Ellesdee
Badass junkie
Supervlieg zei:Niks mis mee![]()
Supervlieg zei:Niks mis mee![]()
Ellesdee zei:Supervlieg zei:Niks mis mee![]()
Delirium zei:Ellesdee zei:Supervlieg zei:Niks mis mee![]()

Lappenpopje zei:Why the fuck op donderdag? Was niet van plan de 1e nacht gelijk door te halen en als kadaver te beginnen aan lowlands..
Maar goedNevermind me
Psycho_Chrono zei:donderdag 23.55 bij de 24 uurs tent dus ! SEE YOU THERE KADAVERS!

Hahahaha jongen, ik lig in een tent met Jessica EN IrenePsycho_Chrono zei:Lappenpopje zei:Why the fuck op donderdag? Was niet van plan de 1e nacht gelijk door te halen en als kadaver te beginnen aan lowlands..
Maar goedNevermind me
wie zegt doorhalen ? gewoon meeten en uitzoeken waar iedereen de komende nachten bivakeert :P
wie wil er bij mij en bas in het tentje? trio gegarandeerd!!
jopio zei:Alleen ik scheit hem erorm over een paar snoepjes die ik meeneem![]()
Doodkapje zei:VEEL PLEZIER IEDEREEN OP LOWLANDS
Delirium zei:jopio zei:Alleen ik scheit hem erorm over een paar snoepjes die ik meeneem![]()
Ikzelf ga mijn pillen en pep onderin een potje met gel stuwen, hopelijk is dat dan helemaal geurvrij![]()
Doodkapje zei:Delirium zei:jopio zei:Alleen ik scheit hem erorm over een paar snoepjes die ik meeneem![]()
Ikzelf ga mijn pillen en pep onderin een potje met gel stuwen, hopelijk is dat dan helemaal geurvrij![]()
yak lijkt me kut die daar terug uit te moeten halen....![]()
Delirium zei:Doodkapje zei:Delirium zei:jopio zei:Alleen ik scheit hem erorm over een paar snoepjes die ik meeneem![]()
Ik verpak het natuurlijk wel in de nodige zipzakjes en folie :P
Doodkapje zei:Delirium zei:Doodkapje zei:Delirium zei:jopio zei:Alleen ik scheit hem erorm over een paar snoepjes die ik meeneem![]()
Ik verpak het natuurlijk wel in de nodige zipzakjes en folie :P
offcourse maar gewoon al die klodders gel die je eerst eraf moetvegen enzo brrr
Kamp Kadaver!!!Delirium zei:Lowlands 2007 was gaaaaf
Succes aan alle Kadavers met uitbrakken!

Sweet_Shadow zei:Het was weer een mooi festival!
Paar hoogtepunten:
Patrick Jumpen - geniale gozer (nee ik ben niet sarcastisch)
Tool - vanzelfsprekend indrukwekkend. SPIRAL OUT, KEEP GOING!!!!!!
Battles - wazige math rock
UNKLE - had zwaar tegen kunnen vallen want ik had geen idee hoe ik me UNKLE live moest voorstellen, maar deed dat gelukkig niet. Zeer goed!
Patrick Wolf - ik had hoge verwachtingen, was ook terecht. Maar ik was geschokt door een bepaald nummer. 'Luistert niemand naar zijn teksten?' dacht ik bij mezelf toen het publiek vrolijk uit z'n dak ging terwijl de jongen zong over hoe hij misbruikt is. Wel een topartiest!! Prachtig geluid van violen.
Verder een plus voor de decoratie op het terrein, ik hou er van![]()
Heb dit jaar eens uitgerekend hoeveel ik heb uitgegeven aan eten en drinken: ongeveer 100 euro.
Hm vergeet vast wel wat. Oh ja, leuk om even kort wat DFers te zien donderdag![]()
Lana zei:Verder vond ik dat ze in de 24-uurstent heel lekker draaiden.