei:hahaha kzal richting de hondjes stappen en als ze plots naar mij kijken zet ik em op een lopenben nogal een schijterd hahaha. Kzal zeker late wete off het is gelukt en hopelijk kank er daarna een triprapportje bijvoege
![]()
Rennen is schieten, dat begrijp je wel toch?![]()
Bangmakerij? lsd is onmogelijk te ruiken tenzei het vloeibaar is en in een potje zit...cobhc zei:ten eerste de drugshonden zullen het altijd vinden
Ze ruiken alles daar zijn ze namelijk goed op getraind.
Hoe weet ik dit ?
mijn leraar traint zulke honden en heeft mij verteld dat ze hun 9 soorten drugs aanleren
paddos
xtc
hasj/weed
lsd
coke
heroine
speed
ketamine
ghb
Daarnaast kunnen ze ook andere drugs aanleren
niet doen dus
cobhc zei:ten eerste de drugshonden zullen het altijd vinden
Ze ruiken alles daar zijn ze namelijk goed op getraind.
Hoe weet ik dit ?
mijn leraar traint zulke honden en heeft mij verteld dat ze hun 9 soorten drugs aanleren
paddos
xtc
hasj/weed
lsd
coke
heroine
speed
ketamine
ghb
Daarnaast kunnen ze ook andere drugs aanleren
niet doen dus
lucifer in the sky zei:ahah Portugal daar ik ga ik heen de 5de juli tot 21 juli![]()
mss neem ik er ook wel een paar met me mee.
Wacky zei:Dan ben je een maand te vroeg
Ik ga 11-18 augustus, en ik denk dat er in portugal genoeg te koop zal zijn
(wiet daarentegen blijkt meestal veel moeilijker te krijgen)
Wacky zei:lucifer in the sky zei:ahah Portugal daar ik ga ik heen de 5de juli tot 21 juli![]()
mss neem ik er ook wel een paar met me mee.
Dan ben je een maand te vroeg
Ik ga 11-18 augustus, en ik denk dat er in portugal genoeg te koop zal zijn
(wiet daarentegen blijkt meestal veel moeilijker te krijgen)
die week wel ja
Is een festival daaro lsd is op zon festival meestal beter te krijgen dan wiet.
lucifer in the sky zei:welke datum valt BOOM festival. want mss kannek men scouts groep overhalen om ernaar toe te gaan.
allemaal op de acid![]()

psysurfer zei:als ze al controle hebt met drugshonden is de kans dat ze het vinden redelijk klein denk ik. althans als je het goed verstopt. zeker als je zegels hebt zijn de smokkelmanieren oneindig![]()
enkele voorbeelden:
-in het metaal van je mp-3 (hetgeen je in de pc schuift)
- tussen gsm en batterij
- tussen boek
-in een balpen van bic met 4 kleuren (is juist breed genoeg)![]()
mogelijkheden genoeg denk ik verzin maar iets
![]()
Dan doe je er geen aluminium folie omheen?gNuxx zei:maar als je alluminium folie om je zegels hebt dan zien ze dat toch op die scanner?
pythregius zei:denk ook niet dat ze het zullen ruiken, als je lsd kristallen zou hebben is dat goed te ruiken en als je er aan zou likken zou je ook echt wel wat proeven, maar als je een paar honderd microgram van die stof bij je hebt, dat is zo goed als niks, verder op een paar zgeeltjes zul je alleen maar een flinke geld boete krijgen en mischien een dag cel ??
licht er ook aan waar je heen gaat natuurlijk, iki zou zeggen doe het gewoon en licht ons in of het te doen is zoek die drugshondjes maar op :P