LSA Extractie

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Aangezien ik nog steeds erg nieuwsgierig ben naar LSA maar niet meer echt bereid ben om op zaden te kauwen of ze met thee door te slikken heb ik dit topic maar aangemaakt.

Ik heb het idee dat het best lastig is om zuivere LSA uit de zaden te extraheren.
Ik heb hier helaas zelf niet de mogelijkheid, anders zou ik zeker binnenkort een poging willen wagen.
Maar heeft iemand hier dit al is geprobeerd?

Er is een grassoort in Amerika 'Sleepy Grass' en die grassoort leeft in een soort symbiose met een schimmel die 'in' het gras leeft (een beetje zoals moederkoren denk ik). Deze schimmel bevat LSA. Ik denk dat het wat eenvoudiger is om het daar uit te halen in plaats van zaadjes.

Deel je ervaringen, ideeën en mogelijk manieren hier!

Tigg

Belezen gebruiker
http://forums.mycotopia.net/botanicals/ ... ction.html

Volgens dit verhaal is LSA extractie heel makkelijk. Ik denk dat ik dit over een tijdje ook weleens wil proberen.

Het verhaal op het forum in het kort:
Water heeft de eigenschap dat dat het een (eigenlijk twee) positieve en een negatieve pool heeft. Hierdoor trekt water stoffen aan die deze zelfde eigenschap ook hebben, LSA heeft dit ook, het lost dus goed op in water.

De methode om LSA te extraheren is simpel, neem een dosis LSA zaden, maar het schoon met water en eventueel een beetje zeep (spoel deze zeep er weer goed af). Laat de zaden natuurlijk drogen (dus niet met warmte).
Je wilt nu de zaden in stukjes hebben (fijn, maar geen poeder), dit kan met een koffie of pepermolen, of eventueel met een hamer tussen het aluminiumfolie.
Neem een aantal theezakjes, gooi de thee eruit en stop het zaadgruis erin, zorg dat er voldoende ruimte over is in het zakje omdat de zaden groter worden als ze nat worden.
Wat je nu wilt hebben is schoon en koud water, bij voorkeur gedestilleerd, anders kan je water koken en weer af laten koelen.
Stop de theezakjes in het koude water, dompel ze er een paar keer in en uit zodat er geen luchtbelletjes tussen zitten.
Je moet het ongeveer 20 minuten laten staan, let erop dat LSA niet goed tegen licht en warmte kan.

Als het klaar is kan je de theezakjes weggooien, dit is zooi! Drink het water op en enjoy.
Er wordt hier wel aangeraden om dit op een lege maag te nemen, omdat dit ook de kans op misselijkheid verlaagd.

Note: Dit is geen vertaling, dit is hoe ik het verhaal navertel naar 1x lezen, het kan zijn dat ik dingen vergeet, dus lees de bron ook eens door.

Edit: Ik vind het waard om ook even te melden dat LSA je bloedvaten vernauwd en het hoge dosis ongezond kunnen zijn omdat bloed moeilijker naar je ledenmaten stroomt. Combineer LSA NIET met Efedrine, of Caffeine (Koffie), of grote hoeveelheden zout (dit is bloeddrukverhogend). Dit versterkt dit negatieve effect!

Als je het hebt geprobeerd hoor ik graag je ervaringen.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Bovenstaande heb ik dus geprobeerd maar zonder succes.
Het is ook geen extractie wat je met die methode doet.

Bovenstaande heb ik met 8 HBWR zaden gedaan. Verpulverd, in theezakje gedaan en vervolgens in lauw water (wat gekookt was). Ik werd alleen erg misselijk er van, verder weinig effecten.

Ik gok zo dat je net als bij een DMT extractie wel een zuur of base nodig hebt om het er echt uit te kunnen trekken, als je het dan toch met zaden wilt doen.
Maar dat Sleepy Grass lijkt me ook interessant.

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
Ik heb een paar jaar geleden een keer LSA zaden genomen. Vond het niet zo'n leuke trip dus geen behoefte om te herhalen. Maar 2 vrienden van me hebben in de smartshop (Altered State in Leiden) capsules gekocht. Volgens mij was dat lsa extract met een beetje caffeine. Maar volgens mij had je ook een versie zonder caffeine. Je kan ff bellen voor de zekerheid.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Roseta Stoned zei:
Ik heb een paar jaar geleden een keer LSA zaden genomen. Vond het niet zo'n leuke trip dus geen behoefte om te herhalen. Maar 2 vrienden van me hebben in de smartshop (Altered State in Leiden) capsules gekocht. Volgens mij was dat lsa extract met een beetje caffeine. Maar volgens mij had je ook een versie zonder caffeine. Je kan ff bellen voor de zekerheid.

Elke pure vorm of extractie van LSA is verboden en zal dus niet verkocht worden in de smartshop.
De in capsule's verkrijgbare LSA zaadjes zijn gewoon gestampt en vermengt met andere (psychoactieve) kruiden.

Ik zat net even te denken, zou je het niet kunnen extraheren gewoon uit thee.
Je zet er thee van ( laat het desnoods enkele dagen goed trekken) en daarna filter je het water en laat het water verdampen, lijkt mij dat de residu dat overblijft redelijk zuivere LSA moet zijn?

Of zou het eenmaal 'opgelost?' in water mee verdampen?

aapkut

Badass junkie
Items needed: 1. About 200 grams of MORNING GLORY SEEDS.
2. 200 cc. of petroleum ether (make sure it's PETROLEUM ether)
3. Small piece of window screen or strainer.
4. A couple of large glasses.
5. One old cookie tray.
6. 260 cc. of wood alcohol.
What to do:
1. Grind up about 170 grams of seeds. (Wash the seeds in water first)
2. In 145 cc. of petroleum ether, soak the seeds for two to three days.
3. With screen, filter the liquid and save the seed mush. Allow the mush to dry.
4. Let the mush soak in 130 cc. of wood alcohol for two days.
5. Filter the solution again. Save the liquid in a glass jar.
6. Soak the same mush again in another 130 cc. of wood alcohol for two more days.
7. Filter out the mush and throw it away. Save the liquid.
8. Now, pour both saved glass containers with the liquid in them, into a cookie sheet.
9. Let the liquid dry in to a yellowish gum.

Scrap the yellow gum into pill capsules and take. Sample it first to see how much one hit is.

Laat het wel lang drogen zodat het meeste methanol eruit is en laat het uiteraard eerst testen voor gebruik :P

Bovenaan