Eier zei:Tool, (bijna) reden genoeg om te gaan, lijkt mij.
Serenity zei:Wie gaan er dit jaar naar Lowlands? De line-up is nog niet bekend. Ik zit ontzettend te twijfelen of ik zal gaan xD

Psycho_Chrono zei:LOWLANDS ga ik heen ja
Sweet_Shadow zei:Kaartje gekocht met vroege vogel korting. 10 euro is niet niks dacht ik bij mezelf.
Tool moet wel bevestigd worden!!
Psycho_Chrono zei:LOWLANDS ga ik heen ja

na sziget ga ik naar belgië... 18 augustus VTMlive, marco borsato!Aking zei:ik ga in ieder geval naar szigeten misschien daarna gelijk door naar ll :P
Aking zei:na sziget ga ik naar belgië... 18 augustus VTMlive, marco borsato!Aking zei:ik ga in ieder geval naar szigeten misschien daarna gelijk door naar ll :P
![]()
dus geen lowlands voor mij![]()
-spaceman- zei:Aking zei:na sziget ga ik naar belgië... 18 augustus VTMlive, marco borsato!Aking zei:ik ga in ieder geval naar szigeten misschien daarna gelijk door naar ll :P
![]()
dus geen lowlands voor mij![]()
geef je LL op voor marco????????![]()
ik ga trouwens wel direct van sziget naar LL
verklaar me voor gek... maar marco is mn held 
proost daar op! 
Psycho_Chrono zei:Enkele namen die bevestigd zijn en mij bekend in de oren klinken:
Arcade Fire
Basement Jaxx
Eagles of death metal
Editors
Groove Armada
Heideroosjes
Interpol
Jimmy Eat World
Kaiser Chiefs
Kasabian
Kings of Leon
Killers
Lacuna Coil
LCD Soundsystem
Motorhead
Nine Inch Nails (NIN)
Damien Rice
Saybia
Sonic Youth
Tool
Turbonegro
Welle:Erdball
Psycho_Chrono zei:Enkele namen die bevestigd zijn en mij bekend in de oren klinken:
Arcade Fire
Basement Jaxx
Eagles of death metal
Editors
Groove Armada
Heideroosjes
Interpol
Jimmy Eat World
Kaiser Chiefs
Kasabian
Kings of Leon
Killers
Lacuna Coil
LCD Soundsystem
Motorhead
Nine Inch Nails (NIN)
Damien Rice
Saybia
Sonic Youth
Tool
Turbonegro
Welle:Erdball
Serenity zei:Ik ga het ook gwoon proberen of ik t geld bij elkaar kan fixen![]()
Psycho_Chrono zei:Mwua mij kennende kan ik wel heel veel shit meezeulen, uiteindelijk komt het erop neer dat ik alleen maar friet gegeten heb, niet gedouched heb, 5 dagen dezelfde kleren aan heb en niet fatsoenlijk heb kunnen schijten.
-spaceman- zei:Psycho_Chrono zei:Mwua mij kennende kan ik wel heel veel shit meezeulen, uiteindelijk komt het erop neer dat ik alleen maar friet gegeten heb, niet gedouched heb, 5 dagen dezelfde kleren aan heb en niet fatsoenlijk heb kunnen schijten.
WHAHA dit is het wel ja, alhoewel ik meestal van die belachelijk dure maaltijden haal... vraag me niet waarom...douchen doe ik toch wel 1 a 2 keer... maar waarom kan je niet fatsoenlijk schijten daaro?
Eier zei:Op een festival douchen? Zijn jullie gek ofzo?
Serenity zei:Ik ga het ook gwoon proberen of ik t geld bij elkaar kan fixen![]()