LSD (Buiten/Binnen?)

Kleine_Tripster

Experimenterende gebruiker
Hee mensen, ik zit er over na te denken om eens een keertje met 2 vrienden van mij lsd te nemen. Ik heb het nog nooit eerder gehad, heb alleen wel 3x paddo's gehad. Nou wilde ik t dus buiten gaan doen maar S. vind dat geen goed idee omdat er misschien iets fout kan gaan,maar ik doe het liever juist wél buiten want die keren dat ik paddo's heb gehad (of zelfs met xtc) en ik zit binnen, word ik een beetje raar en krijg ik het benauwd en voel ik me niet echt op mn gemak, na een tijdje wel maar buiten voel ik me meer op mn gemak.. Maar ik weet verder ook niet wat lsd met je doet? Ga je echt zwaar hallucineren of is het ongeveer hetzelfde als een paddotrip? Want ik wil het niet hebben dat als ik buiten ben dat ik bijv. een auto aanzie voor een lief poesje ofzo..

Frisko

Badass junkie
ik zou eerst maar eens wat rondlezen voor je je aan lsd gaat wagen!!!
moet je echt wel sterk voor in je schoenen staan... :)

Kleine_Tripster

Experimenterende gebruiker
ik sta ook wel sterk in mn schoenen dat is het probleem ook niet (heb immers al 3x paddo's gebruikt en ben niet bad gegaan oid.) maar ik voel me binnen op zo'n moment gewoon opgesloten ofzo..alsof ik nergens heen kan, alleen ik wil even weten of je heel erg gaat hallucineren oid? Want ik kan wel verhaaltjes van het internet gaan lezen maar ik hoor het liever van iemand die er ervaring mee heeft..

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Kleine_Tripster zei:
ik sta ook wel sterk in mn schoenen dat is het probleem ook niet (heb immers al 3x paddo's gebruikt en ben niet bad gegaan oid.) maar ik voel me binnen op zo'n moment gewoon opgesloten ofzo..alsof ik nergens heen kan, alleen ik wil even weten of je heel erg gaat hallucineren oid? Want ik kan wel verhaaltjes van het internet gaan lezen maar ik hoor het liever van iemand die er ervaring mee heeft..

Ik zou het gewoon binnen gezellig maken joh..en mocht je het dan benauwd krijgen ofzo,loop je toch ff de tuin in?Het is veel te koud nu om buiten te trippen vind ik. Is leuker als er weer veel groen is aan de bomen.

En kwa hallucineren,het ziet er een beetje hetzelfde uit als paddo's,iets leuker vind ik en je voelt je lichamelijk heel fit ook nog.Met paddos wil je echt ff zitten of liggen afentoe dat heb je met lsd niet.

Met LSD heb je ook meer reuk en gehoor hallucinaties,daarom is het zo leuk om muziek te luisteren.

Je hebt het gevoel er meer bij te zijn dan met paddos.
Dus dat sterk in je schoenen staan verhaaltje valt wel mee hoor.komt meestal van mensen die het nog nooit zelf gedaan hebben.Je moet er net zo sterk voor in je schoenen staan als met paddos,maar soms ga je ook naast je schoenen lopen ook al stond je er sterk in hehe :wave:

slunse

Bewuste gebruiker
ik begin m'n trip meestal binnen, maar op de duur krijg ik gewoon zin om op stap te gaan, op ontdekkingsreis zeg maar, en dan is het gewoon veel leuker om op straat te gaan wandelen en je te verbazen over hoe al die kleine dingetjes zo'n andere betekenissen krijgen
je kiest zelf wat je er mee doet, zorg gewoon dat je niet ergens tegen je zin moet blijven, dat je naar buiten kan als je wil, en maak je er verder geen zorgen over.
over dat sterk in je schoenen staan, dat hangt allemaal af van de dosis. als je dubbel zoveel paddos neemt als dat je gewend bent zul je ook sterk in je schoenen moeten staan. over het algemeen vind ik lsd makkelijker te sturen dan paddos, je voelt je veel helderder en inderdaad ook fitter dan bij psilo, ik krijg altijd zin om iets te gaan doen op lsd.
visuals? golfje hier, golfje daar, auto's zul je niet als poesjes zien, don't worry :)

Mac...

Badass junkie
Ik weet niet hoe het zit met LSD, maar heb zelf wel een nare ervaring gehad op de LSA.

Toen ik de LSA nam zat ik beneden in de woonkamer TV te kijken, nja niks aan het handje, had 2 capsules genomen. Na enige tijd, voelde ik me gewoon ronduit kut, misselijk, buikpijn, hoofdpijn, zweten, moe en niks van trippen oid. Totdat ik er genoeg van had en boven in mijn bed ging liggen, nou toen begon het toch ineens vet loss te gaan. Pfieuw, errug heftig, maar heerlijk.

Nja ik had dat verhaal dus verteld aan die verkoper in de smart, omdat ik het wel een erg vage ervaring vond, maar hij vertelde me dat het goed zou kunnen, omdat ik waarschijnlijk in de woonkamer (wat eigk mijn ouders domein is) niet echt thuis voelde en in mijn kamer wel.

Maar goed, ik weet dus niet hoe dit werkt met LSD, maar kan me voorstellen dat het mss net zo'n heftige impact zou kunnen hebben.

spacekonijn

Badass junkie
als je het gewoon rustig thuis neemt , krijg je vanzelf wel zin om uit te gaan of naar buiten of om gewoon binnen te blijven dus zou iig op een thuisbasis beginnen

zommes

Badass junkie
Gewoon op koopzondag naar de Bijenkorf gaan en bij de make-up afdeling wachten tot de shit inslaat...

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Hehe Goeie Zommes ga ik een keer doen :wink:

Ben nu nog lekker aan het trippen :grin: :grin: Maar ow ow wat had ik een moeilijke start..

Ik zat een heletijd met het gevoel dat ik moest gapen maar dat je dan net niet kan gapen..das best kut als je daar een tijd mee zit.

Lekker op de mountainbike gejumped en gaan touren op zoek naar die ene goeie gaap zeg maar hehe...met mp3 spelertje erbij natuurlijk..

Gewoon aan de rechterkant blijven fietsen,volgens mij kan ik zo door blijven fietsen naar timboektoe..

Gelukkig heb ik hem nog gevonden dei gaap,als was het wat aan de late kant..
namelijk net pas. :rolleyes:

Grappig,heb toch echt om 19.10 alle twee die krengen naar binnen gekiept
maar zie nu nog dingen bijna zo heftig alsware ik ze net pas op heb..

shiva chandra-gecko is een verrekte trek hem uit je plaatnummer..trippen...

En deze ook --Shiva chandra - passing_by crystals

Werd door beide nummers binneste buiten gekeerd :rolleyes:

Tegen het eind van de coming down luister ik altijd The Orb...droom je lekker op weg---The Orb - Towers Of Dub (ambient mix)

The Orb dub -trentemoller--the_forest

zommes

Badass junkie
Lekker buiten fietsen is inderdaad ook zeker een aanbeveler.. Met muziek op je harses ook helemaal. De kwaliteit van je hoofdphones moet dan wel acceptabel genoeg zijn.

Bovenaan