LSA rectaal?

Drientje

DF-koning
Hoi ik heb bij Azarius een 10 tal baby woodrose zaadjes besteld. Nu lees ik bij alle ervaringen dat je er ontzettend misselijk van wordt en ook lopen de ervaringen uiteen van positief tot negatief.

Nu vroeg ik me af, om de misselijkheid tegen te gaan: Als ik nu de zaadjes fijnmaal en de drap extraheer en er een sterke maar kleine hoeveelheid van maak en deze rectaal inbreng... Zou ik dan de misselijkheid tegen gaan?

Alvast bedankt!

minamo

Bewuste gebruiker
het komt zobiezo ook in je lichaam terecht, dus het kan zijn dat je alsnog misselijk word.

pythregius

Bewuste gebruiker
Als je de werkzame stof wilt extraheren gaat dat heel veel tijd en moeite kosten ook moet je een manier weten te vinden hoe je extractie kan doen, uiteindelelijk gaat de extractie een stuk duurder worden dan de zaadjes.

Of het rectaal inbrengen zal helpen? ik weet het niet ik zou zeggen probeer het, hoe je het beter zou kunnen doen is de zaden echt tot fijn poeder vermalen water van max 70ºC erop gooien, ongeveer 4 cm in een kop, dit tot kamer temp laten afkoelen, en dan zou je het moeten laten verdampen voor een ventilator op een hete plek, zolang het maar niet heter wordt dan 70ºC.

Verder misselijkheid hoort er in mijn ogen bij net als ayahuasca yopo en dergelijke, tijdens de trip zelf zul je als het goed is geen misselijkheid hebben alleen vooraf, dus een bak erbij voor eventueel overgeven, en verder lekker spacen, en gebruik gelijk maar 10 zaden als je enige trip ervaring hebt, 12 zaden hebben bij mij niet geholpen alleen 20 minuten vermoeidheid.

Veel succes!

pythregius

Bewuste gebruiker
minamo zei:
het komt zobiezo ook in je lichaam terecht, dus het kan zijn dat je alsnog misselijk word.

Nee door de stoffen rectaal op te nemen zal het enkel door de bloedbaan stromen met eindpunt de hersenen natuurlijk, De maag kan niet altijd vreemde stoffen aan, vandaar overgeven en misselijkheid :wink:

Greetz

Drientje

DF-koning
pythregius zei:
Als je de werkzame stof wilt extraheren gaat dat heel veel tijd en moeite kosten ook moet je een manier weten te vinden hoe je extractie kan doen, uiteindelelijk gaat de extractie een stuk duurder worden dan de zaadjes.

Of het rectaal inbrengen zal helpen? ik weet het niet ik zou zeggen probeer het, hoe je het beter zou kunnen doen is de zaden echt tot fijn poeder vermalen water van max 70ºC erop gooien, ongeveer 4 cm in een kop, dit tot kamer temp laten afkoelen, en dan zou je het moeten laten verdampen voor een ventilator op een hete plek, zolang het maar niet heter wordt dan 70ºC.

Verder misselijkheid hoort er in mijn ogen bij net als ayahuasca yopo en dergelijke, tijdens de trip zelf zul je als het goed is geen misselijkheid hebben alleen vooraf, dus een bak erbij voor eventueel overgeven, en verder lekker spacen, en gebruik gelijk maar 10 zaden als je enige trip ervaring hebt, 12 zaden hebben bij mij niet geholpen alleen 20 minuten vermoeidheid.

Veel succes!

Thnx man! ik denk dat ik het toch maar via de normale weg ga proberen!

