Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
dirtbag zei:zal wel moeten, ik heb laatst 10 gram gewoon lekker lang gekauwd, ik ging er harder op dan op sommige lsd zieke visuals ook. na 3 uur begint het bij mij meestal echt goed in te werken, alles vervormt in het zicht, letters op het forum bewegen etc.
Wacky zei:dirtbag zei:zal wel moeten, ik heb laatst 10 gram gewoon lekker lang gekauwd, ik ging er harder op dan op sommige lsd zieke visuals ook. na 3 uur begint het bij mij meestal echt goed in te werken, alles vervormt in het zicht, letters op het forum bewegen etc.
Maar jij hebt die dingen opgegeten dus ?
Wacky zei:Maar jij hebt die dingen opgegeten dus ?
Ivoos zei:als je echt geen misselijkheid wil, blijf dan van peyote af![]()
DarkScope zei:Ivoos zei:als je echt geen misselijkheid wil, blijf dan van peyote af![]()
maar, ik kan me niet voorstellen dat 24 uur trippen leuk is ( mescaline ) als je constant misselijk bent, lijkt me niks aan dan.

RoosJe16 zei:Leeft u nog? :P
Mijn ervaring met Morning Glory, mwah, saai?
Heb ze ook gekauwd (ontzettend smerig) maar niet veel van gemerkt. Misschien een beetje een licht gevoel maar kan echt niet zeggen dat ik 'vaag' was ofzo.
Doe mij maar LSD![]()
Wacky zei:Goed, misschien doek het nog eens opnieuw en eet ik die zaadjes erbij op, maar vanavond eerst zoo7 maar ens proberen![]()
dirtbag zei:RoosJe16 zei:Leeft u nog? :P
Mijn ervaring met Morning Glory, mwah, saai?
Heb ze ook gekauwd (ontzettend smerig) maar niet veel van gemerkt. Misschien een beetje een licht gevoel maar kan echt niet zeggen dat ik 'vaag' was ofzo.
Doe mij maar LSD![]()
smerig?, ik vond ze een beetje naar amandel smaken