• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD & alcohol - 2 blotters - acidtripje dit weekend

slunse

Bewuste gebruiker
ik had vrijdag al twee blotters genomen maar omdat ik niet zo'n scherpe herinneringen had besloot ik gisterenavond om dit nog maar eens te doen
ben rond 20u beginnen drinken, rond 22u heb ik mijn eerste trip genomen, omstreeks 23u30 de party binnengegaan, rond 12u30 de tweede omdat ik nog niet het gewenste effect ervoer
rond 1u begonnen ze redelijk in te slaan, khad ondertussen al iets van 15 pinten binnen, wat me wel iets kalmeerde.
heb enkele minuten gefascineerd naar lasershow zitten staren, veel lachkicks gehad met vrienden en stommigheden die gebeurden, toch voelde ik me niet helemaal thuis in de zaal, hed constant het gevoel dat ik naar een film zat te kijken, dat alles gewoon gebeurde en ik er niets kon aan doen, alsof je als geest rondloopt in de levendenwereld. dit vond ik nogal vervelend, heb dan maar de rest van mijn zuipkaart opgedronken en een joint gerookt omdat ik nog altijd niet het effect had dat ik wou. de joint deed wonderen, ik begon na een minuut al zwaar te spacen, objecten en mensen verschoven van heel dichtbij naar heel veraf, voelde mezelf uit m'n lichaam zweven en als een vlieg door de hele zaal vliegen, allemaal beangstigend realistisch maar ik kon mezelf terugroepen wanneer ik wou dus dit viel allemaal wel mee.
toen verveelde ik me een beetje en m'n stemming begon langzaam maar zeker naar een dieptepunt te zakken, ik amuseerde me niet zo goed meer, had ook gin zin om tegen veel mensen te spreken en voelde me compleet verloren tussen het volk.
het was ongeveer 3u, ben dan maar met een goeie vriendin even naar buiten gegaan en in de auto gaan zitten, hier begon de alcohol z'n tol te eisen met alle kotserijen als gevolg, toen ik moest braken begon ik echt zwaar te trippen, m'n zicht werd quasi tot nul herleid, alles draaide, ik kotste m'n ziel uit m'n lijf en zag ophetzelfde moment dat ik dit dacht ook werkelijk m'n ingewanden meekomen, toch kon ik nog perfect nuchter denken en alles beschrijven en uitleggen aan m'n vriendin. m'n lippen voelden keihard aan omdat ik bleef kotsen nadat alles eruit was, ook voelde ik telkens ik moest kotsen me even out gaan, te vergelijken met een lachgastripje, zeer kortdurend en moeilijk te vatten achteraf, alsof je even het bewustzijn verliest. ik voelde en hoorde constant elektrische golven door m'n hoofd gaan, alsof ik mn hersenactiviteit zelf kon voelen, hetzelfde soort golven die je kan ervaren als je heel koortsig bent en probeert te slapen, dit gaf nog een extra dimensie aan de trip want ik dacht erdoor dat ik in een droom zat, allemaal heel verwarrend. toen had ik ook even het gevoel dat ik bad aan het gaan was, het was zeer paradoxaal, ik was bang om te sterven en tegelijkertijd leek dit sterven veel aanlokkelijker dan het gevoel dat ik had, om de angst weg te nemen moest datgene gebeuren waarvoor ik bang was, ik besefte dat ik er niet meer uitkon en dat ik alleen nog maar alles kon laten komen en ondergaan, ik werd op dit moment ook heel emotioneel en was ontzettend blij dat m'n vriendin naast me bleef zitten en me bijstond, zij die mn hand vasthield was voor mij nog de enige voeling met de externe realiteit die ik had, ik voelde me constant opstijgen en weer neerdalen, en op een gegeven moment verloor ik alle zekerheden die ik had over mezelf, het hele bestaan, ik voelde me een primitieve bewustzijnsvorm in een onwerkelijk bestaan die niets anders was dan een absolute oneindige leegte, ik voelde m'n identiteit vervagen, kon in m'n gedachten alle vormen aannemen die ik wilde, ik voelde me een raket die keihard omhoog geschoten werd en door niets gestopt kon worden, alle grenzen en remmen doorbrekend, ik voelde me openkraken diep in mezelf, alles wat ik wou weten werd beschikbaar alsof het niets was,al mijn onbewuste verlangens, angsten en motieven kwamen bovendrijven alsof ik na eindeloze psychoanalyse mijn katharsis kreeg, ik had geen voeling meer met niets, m'n lijf was verdwenen, het enige was nog overbleef was ikzelf als gedachtenvorm, ik had mezelf compleet overgegeven aan dit onbeschrijfelijke gevoel, bevrijd van alle ketenen van dit bestaan, eindeloos zwevend en deinend op golven van geluk en zaligheid, en tergelijkertijd was ik ook alles, ik omsloot en speelde met het hele universum, ik denk dat dit wel een egodeath was, twas een prachtige, ongeloofelijk beangstigende ervaring met nadien het meest bevrijdde gevoel dat ik ooit ervaren had, ik was volledig tot rust gekomen en in vrede met mezelf, er waren zoveel dingen die ik geleerd had over mezelf, ik en probeerde alles wat ik ervaren had te vertellen aan mijn vriendin, ik was ook heel emotioneel door het hele gebeuren gekomen en was haar ongeloofelijk dankbaar dat ze me bijstond in dit, ik weet ook nog dat ik het ontzettend jammer vond dat ik m'n gedachten, of liever m'n bewustzijnsstroom niet kon delen, dat alles in m'n hoofd te snel ging en dat ik niets liever wou dan met iemand anders delen wat ik ervoer, maar ik kon het niet verwoorden..
dit is ongeveer het belangrijkste dat ik ervaren heb, na dit alles was het 6u 's morgens, ik heb dus een kleine drie uur zwaar zitten trippen en was er redelijk uitgeput van, en heb dus tot 18u vandaag geslapen. :mrgreen:
anyway, ik kan niet veel meer zeggen behalve dat dit een wonderlijke ervaring was, zeer beangstigend maar tegelijkertijd ook allesopenbarend, er zullen wel nog dingen zijn die ik me niet meer herinner, ik zal binnekort met m'n vriendin de ervaring nabespreken en het report updaten indien mogelijk..
enjoy