Shivshamboo

Experimenterende gebruiker
Drientje zei:
Nu vroeg ik me af, om de misselijkheid tegen te gaan: Als ik nu de zaadjes fijnmaal en de drap extraheer

Hey een LSA. extractie. :hearteyes: Daar zeg je wat.... :mrgreen:

Ik kan de me vriend uit Antarica natuurlijk even voor je vragen, of hij nog een leuk extractie proces voor je weet. :wink:
Ik kan je garanderen dat je hier zeker niet misselijk van gaat worden. :hearteyes: .
Laat het maar even weten, alleen is hij sinds gisteren(sneeuwstorm)niet meer online, dus het kan een paar dagen duuren. :beer:

@pythregius: Zo moeielijk is het niet hoor. :wink: Dat zou jij toch moeten weten. :smoke:

Drientje

DF-koning
Shivshamboo zei:
Drientje zei:
Nu vroeg ik me af, om de misselijkheid tegen te gaan: Als ik nu de zaadjes fijnmaal en de drap extraheer

Ik kan de me vriend uit Antarica natuurlijk even voor je vragen, of hij nog een leuk extractie proces voor je weet. :wink:
Ik kan je garanderen dat je hier zeker niet misselijk van gaat worden. :hearteyes: .
Laat het maar even weten, alleen is hij sinds gisteren(sneeuwstorm)niet meer online, dus het kan een paar dagen duuren. :beer:

@pyregius: Zo moeielijk is het niet hoor. :wink: Dat zou jij toch moeten weten. :smoke:

Ik ben benieuwd! laat maat weten als je iets hoort!

X

Shivshamboo

Drientje zei:
Ik ben benieuwd! laat maat weten als je iets hoort!

X

Nou je hebt mazzel, want de wind is daar weer gaan liggen, en er is weer inernet verkeer mogelijk. :mrgreen:
Ik heb het hem even gevraagd voor je, en stuurde mij het volende bericht. :wink:

Big extraction:

First of all a bit of info:
There are two kinds of solvents, polar and nonpolar. Generally, the good stuff in HBW seeds is polar soluable, and the bad stuff is nonpolar soluable.

So the idea is to first make a nonpolar solution, which of course means that you take a nonpolar solvent and soak the ground up seeds in it. The result is a solution of garbage from the seeds and the nonpolar solvent. Petroleum is a nonpolar solvent, so it will function in this capacity.

1.) Soak the ground up seeds in petroleum ether for a few days

2.) Filter the resulting cloudy solution through some coffee filters

3.) Throw away the solution

4.) Keep the seed mush

The seed mush consists of nondisolved LSA's, fiber, and the remaining solution that didn't drip through the filter. This part can be iterated to get more and more garbage out of the mush. The final time, let the seed mush dry thoroughly so that the petroleum evaporates so that you don't have any poison in there.

After the seed mush dries, the nest stage is to make a polar solution, which separates the alkaloids (the LSA) from the fiber of the seeds. This is done with alcohol. The key is to have a polar solution which easily evaporates, one which will not destroy the LSA's, and one which is not poisonous; i.e. Ethanol alcohol (drinking). Methanol will also work, but methanol can causes blindness, so if you use methanol, make damn sure it's all evaporated before consuming the product.

5.) Make an alcohol solution of the seeds. i.e. put the seeds into the alcohol (as high proof as possible, I recomend everclear 190 proof).

6.) Filter the solution through filter paper, like before, except this time keep the liquid in a jar.

7.) Repeat step #6; 3 or 4 times, always keeping the liquid.

8.) When you've exhausted the seeds, throw them away (the seed mush)

9.) Put the liquid in a shallow flat tray, pan or large bowl, and let it evaporate in a dark dry place for a day or two, or until there is no liquid.

10.) The pan should have a yellowish scum residue. That's the LSA gunk

11.) Scrape that up with a razor blade or credit card or whatever works. It'll be sticky and gummy, and once it's all scraped up it will look dark brown.

Once you have this stuff as pure as you want it, you can ingest it in your favorite form. You can either swallow it as a lump, put it into a gelatin capsule, drink the ethanol solution, or dissolve it in some cool-aid. I recommend either capsules or swallow the lump if you can handle the taste.

I guess you could smoke it to--but I don't know if the flame/heat would kill off the lsa or not.

Other notes:
Petroleum ether is in Naptha (lighter fluid), which is available in hardware stores.
You can also buy ethyl ether
Make sure that nomater what you buy that it contains no benzene.

