disaster zei:
Ik had laatst LSA-zaden geprobeerd, ik had eerst de zaden v/d morning glory plant geprobeerd en heb daar niks van gevoeld. Later had ik 12 uur in de middag 6 zaden van de "Baby Hawaiian Woodrose" struiken gegeten. Ik wist zelf niet meer waar ik was

. Iemand ervaring met LSA zaden?? ze zijn nouw verwant aan LSD heb ik gehoord. Je kunt ze bestellen op
http://www.azarius.nl/ , ik raad wel de baby woodrose aan
die morning glory moet ge er 200-300 van nemen he... en die smake echt gooooor, heb da paar keer geprobeerd en 1 keer kleine effectjes gehad (da was een paar weke geleden) effe toen ik op straat wandelde was het net of er alles uit 3 stukken bestond, de weg, een linkerkant en een rachterkant en die 3 stukken bewogen op en neer enz, met de wind mee
khad wel extractje gemaakt die laatste keer, omda de vorige keren ik 6uur lang een vieze smaak in mijn mond had, toen had ik ook maar 100 zaadjes genomen, laatste keer was een extract van 200tal zaden... mar blijkbaar nog niet genoeg, volgende keer 400 minstens

...
hawaïan baby woodrose is veel sterker maar kheb ze nog nie geprobeerd, de reden daarvoor is da we morning glorie in onze tuin staan hebbe, dusja, goeikoper e
er zijn trouwens oook zo'n capsules (happy caps) met HBW en MG en nog andere planten in, 2 vrienden vn me hadden die op fullmoon, ene was suuupergoe gegaan ("tbeste van zen leven"), de andere vond het maar niets, allebei hebbe ze wel moete kotsen en eerste uur na inname echt slecht gevoeld allebei
morning glorie zaadjes kunt ge trouwens kope bij elke zaadhandel