LSD dosering

Ik heb met een vriend gesproken over het gebruik van LSD. Ik overweeg om voor het eerst LSD te proberen en dacht aan een dosis van 100ug, gezien mijn eerdere ervaring met andere psychedelica en mijn vermogen om niet snel overprikkeld te raken. Echter, adviseert mijn vriend om minimaal 150ug te nemen, omdat hij denkt dat ik anders waarschijnlijk spijt krijg. Hij heeft hier enigszins gelijk, aangezien ik bij eerdere ervaringen teleurgesteld was dat ik niet meer had genomen.

Hij beweert dat hijzelf, wanneer hij tript, 3 zegels van ongeveer 300ug per stuk neemt! Dit lijkt mij persoonlijk veel te veel om zomaar te proberen. Kan het kloppen wat hij zegt? Hij heeft echter wel jarenlange ervaring met LSD, terwijl ik dat niet heb. Nu twijfel ik of ik toch voor de 150ug moet gaan in plaats van 100ug en ik hoor graag jullie mening hierover!

XMR

Wijs gebruiker
Zijn zegels van "300ug" zijn gegarandeerd geen zegels van 300ug. Veel verkopers liegen over de dosering die er daadwerkelijk op de zegels zit. Hierdoor is het lastig om te weten hoeveel je daadwerkelijk inneemt. Zeker omdat sommige verkopers wel eerlijk zijn over de dosering. Grote kans dat als je vriend 9 zegels van "100ug" zou nemen hij VEEL harder zou trippen dan die 3 zegels van zogenaamd 300ug.

Qua beginnersdosering is 100ug wel een goede dosis (mits het uiteraard echt 100ug is wat je eigenlijk niet kan weten tenzij je het naar een lab stuurt). Spijt hebben dat je te weinig hebt genomen is nergens voor nodig, je kunt op een ander moment altijd nog een hogere dosis nemen.

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Spijt dat je teveel hebt genomen kan veel vervelender zijn dan spijt dat je te weinig hebt genomen. 100 ug is een prima dosis om mee te beginnen, gaat voor een eerste ervaring zeker voldoende zijn! Daarnaast kun je weinig met de ervaringen van iemand anders want ieder lijf en ieder hoofd werkt anders, dus laat je zeker niet overhalen tot het nemen van bizarre doseringen.

Ik heb wel al heel veel ervaring met 2cb, dit doseer ik ondertussen in een thuis setting altijd tussen de 30/40 mg en op feestjes rond de 20/25 mg waarna ik ook nog bij neem om het effect te verlengen. Ook heb ik meerdere keren High Hawaiians truffels gegeten waarbij ik de volledige 22 gram eet en dit echt aanzienlijk minder vindt doen dan dat ik meestal hoop terwijl deze volgens velen vrij intens zijn. Ik weet dat een eerste keer voor een veilige dosis gaan nooit kwaad kan, maar gezien mijn eerdere ervaringen ben ik al snel aan het twijfelen of het voor voldoening gaat zorgen.

mitchieee

Wijs gebruiker
ik ben van bewust onmdat je al ervaring heb met ‘trippen’ en ook 22g goed beviel en niet te gek was

150 ug goed zal werken maar hou in he achter hoofd elke trip is weer anders en lsd is weer een nieuw middel die erg lang doorgaat’ mijn eerste x was ook 150ug en dat was meer als zat,

denk er nog ff overna en overweeg je keuzes, 150 ug doet zeker zijn ding :wink:, test het!! Of besteld 1p lsd

Ps/ 2cb pillen zijn 8/12mg per stuk maak niet uit bij welke dealer je haalt dat is de range

ik ben van bewust onmdat je al ervaring heb met ‘trippen’ en ook 22g goed beviel en niet te gek was

150 ug goed zal werken maar hou in he achter hoofd elke trip is weer anders en lsd is weer een nieuw middel die erg lang doorgaat’ mijn eerste x was ook 150ug en dat was meer als zat,

denk er nog ff overna en overweeg je keuzes, 150 ug doet zeker zijn ding :wink:, test het!! Of besteld 1p lsd

Ps/ 2cb pillen zijn 8/12mg per stuk maak niet uit bij welke dealer je haalt dat is de range

Ik denk er inderdaad aan om te kiezen voor 1P-LSD. Ik ben geen scheikundige, maar aangezien er sprake is van een extra propionyl-groep, waarvan ik niet weet hoe zwaar deze is, ben ik ook niet op de hoogte van de hoeveelheid die daadwerkelijk in LSD wordt omgezet. Misschien toch maar kiezen voor die 150ug. 😬

Fitzy

Newbie
Hierop voortbordurend..