Well in reality benzene is in almost every cleaning/solvent out there--i.e. naptha e.t.c., but its not enough to cause problems.

So in summary/in a nutshell:

You mix the HWBR powder in a nonpolar solvent, keep the resultant gunk(I) and throw away the solution. Then dissolve the gunk(I) into a polar solvent, throw away the new gunk(II) and evaporate the solution. The final gunk (III) that comes out of the solution has LSA in it.
>
> gunk(I) = gunk(II) + gunk(III)
> gunk(III) is the good stuff
> gunk(II) is not
> gunk(I+III) are therefore kept
>
nonpolar solvent = petroleum ether (or zippo lighter fluid--i.e. Naptha)
polar solvent = alcohol (methanol is better, but is a smidgin poisinous
so you've got to be damn sure its all evaporated, I actually suggest to just use ethonol--becuase its always a safe bet-and will do the job great).

Happy travels. :hearteyes:

pythregius

Bewuste gebruiker
Shivshamboo zei:
Drientje zei:

@pythregius: Zo moeielijk is het niet hoor. :wink: Dat zou jij toch moeten weten. :smoke:

Haha, :mrgreen: Ik weet van niks want ik ben dom :rolleyes: maar aangezien extractie van allerlei middelen meestal anders zijn end ie van bepaalde middelen ebhoorlijk makkelijk kunnen :wink:
Ik ben benieuwd of die sneeuwpop een leuke manier vind, lsa oogdruppels lijkt me wel fijn :smoke:

Edit: ah daar is ie al :hearteyes: Inderdaad niet zo moeilijk deze methode :wave:

Drientje

DF-koning
Dit is op zich best een simpele methode! Bedank de iceman van me! WTF doet iemand op antarctica anyway? Nou ja ieder zijn meug zou ik zeggen!

Ik zal het eerst maar eens gaan proberen of het hele proces lukt...

Thnx for the share!

X

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ben je écht zeker dat je die LSA wilt nemen?

Ik ben ook tegen alle adviezen ingegaan en heb de afgrijselijkste trip gehad. Het zuigde ongelofelijk!
Ach ja, mischien moet je het gewoon doen. To get it out of your system, zoals ze zeggen.
Het zal je wat ziek maken, maar na een nachtje slapen zal ook dat verleden tijd zijn...

Hou ons op de hoogte...

pythregius

Bewuste gebruiker
ErnstJünger zei:

Ik ben ook tegen alle adviezen ingegaan en heb de afgrijselijkste trip gehad. Het zuigde ongelofelijk!
Ach ja, mischien moet je het gewoon doen. To get it out of your system, zoals ze zeggen.
Het zal je wat ziek maken, maar na een nachtje slapen zal ook dat verleden tijd zijn...

Hou ons op de hoogte...

omdat lsa jou niet licht wil niet zeggend at dat bij anderen ook het geval is, voor de meeste mensen met enige trip ervaring is dit een fantastisch product, geef jij een coke snuiver maar eens lsd vind het dan vast ook niet leuk!
vind dus neit dat je dat middel zo hoort af te kraken, als het kutzooi was dat werd het neit meer verkocht aangezien niemand het leuk vind.

Shivshamboo

ErnstJünger zei:

Hou ons op de hoogte...

Van LSA is nog nooit ziek geworden :confused: Waaar je je ziek van word, zijn alle andere (niet psychoactiefe)stoffen die je tot je neemt, als je niet de moeite neemt om een zuiver extract te maken. Dat geld voor alle organische alkaloiden .
Mij zou je bv. nooit een cactus ,of zelfs zo paddo's zien opvreten. Voor al dit soort dingen zijn relatief makkelijke extractie processen, die de aanslag op het lichaam er een stuk aangenamer van maken.

pythregius

Bewuste gebruiker
Shivshamboo zei:
ErnstJünger zei:

Hou ons op de hoogte...