Bal0n

Badass junkie
Gelieve wel even de richtlijnen van dit forum te lezen, ik heb het nu zelf even aangepsat voor je.

Bal0n

Badass junkie
Vreemd overigens dat je met 2 blotters, een dag nadat je al getriptr had, een egodeath heb kunnen ervaren.

Ik heb zelf 1x 2 dagen nadat ik had getript, weer acid genomen. Maar ik voelde er maar weinig van, terwijl ik toch wel wat meer had genomen. Sowieso vind ik egodeath bereiken op LSD veel moeilijker dan met paddo's.

Leuk hé, psychedelica :).

slunse

Bewuste gebruiker
leuk is een understatement .. :)

ik had ook verwacht dat ik er niet zoveel van zou voelen, want ik vind de blotters ook niet van super kwaliteit, misschien had ik juist twee sterke vast of was het door de combo met de alcohol, ik weet het niet, twas alleszins fucking intens, de emotionele golven waren zeer heftig, veel meer dan anders
misschien ben je ook wel al wat meer gewoon?
van mij was dit ongeveer de vijfde keer dat ik acid genomen had dus dat zal ook wel een verschil maken, en ik heb ook gemerkt dat alles dat je voor je trip doet, zegt of meemaakt, samen met je omgeving en de mensen die bij je zijn, een enorme invloed heeft op wat je voelt en denkt tijdens de trip

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Zo, wat een verhaal zeg! Erg interessant!! Door dit soort beschrijvingen groeit mijn interesse in LSD weer. Zo wordt die interesse steeds groter, haha. Ik weet trouwens niet of ik wel 'klaar' ben voor zo'n heftige ervaring. Maar goed, ik heb geen haast :) .

slunse

Bewuste gebruiker
nou, zo heftig wordt het niet altijd, ik had ook ietsje teveel genomen naar mijn eigen mening en dan kan je natuurlijk niet terug :grin:
maar twas het wel allemaal waard..
en idd, het is beter om te wachten tot je er klaar voor bent, maar dit kun je maar te weten komen door het te proberen hé.. :wink:

platypus

Belezen gebruiker
wohw,

het enige dat er van je verhaal bij mij blijft hangen is:

ik wil ook een keer acid doen, en hoe eerder hoe beter

Bollie

Bewuste gebruiker
is het mogelijk een halve portie lsd te pakken ?
Aangezien ik gehoord heb dat lsd met miljoenste van grammen word genomen ???

Bal0n

Badass junkie
Bollie zei:
is het mogelijk een halve portie lsd te pakken ?
Aangezien ik gehoord heb dat lsd met miljoenste van grammen word genomen ???

Een LSD portie? Wat is dat? :wink:

Je zou je zegeltje idd door midden kunnen knippen/scheuren. Heb ik ook gedaan de eerste keer :).

slunse

Bewuste gebruiker
heb ik ook gedaan, je weet immers niet hoe sterk je blotters zijn, en je kan altijd bij nemen, een hele sterke eerste trip kan niet altijd even prettig uitdraaien..

Bovenaan