Tijd terug met twee vrienden getript op LSD van ongeveer 90 mg. Fijne ervaring maar we willen nu iets intenser gaan.
Uiteindelijk dit keer gekozen voor 1p-LSD welke ik nog even wil laten testen. Zit nu te denken aan ong. 140/150 MG. Ik blijf het echter lastig vinden hoe 1p-LSD verhoudingen zich relativeren tot 'normale' LSD. De een zegt dat het weinig uitmaakt, de ander dat 1-LSD een stuk lichter is.

Iemand hier nog antwoord op?

mitchieee

Wijs gebruiker
Hierop voortbordurend..

Tijd terug met twee vrienden getript op LSD van ongeveer 90 mg. Fijne ervaring maar we willen nu iets intenser gaan.
Uiteindelijk dit keer gekozen voor 1p-LSD welke ik nog even wil laten testen. Zit nu te denken aan ong. 140/150 MG. Ik blijf het echter lastig vinden hoe 1p-LSD verhoudingen zich relativeren tot 'normale' LSD. De een zegt dat het weinig uitmaakt, de ander dat 1-LSD een stuk lichter is.

Ik heb geen ervaring met echte lsd dus kan niet garant achter mijn gedachten staan daarbuiten heb ik wel ontiegelijk veel gelezen van alles, naar mijn idee is het verschil er wel maar minimaal, natuurlijk is de echte lsd wel beter als ik het zo moet beoordelen dan zo:

lsd10/10
1plsf 8.3/10

Astronaut

Bewuste gebruiker
Hierop voortbordurend..

Ja ik heb echt goede ervaringen met LSD-25 de echte.. en die trips duren ook 8 tot 12 uur
Met 1P-LSD merk ik een aantal verschillen. Namelijk dat de trip veel korter duurt, zo'n 4-5 uur en dan wat comedown effecten de uren erna.
Ook vind ik het minder krachtig dan de echte LSD-25. En de effecten lijken ook wat milder... maar de ervaring is wel vergelijkbaar... je tript en hebt plezier. Eigenlijk vind ik 1P-LSD wat fijner om mee te trippen.. makkelijk en legaal te kopen.. geen schimmige darkweb of straatdealers.. en ook niet zo 'boem in your face' als echte lsd.. de comeup is wat fijner, zachter, aardiger (vind ik dan he )

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hoelang geloven mensen die dealer praatjes van 300 ug LSD zegels nog. :tonguewink:

Maar inderdaad, ook gevaarlijk om dat echt te denken en dan "diezelfde" hoeveelheid aan bijvoorbeeld 1P-LSD te nemen. Denk niet dat als iemand echt 900 ug LSD doet, dit dan gauw zou aanraden aan een beginnend tripper.

Gewoon lekker met 100 ug beginnen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb met een vriend gesproken over het gebruik van LSD. Ik overweeg om voor het eerst LSD te proberen en dacht aan een dosis van 100ug, gezien mijn eerdere ervaring met andere psychedelica en mijn vermogen om niet snel overprikkeld te raken. Echter, adviseert mijn vriend om minimaal 150ug te nemen, omdat hij denkt dat ik anders waarschijnlijk spijt krijg. Hij heeft hier enigszins gelijk, aangezien ik bij eerdere ervaringen teleurgesteld was dat ik niet meer had genomen.

Hij beweert dat hijzelf, wanneer hij tript, 3 zegels van ongeveer 300ug per stuk neemt! Dit lijkt mij persoonlijk veel te veel om zomaar te proberen. Kan het kloppen wat hij zegt? Hij heeft echter wel jarenlange ervaring met LSD, terwijl ik dat niet heb. Nu twijfel ik of ik toch voor de 150ug moet gaan in plaats van 100ug en ik hoor graag jullie mening hierover!
100 microgram is prima hoor.
150 microgram zou ook nog wel kunnen. LSD is heel lastig te doseren, dus meestal heb je niet veel meer keus dan gewoon 1 zegel, of 1 microdot te nemen.

Persoonlijk neem ik ook liever 300+ microgram LSD, maar ik zou dat beginners echt niet aanraden.

Je moet wel respect tonen voor moedertje LSD, want anders heeft ze de neiging om je een keiharde bitchslap in het gezicht te geven van 'Waar denk jij nou weer dat je mee bezig bent?!'

Neo-Shulginist

Badass junkie
Zie ook dit topic, waar we uitgebreid hebben besproken hoe je het best kunt beginnen met LSD.

Bovenaan