Van LSA is nog nooit ziek geworden :confused: Waaar je je ziek van word, zijn alle andere (niet psychoactiefe)stoffen die je tot je neemt, als je niet de moeite neemt om een zuiver extract te maken. Dat geld voor alle organische alkaloiden .
Mij zou je bv. nooit een cactus ,of zelfs zo paddo's zien opvreten. Voor al dit soort dingen zijn relatief makkelijke extractie processen, die de aanslag op het lichaam er een stuk aangenamer van maken.

Scheelt inderdaad maar als je ziet hoe schadelijk vrijwel alle hallucinogenen zijn, vrijwel niet, dus maakt je een misselijkheidje of iets dergelijks je neit uit kan het ook prima in het orginele product na mijn mening :wink:

Drientje

DF-koning
ErnstJünger zei:

Hou ons op de hoogte...

Ik wou een extract maken om op het tshitraka festival te nemen dus report duurt nog wel even...

Wat je verdere reactie betreft vind ik dat iedereen anders reageert op bep. middelen. Misschien heb ik wel de trip van mijn leven!!! Jou referentie kader is het mijne niet en ik wil graag op de hoogte zijn wat dingen met me doen... Het bestaat niet voor niets...

X

jcutter

Badass junkie
En daar ligt Drientje geestelijk en psychisch helemaal verlamt in haar bed te genieten van de kramp die ze in haar benen heeft, maar zich niet kunnen bewegen om een je benen in een andere positie te leggen. Ik vond het vreselijk en dit duurde 10 uur lang.

pythregius

Bewuste gebruiker
jcutter123 zei:
En daar ligt Drientje geestelijk en psychisch helemaal verlamt in haar bed te genieten van de kramp die ze in haar benen heeft, maar zich niet kunnen bewegen om een je benen in een andere positie te leggen. Ik vond het vreselijk en dit duurde 10 uur lang.

Oke je hoort het drientje, lsa is een kut drug waarvan je alleen maar pijn in je lichaam krijgt en een afschuwelijke trip vol misselijkheid en braaksel :openmouth: jongens pls lul niet zo slap anders krijg je een pijp in je bek geramd :wink: :P

Adrenochroom

Wijs gebruiker
LSA zou ik niet doen op een festival drientje! Hoewel het vast erg leuk kan zijn is de kans op een hoge bodyload en/of misselijkheid niet klein (ervaring), dus beter probeer je het eerst eens thuis en doe je op dat festival was acid, werkt ook veel langer en is veel leuker! :grin:

En jcutter, je had de pijp in je smoel en toen...? al gerookt?

jcutter

Badass junkie
En jcutter, je had de pijp in je smoel en toen...? al gerookt?
En toen begon ik te gillen volgens omstanders. In mijn beleving deed ik zo goed mogelijk mijn best om zuurstof binnen te krijgen. Ik voelde me net een kind die met winterkleding het zwembad werd ingeflikkerd en niet meer naar boven kon komen :sunglasses: DMT is nu niks voor mij, misschien probeer ik het over een tijdje weer. Het was een zeer interessante en kleurrijke ervaring.

DreamWeaver

Badass junkie
LSA is een koning, maar het kan vermoeiend zijn. As for myself, ik heb 30 uur in bed gelegen, waar het warm en veilig was. In die 30 uur heb ik de vetste shit gedaan in mijn gedachtes. Ik kon overal zijn in mijn herrineringen, alsof ze in een boek stonden en ik moeiteloos de pagina's om kon slaan. Sinterklaas als klein kind, mijn moeder in verwachting van m'n zusje, m'n eerste keer op de 600cc, vakanties van meer dan 10 jaar geleden en andere mooie herrineringen waar ik nooit meer aan dacht. Het was alsof ik er echt was, en sindsdien kan ik veel dingen van lang geleden ook veel makkelijker terug halen. Ik ben maar 1 keer misselijk geweest, en dat was toen ik onder de douche stond (wat overigens een aparte ervaring was!). Ik heb niet over moeten geven, je raakt gewend aan de misselijkheid.
Ik heb onlangs nog een potje HBW aangeschaft, maar heb nog niet de kans gehad om het te gebruiken.

