• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSA

Wacky

Badass junkie
7 gram morning glory, door de pepermolen gedaan, 14 uur in water laten staan en uitgezeefd.

Ik drink nu het water op, we zullen zien.

Wacky

Badass junkie
voorlopig na een uurtje doet het nog weinig of helemaal niets.
Voel me wat moe, maar dat doe ik zonder LSA ook vaak wel :)

Wacky

Badass junkie
genoeg wel, 3-5 gram zou een dosis moeten zijn. Ik had expres wat extra genomen omdat ik er al niet te veel verwachting van had.

Maar de manier van klaarmaken zou mischien effect kunnen hebben. Heb wel ergens gelezen dat het beter is met bronwater ipv kraanwater, maar dat had ik niet, dus toch kraanwater gedaan.

Naja, misschien komt het nog, maar kan volgens mij nooit veel zijn als het nu nog niets doet.
Nu maar een jointje erbij roken, goed kans dat ik strax wel in slaap val dus :)

markdj

Experimenterende gebruiker
Bij mij duurde t 1,5 tot 2 uur voordat ik er echt duidelijk iets van begon te merken, dus kan nog komen hoor

Dude64

Voor de wat minder ingevoerden onder ons: WTF is LSA en morning glory?
Iets als een erg vroeg glory hole ofso??? :grin: :grin: :grin:

Wacky

Badass junkie
nee, het enige wat ik af en toe voel (en dat eigenlijk wel al gedurende de afgelopen 2 uur) is een lichte buikpijn. Pijn is een groot woord hoor, maar ik voel dat ik iets in me heb waar mn ingewanden het niet mee eens zijn. En af en toe heb ik het wat koud en trillerig.
Maar dat is ook echt alles.

Ik zie alles volledig helder, ik voel me volledig helder. Niets wat een beetje op trippen lijkt.

dirtbag

Bewuste gebruiker
zal wel moeten, ik heb laatst 10 gram gewoon lekker lang gekauwd, ik ging er harder op dan op sommige lsd zieke visuals ook. na 3 uur begint het bij mij meestal echt goed in te werken, alles vervormt in het zicht, letters op het forum bewegen etc.

Wacky

Badass junkie
dirtbag zei:
zal wel moeten, ik heb laatst 10 gram gewoon lekker lang gekauwd, ik ging er harder op dan op sommige lsd zieke visuals ook. na 3 uur begint het bij mij meestal echt goed in te werken, alles vervormt in het zicht, letters op het forum bewegen etc.

Maar jij hebt die dingen opgegeten dus ?

Wacky

Badass junkie
Het doet nu wel iets, maar zal voor een deel ook wel van die joint komen, het is niet veel meer dan een lekker high.

dirtbag

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
dirtbag zei:

Maar jij hebt die dingen opgegeten dus ?

ja gewoon 10 gram zaden in mijn mondwerk gepropt en kauwen, goed lang kauwen, als het een papje is dan nog ff lekker doormalen en na een minuutje of 5 doorslikken

dirtbag

Bewuste gebruiker
mja, maar er zit altijd nog wat lsa in je zaden dan, tis nooit 100% eruit, kan je beter gewoon eten voor het volle effect.

Wacky

Badass junkie
Ja, ik wilde de verhouding effect/misselijkheid optimaliseren. Daarom deed ik het wel op deze manier, maar ook 1,5e dosis.
Ik ken iemand die werd misselijk van 3 zaadjes eten (wel van die andere) dus 200 eten lijkt me niets. (peyote zit ik ook nog altijd aan te denken maar heb ik nog steeds niet echt zin in :))

Wacky

Badass junkie
Ja ik weet het :)
enerzijds wil ik die misselijkheid niet, anderzijds wil ik wel van alles proberen :)

dirtbag

Bewuste gebruiker
haha zelfde mentaliteit als ik :P
misselijkheid? jammer, moet maar :P
daarom staan er nu 7 kleine cactusjes te groeien op mijn kamertje :wink:

J0rrit

Badass junkie
Ivoos zei:
als je echt geen misselijkheid wil, blijf dan van peyote af :rolleyes:

maar, ik kan me niet voorstellen dat 24 uur trippen leuk is ( mescaline ) als je constant misselijk bent, lijkt me niks aan dan.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
lsa werkte bij mij niet, mischien nog 1 keer de kans geven maar vind het maar beetje saai spulletje..

Wacky

Badass junkie
Goed, misschien doek het nog eens opnieuw en eet ik die zaadjes erbij op, maar vanavond eerst zoo7 maar ens proberen :)

RoosJe16

Leeft u nog? :P

Mijn ervaring met Morning Glory, mwah, saai?

Heb ze ook gekauwd (ontzettend smerig) maar niet veel van gemerkt. Misschien een beetje een licht gevoel maar kan echt niet zeggen dat ik 'vaag' was ofzo.

Doe mij maar LSD :stoned:

dirtbag

Bewuste gebruiker
RoosJe16 zei:

Heb ze ook gekauwd (ontzettend smerig) maar niet veel van gemerkt. Misschien een beetje een licht gevoel maar kan echt niet zeggen dat ik 'vaag' was ofzo.

smerig?, ik vond ze een beetje naar amandel smaken

RoosJe16

dirtbag zei:
RoosJe16 zei:

smerig?, ik vond ze een beetje naar amandel smaken

Misschien lust ik geen amandel :P ze waren vies iig

Bovenaan