Omdat? Er is duidelijk een flink probleem gaande.Ga mezelf niet laten opnemen 🙄
Probleem van phenibut is wel dat de afkick veel intenser en langduriger is dan van GHB.Lang geleden ook Phenibut gebruikt om als vervanging van GHB te proberen. Ik vond het lastig om de juiste dosering te vinden.Het effect lijkt op GHB, maar verder werkt het bijna tegenovergesteld: GHB kort, en wanneer je jouw juiste dosering kent, is het effect er direct en is goed te sturen. Phenibut duurt langer voordat je wat merkt, waardoor je snel bijpakt. Het gaf mij ook heel snel nadat ik ermee begon paniekaanvallen,
De verslavingszorg heeft ook hulpaanbod waarbij je niet intern in een kliniek moet afkicken, maar waarbij je gewoon thuis je eigen ding kan blijven doen, maar dat je de juiste medicatie verstrekt krijgt en dat je af en toe gesprekken hebt die je verder op weg helpen. Dus als jezelf laten opnemen geen optie is voor je, dan zijn er ook andere hulpmogelijkheden.Ga mezelf niet laten opnemen 🙄
Dat is een langzame taper volgens reddit.2x per dag 500mg phenibut 25mg verlaging van mijn dagelijkse dosis per dag
Ik kan ook 20 miljoen winnen morgen.. maar of het gebeurt..Ik kan een snelle phenibut taper doen ben dan na 2 weken klaar
Heb overigens ook 50 flualprazolam pellets in de mail voor als het echt nodig is ivm met epilepsy risico of slapeloosheid die mijn mentale status te ver in gevaar brengt...
Je moet beseffen dat een paar nachten totaal niet slapen geen kwaad kan. Van fenibuth weet ik het niet, maar bij benzo's hoort dat erbij.
Voor epilepsie zou je eens neurologisch kunnen laten onderzoeken of je daar vatbaar voor bent. De meeste mensen zijn daar niet vatbaar voor en zullen dat ook niet krijgen bij een afkick.
Heb nog nooit een epilepsche aanval gehad en heb toch echt zeer veel drugs gedaan die de kans verhogen.Je moet beseffen dat een paar nachten totaal niet slapen geen kwaad kan. Van fenibuth weet ik het niet, maar bij benzo's hoort dat erbij.
Voor epilepsie zou je eens neurologisch kunnen laten onderzoeken of je daar vatbaar voor bent. De meeste mensen zijn daar niet vatbaar voor en zullen dat ook niet krijgen bij een afkick.
?Ik kan ook 20 miljoen winnen morgen.. maar of het gebeurt..
Uw eerste zin, heb je daar een wetenschappelijke onderbouwing van?
Mij is geleerd dat nachten doorhalen roofbouw is op uw lichaam.
Niet wetenschappelijk, maar van 11 nachten geen slaap was er geen schade.
![]()
Hoe lang kunnen we zonder slaap? - Smulderstextiel.nl
Het wereldrecord wakker blijven staat op maar liefst elf dagen. Hoe lang kun je zonder slaap en welke effecten heeft dat op je gezondheid?blog.smulderstextiel.nl
Voelt zeker niet gezond aan maar dat hoort erbij.
OK ik geef u bij deze gelijk dan.
Maar symptomen die op schizofrenie lijken is iets helemaal anders dan daadwerkelijk schizofreen worden.
Waarom tegen een opname gekant zijn
Als ik dat niet gedaan had, was ik gegarandeerd naar de kloten gegaan.
En zie het zo
Jij bent er niet voor een kliniek maar de kliniek kan je redding zijn.
Helemaal juist.
Maar slaaptekort kan je idd aan het hallucineren helpen.
Ik heb in mijn militaire opleiding een onderdeel moeten doen, dat de naam had " afmattingsperiode"waarin je te weinig te eten hebt, en bijna geen slaap.
En na enige tijd gaan de planten en bomen in de nacht "leven"!
Deze periode op zich zal ik nooit vergeten. Nee.
Je wordt zo moe gemaakt, dat je op een gegeven moment niet meer echt bewust bezig bent.
Zeer, zeer leerzaam. Jazeker!
Schizofrenie is echt heel anders, dan door te weinig slaap gaan hallucineren.
De mensen die dit hebben, ga daar maar eens aanstaan. Vreselijk is dat.
Lees maar eens na op internet...
Mij is geleerd dat nachten doorhalen roofbouw is op uw lichaam.
