Lowlands

Ellesdee

Badass junkie
Donderdag 23:55 bij de 24-uurstent bij de paal waar de schijnwerper en het bord van Camping 2 op staat? Dan zijn we 5 minuten eerder dan Fok!(waar toch nooit iemand op afkomt :')) :wink: .

ff gequote vanaf scholieren

ik heb geen zin om rond te gaan bellen en shit :P
dus dit lijkt me t makkelijkste
weer 1 grote meet

Lappenpopje

Bewuste gebruiker
Why the fuck op donderdag? Was niet van plan de 1e nacht gelijk door te halen en als kadaver te beginnen aan lowlands..
Maar goed :) Nevermind me

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Lappenpopje zei:
Why the fuck op donderdag? Was niet van plan de 1e nacht gelijk door te halen en als kadaver te beginnen aan lowlands..

wie zegt doorhalen ? gewoon meeten en uitzoeken waar iedereen de komende nachten bivakeert :P

wie wil er bij mij en bas in het tentje? trio gegarandeerd!!

Lappenpopje

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Lappenpopje zei:

wie zegt doorhalen ? gewoon meeten en uitzoeken waar iedereen de komende nachten bivakeert :P

wie wil er bij mij en bas in het tentje? trio gegarandeerd!!
Hahahaha jongen, ik lig in een tent met Jessica EN Irene :grin: Dat geeft ik natuurlijk voor niks op..

Doodkapje

Wijs gebruiker
Delirium zei:
Doodkapje zei:
Delirium zei:
jopio zei:
Alleen ik scheit hem erorm over een paar snoepjes die ik meeneem:(

Ikzelf ga mijn pillen en pep onderin een potje met gel stuwen, hopelijk is dat dan helemaal geurvrij :grin:

yak lijkt me kut die daar terug uit te moeten halen.... :confused:

Ik verpak het natuurlijk wel in de nodige zipzakjes en folie :P

offcourse maar gewoon al die klodders gel die je eerst eraf moetvegen enzo brrr

Delirium

Badass junkie
Doodkapje zei:
Delirium zei:
Doodkapje zei:
Delirium zei:
jopio zei:
Alleen ik scheit hem erorm over een paar snoepjes die ik meeneem:(

Ikzelf ga mijn pillen en pep onderin een potje met gel stuwen, hopelijk is dat dan helemaal geurvrij :grin:

yak lijkt me kut die daar terug uit te moeten halen.... :confused:

Ik verpak het natuurlijk wel in de nodige zipzakjes en folie :P

offcourse maar gewoon al die klodders gel die je eerst eraf moetvegen enzo brrr

Daar heb je haar voor :wink:

Lana

Wijs gebruiker
Is het dan zo moeilijk drugs meesmokkelen naar LL??
Ik dacht gewoon aan een zakje pep in m´n ondergoed. Of hebben ze daar honden die meteen in je kruis duiken?

Verder zal ik er morgenavond niet bij zijn op de meeting. Want we hebben besloten om pas vrijdagochtend te vertrekken.
Ik pas ervoor om in de spits te staan en daar in het donker en de zeikende regen m´n tent op te gaan zetten. De volgende dag al brak beginnen aan het feest, je spullen al weg gespoeld voor het nog maar is begonnen.
Dus lekker relaxed vrijdag vroeg opstaan en op het gemakje wegrijden. Jointje erbij, biertje erbij, paar broodjes in de auto kanen. Daar op t gemakske het tentje opzetten en dan naar de muziek. Kunnen we nog 3 dagen er vol tegenaan.
Beter dan morgen m´n eigen kapot haasten.

-spaceman-

Badass junkie
dankje wel acidboy, ik ga namelijk morgen ochtend...

vandaag namelijk terug gekomen van sziget en ik moet gewoon weer ff een nachtje in mn eigen bed tussen al die chaos door...

mn tent is al opgezet door vrienden, ik gooi dus morgen mn spullen erin en het kan beginnen!

misschien nog ff een coffeeshop bezoeken...

jopio

Experimenterende gebruiker
het was er zooooooo vet
en het smokkelen viel heel hard mee ik heb het in allu folie in mn tentzak gedaan maar als ik he gewoon in mn broekzak had gedaan was er nog nis aan de hand:P

Lana

Wijs gebruiker
Ja het was best wel geinig, maar véél afzien!! :grin:
We hebben het goed naar onze zin gehad, vooral de 2e avond vonden we leuk. Maar de muziek viel me over het algemeen tegen.
En het was veel te massaal naar onze smaak. Ook van het bier daar werd je maar niet zat. Die mensen daar lagen me ook niet echt om tussen te feesten. Veel te normaal :P

Volgend jaar gaan we niet meer. We hebben het gezien.
Ennuh, ik zet m´n tentje veel liever in de bossen met m´n eigen muziek, drank en mensen. Dan hou ik m´n eigen Lowlands wel.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Het was weer een mooi festival!

