Lowlands

Serenity

Badass junkie
Wie gaan er dit jaar naar Lowlands? De line-up is nog niet bekend. Ik zit ontzettend te twijfelen of ik zal gaan xD

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Kaartje gekocht met vroege vogel korting :). 10 euro is niet niks dacht ik bij mezelf.

Tool moet wel bevestigd worden!!

deadlock

Badass junkie
Ik had mijn kaartje de eerste dag van de verkoop gekocht, maar ik was hem kwijtgeraakt en heb een nieuwe van mijn moeder gekregen :)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Enkele namen die bevestigd zijn en mij bekend in de oren klinken:

Arcade Fire
Basement Jaxx
Eagles of death metal
Editors
Groove Armada
Heideroosjes
Interpol
Jimmy Eat World
Kaiser Chiefs
Kasabian
Kings of Leon
Killers
Lacuna Coil
LCD Soundsystem
Motorhead
Nine Inch Nails (NIN)
Damien Rice
Saybia
Sonic Youth
Tool
Turbonegro
Welle:Erdball

-spaceman-

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:

Arcade Fire
Basement Jaxx
Eagles of death metal
Editors
Groove Armada
Heideroosjes
Interpol
Jimmy Eat World
Kaiser Chiefs
Kasabian
Kings of Leon
Killers
Lacuna Coil
LCD Soundsystem
Motorhead
Nine Inch Nails (NIN)
Damien Rice
Saybia
Sonic Youth
Tool
Turbonegro

ja... die namen klinken als muziek in mijn oren! :wink:
dat word weer smullen! :hearteyes:

Serenity

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:

Arcade Fire
Basement Jaxx
Eagles of death metal
Editors
Groove Armada
Heideroosjes
Interpol
Jimmy Eat World
Kaiser Chiefs
Kasabian
Kings of Leon
Killers
Lacuna Coil
LCD Soundsystem
Motorhead
Nine Inch Nails (NIN)
Damien Rice
Saybia
Sonic Youth
Tool
Turbonegro

Basement Jaxx! :hearteyes: jhet is wel een heeeeerlijke line up.. maar qua geld gaat het me niet lukken :(

-spaceman-

Badass junkie
Serenity zei:
Ik ga het ook gwoon proberen of ik t geld bij elkaar kan fixen :mrgreen:

zoveel is het toch niet?

met 300 moet je het kunnen redden (kaartje+LL)
neem zoveel mogelijk eten en drinken mee dat scheelt heel veel geld!

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mwua mij kennende kan ik wel heel veel shit meezeulen, uiteindelijk komt het erop neer dat ik alleen maar friet gegeten heb, niet gedouched heb, 5 dagen dezelfde kleren aan heb en niet fatsoenlijk heb kunnen schijten.

-spaceman-

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Mwua mij kennende kan ik wel heel veel shit meezeulen, uiteindelijk komt het erop neer dat ik alleen maar friet gegeten heb, niet gedouched heb, 5 dagen dezelfde kleren aan heb en niet fatsoenlijk heb kunnen schijten.

WHAHA dit is het wel ja, alhoewel ik meestal van die belachelijk dure maaltijden haal... vraag me niet waarom...douchen doe ik toch wel 1 a 2 keer... maar waarom kan je niet fatsoenlijk schijten daaro?

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
-spaceman- zei:
Psycho_Chrono zei:

WHAHA dit is het wel ja, alhoewel ik meestal van die belachelijk dure maaltijden haal... vraag me niet waarom...douchen doe ik toch wel 1 a 2 keer... maar waarom kan je niet fatsoenlijk schijten daaro?

Nou het lukt gewoon niet...Mijn kont is volgens mij gewend om op een troon te zitten en zo'n slap plastik bak aftreksel red het daar lang niet bij. Ik kan gewoon niet schijten daar, lukt niet. En dan de totale euforie en heiligheid als je eenmaal thuis bent en die hardgeworden brok kak je darm uit dondert...dat is de hemel jongens en meisjes

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Als ik 1 ding geleerd heb na vorig jaar (was de eerste keer LL) is het wel dat ik vooral geen schone kleding mee moet slepen en niet moet douchen :P Dit jaar dus LL met een heel klein rugzakje xD

cunt

Wijs gebruiker
ik ben er over aan het nadenken of ik ga ..
vind het opzich ook wel leuk om voor dat geld naar 3 festivals te gaan van 1 dag..
twijfel nog hard :)

Bovenaan