Flualprazolam werkt als een knop: zodra je wakker wordt heb je geen idee wat er vlak voordat je in slaap viel gebeurde, of wat je aan het doen was.Hoe is flualprazolam?
De laatste tijd vrij veel interesse in deze brnxkc
Ik ben 21 jaar oud.
En ja ik breng mezelf schade toe...
Probeer al een tijde te stoppen met cathinones gezien het onmogelijk is om niet in een 12 uur lange stim fap zesje te gaan met deze...
Lukt nooit.
Niet dat dat anders is met andere drugs gezien ik al 3 maanden niet nuchter gen geweest...
Mischien toch maar eens een NA meeting bezoeken.
De schade van Rc's is mogelijk vele malen hoger dan gewone medicatie. Her is natuurlijk niet op mensen getest. Sowieso snap ik niet dat je gratis medicatie inruilt voor rc's? Of kom je uit België?Flualprazolam werkt als een knop: zodra je wakker wordt heb je geen idee wat er vlak voordat je in slaap viel gebeurde, of wat je aan het doen was.
Ik noemde het "in slaap STORTEN", ipv vallen.
Maar sinds ik Ritalin en "echte" benzo's vanwege prijsverschil en bestelgemak voor RC's heb verruild, heb ik heel snel psychoses ontwikkeld. Ik vermoed dat er een link is, maar kan dat niet bewijzen.
Voor die tijd heb ik jaren van alles gebruikt, maar behalve angstklachten nooit stemmen of andere psychotische dingen ervaren. Maar ik moet zeggen dat ik bijna dagelijks aan de 4fMPH en de flualprazolam zat.
Snoepwinkeltje met nare gevolgen.
Kocht de medicatie via internet. Had het ooit voorgeschreven gekregen, maar werd gestopt door de psychiater. Zonder nazorg. Niet zo handig, maar uiteindelijk heb ik die onhandige en dure keus gemaakt om het maar zelf op te lossen.De schade van Rc's is mogelijk vele malen hoger dan gewone medicatie. Her is natuurlijk niet op mensen getest. Sowieso snap ik niet dat je gratis medicatie inruilt voor rc's? Of kom je uit België?
Ah ja snap hetKocht de medicatie via internet. Had het ooit voorgeschreven gekregen, maar werd gestopt door de psychiater. Zonder nazorg. Niet zo handig, maar uiteindelijk heb ik die onhandige en dure keus gemaakt om het maar zelf op te lossen.
Behalve etizDe schade van Rc's is mogelijk vele malen hoger dan gewone medicatie. Her is natuurlijk niet op mensen getest. Sowieso snap ik niet dat je gratis medicatie inruilt voor rc's? Of kom je uit België?
@Donald41 Volgens mij doe je het nu heel goed. Je weet waarschijnlijk al dat het bij de laatste stappen even moeilijk kan worden. Dan gaat je brein protesteren vanwege verandering van gewoonte. Hoop dat je dan misschien af en toe een benzo neemt, of misschien helemaal zonder kunt.
Flualprazolam werkt als een knop: zodra je wakker wordt heb je geen idee wat er vlak voordat je in slaap viel gebeurde, of wat je aan het doen was.
Ik noemde het "in slaap STORTEN", ipv vallen.
Ja zijn nieuwe drugs waarvan men de gevolgen niet kent. Je bent dus een proefkonijn. De drugs zijn legaal.Wat zijn eigenlijk die research chemicals? Zijn dat dan "drugs" die alleen nog maar via internet te bestellen zijn en eigenlijk niet van geweten is wat de gevolgen zijn? Lijkt me sowiezo link. (ik ben nog van de oude stempel wel).
Ja, ik ken die hel. Heb dit ooit Cold Turkey gedaan op eigen initiatief onder begeleiding in een kliniek. Ben fysiek in orde (marathonloper), verpleging zei dat het waarschijnlijk door conditie komt dat ik er minder last van had dan normaal.
@Donald41 Volgens mij doe je het nu heel goed. Je weet waarschijnlijk al dat het bij de laatste stappen even moeilijk kan worden. Dan gaat je brein protesteren vanwege verandering van gewoonte.
Woon je in belgie?Ik heb dit al meerdere keren geschreven hier her en der...maar belgiese apotheek maken veel zelf.Ook een slaapmiddel zonder recept zo te koop.En het is geen benzo,niet verslavend
Cold turkey bij benzo’s? Kan je marathonloper zijn of niet maar dat heeft er geen moer mee te maken. Je hebt hooguit een geluk momentje gehad. Velen kunnen je hier vertellen dat CT op benzo’s niet iets is wat verpleging adviseren zal.