Paar hoogtepunten:
Patrick Jumpen - geniale gozer (nee ik ben niet sarcastisch)
Tool - vanzelfsprekend indrukwekkend. SPIRAL OUT, KEEP GOING!!!!!!
Battles - wazige math rock
UNKLE - had zwaar tegen kunnen vallen want ik had geen idee hoe ik me UNKLE live moest voorstellen, maar deed dat gelukkig niet. Zeer goed!
Patrick Wolf - ik had hoge verwachtingen, was ook terecht. Maar ik was geschokt door een bepaald nummer. 'Luistert niemand naar zijn teksten?' dacht ik bij mezelf toen het publiek vrolijk uit z'n dak ging terwijl de jongen zong over hoe hij misbruikt is. Wel een topartiest!! Prachtig geluid van violen.

Verder een plus voor de decoratie op het terrein, ik hou er van :hearteyes:
Heb dit jaar eens uitgerekend hoeveel ik heb uitgegeven aan eten en drinken: ongeveer 100 euro.

Hm vergeet vast wel wat. Oh ja, leuk om even kort wat DFers te zien donderdag :beer:

Lana

Wijs gebruiker
Sweet_Shadow zei:
Het was weer een mooi festival!

Paar hoogtepunten:
Patrick Jumpen - geniale gozer (nee ik ben niet sarcastisch)
Tool - vanzelfsprekend indrukwekkend. SPIRAL OUT, KEEP GOING!!!!!!
Battles - wazige math rock
UNKLE - had zwaar tegen kunnen vallen want ik had geen idee hoe ik me UNKLE live moest voorstellen, maar deed dat gelukkig niet. Zeer goed!
Patrick Wolf - ik had hoge verwachtingen, was ook terecht. Maar ik was geschokt door een bepaald nummer. 'Luistert niemand naar zijn teksten?' dacht ik bij mezelf toen het publiek vrolijk uit z'n dak ging terwijl de jongen zong over hoe hij misbruikt is. Wel een topartiest!! Prachtig geluid van violen.

Verder een plus voor de decoratie op het terrein, ik hou er van :hearteyes:
Heb dit jaar eens uitgerekend hoeveel ik heb uitgegeven aan eten en drinken: ongeveer 100 euro.

Hm vergeet vast wel wat. Oh ja, leuk om even kort wat DFers te zien donderdag :beer:

Zo.. Jij hebt er veel van meegekregen!
Wij hadden steeds geen programmaboekje en wij dwaalden maar wat over dat terrein daar. We zijn alleen gericht naar de Kaiser Chiefs gaan kijken en naar Alpha Blondy. Die laatste wou ik supergraag zien. Heb er alle cd´s van. Maar die vent nog nooit in t echt gehoord. Was een pluspunt voor mij.
Verder vond ik dat ze in de 24-uurstent heel lekker draaiden.
Ik ben ook een eurootje of 120 op het terrein kwijt geweest.
Wat me ook opviel was, dat de controles echt nakkes nada waren. Je kon er de grootste zakken dope mee naar toe nemen als je wou.
Dat had ik strenger verwacht.
Ik zag ook weinig mensen echt goed vd kaart. Viel me ookal op.

maverick

Belezen gebruiker
ik ben ook naar lowlands geweest! voor het eerst.

vorige week donderdag avond kwam een maat bij me langs, hij had lowlands kaarten opgehaald van zijn werk (eerste geworden met een tapwedstrijd van grolsch).. dus wij voglende dag spullen bij elkaar pakken in de auto richting lowlands, ik was half ziekjes hele nachten lang lopen hoesten.. maar ik vond het zwaar tof! vooral 030303, basement jaxx, trentemoller, james holden, groove armada en modeslektor dj's vond ik tof! hele dagen lang gewoon nuchter gebleven :)... ik vond het tof.! ook mooi dat t gwn gratis was (althans het kaartje) :)

-spaceman-

Badass junkie
wat een drugsfestival is LL toch... ik schrok me af-en-toe helemaal kapot wat er zoal rondliep 's nachts...

was weer leuk maar denk dat dit mn laatste LL was... dat rare sfeertje wat de laatste paar jaren komt opzetten begint LL over te nemen...

kijk mij eens, kijk hem/haar eens -sfeertje

Bovenaan