Zorg wel dat je goed blijft drinken, ik was compleet naar de klote na die 30 uur omdat ik mezelf er niet toe kon zetten om te drinken. Eten daarintegen ging wel erg lekker, ik heb hele zakken drop opgevreten, met als gevolg een ontiegelijke plakbek. Have a safe journey! :wave: :hearteyes:

seraphinia

Ik heb 1 keer LSA gedaan, ik ben best veel misselijk geweest, iets wat tijdens het trippen langzaam weg ging (ik moest wel liggen), ik heb daar de hele tijd in een donkere kamer gelegen, ik wist niet of ik aan het dromen was of gewoon vaag was. Daarna werd ik de trip echt de baas en kon ik het heel goed sturen. Ook heb ik liggen huilen, een verademing was dat.

Drientje

DF-koning
Adrenochroom zei:
LSA zou ik niet doen op een festival drientje! Hoewel het vast erg leuk kan zijn is de kans op een hoge bodyload en/of misselijkheid niet klein (ervaring), dus beter probeer je het eerst eens thuis en doe je op dat festival was acid, werkt ook veel langer en is veel leuker! :grin:[\quote]

Is een leuk idee adreno, maar ik ga dit jaar naar 4 festivals en om ze nou allemaal op de acid mee te maken... Ik dacht lsa omdat er in de beschrijving bij Azarius stond dat het leek op lsd, dan probeer ik dat. Achteraf blijkt dat dus niet zo te zijn.

X

pythregius

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Adrenochroom zei:
LSA zou ik niet doen op een festival drientje! Hoewel het vast erg leuk kan zijn is de kans op een hoge bodyload en/of misselijkheid niet klein (ervaring), dus beter probeer je het eerst eens thuis en doe je op dat festival was acid, werkt ook veel langer en is veel leuker! :grin:[\quote]

Is een leuk idee adreno, maar ik ga dit jaar naar 4 festivals en om ze nou allemaal op de acid mee te maken... Ik dacht lsa omdat er in de beschrijving bij Azarius stond dat het leek op lsd, dan probeer ik dat. Achteraf blijkt dat dus niet zo te zijn.

X

Ik zou zeggen, als de festivals buiten zijn, mooi weer en vertrouwde personen mee, probeer het lekker? buiten kun je altijd even weg vlkuchten naar rustige plekjes, en weet niet of het goa festivals zijn, maar mocht dat zijn dan kun je altijd ook in een ambient area chillen, perfect voor dingen zoals lsa en paddo's vind ik zelf.

greetz

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Shivshamboo zei:

Je hebt gelijk.

Ik projecteerde mijn eigen negatieve ervaring gewoon. Maar ik moet gewoon vaststellen dat de meerderheid van alle LSA-trips reports nu eenmaal negatief is.
Maar als je kan extraheren, verandert dat de zaak natuurlijk.

Je hebt overschot van gelijk door dit te benanderen: al ben ik helaas geen chemicus noch aspirant-chemicus om zoiets door te voeren.

Ik heb er noch de tijd noch de kennis voor. En als ik eerlijk ben nog minder het talent om zoiets te doen. :grin:
Ik laat het extraheren dus aan anderen over...

Shivshamboo

ErnstJünger zei:
Ik heb er noch de tijd noch de kennis voor. En als ik eerlijk ben nog minder het talent om zoiets te doen. :grin:
Ik laat het extraheren dus aan anderen over...

Ik heb de mazzel dat mijn vriend uit Antartica zo af en toe één van z'n Husky's naar me toestuurt met een testsample van z'n experimenten, want zelf heb ik ook nog nooit een extractie gedaan. :P
Zelf heb ik net zo weinig talent als jou waarshijnlijk. :wink:

Wel lees ik wel eens de technieken die de eenzame sneeuwpop toepast in zijn experimenten, en meestal lijken deze mij meestal niet al te moeielijk. :confused:

:wave:[/img]

Bovenaan