• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LIVE-verslag 1e x mexican

Osi`

Bewuste gebruiker
Enesteene zei:
Ofcourse mijn vriend, zo geschiedde het :openmouth: :hearteyes:

Best lachen man, dit forum, echt n community... ankje daarvoor
Geen probleem, we zijn best een liefdevolle community!
Laten we een nieuwe jezus maken
Eentje die paddorepen aan mensen deelt en LSD liquid rijkelijk laat vloeien!
Bestaat er soms geen "trip" geloof ofzo? :tongueout:

neti

Badass junkie
een nieuwe jezus maken, nogal moeilijk met zn twee, of we moeten al versmelten tot een :rolleyes:

we geloven in onszelf... beetje ziek om volgelingen te zoeken, maar met meer menen als ons zou t een prachtige wereld zijn, wat denk jij

Osi`

Bewuste gebruiker
Enesteene zei:
een nieuwe jezus maken, nogal moeilijk met zn twee, of we moeten al versmelten tot een :rolleyes:

we geloven in onszelf... beetje ziek om volgelingen te zoeken, maar met meer menen als ons zou t een prachtige wereld zijn, wat denk jij
Haha :grin: da's waar, het was maar een voorbeeldje hé, maat.
Natuurlijk geloof ik inmezelf, ik ben een atheist en ik geloof niet in bovennatuurlijke krachten.
Mijn geloof is muziek :hearteyes:

neti

Badass junkie
Wow, ik ervaar op dit oment een groot gevoel van liefde, t prikkelt wat... beetje verliefdheidsgevoel... geluk... heerlijk man... jammer dak alleen ben :grin:

Osi`

Bewuste gebruiker
Enesteene zei:
Wow, ik ervaar op dit oment een groot gevoel van liefde, t prikkelt wat... beetje verliefdheidsgevoel... geluk... heerlijk man... jammer dak alleen ben :grin:
Toch niet door mij hé :grin:

neti

Badass junkie
een 3.5 uur later

volgens mij werkt ie aardig uit nu

veel liefde gevoeld
music makes us come together...
beter een gioede buur dan een verre vriend
toch maar es praten met die vlamingen

relaxt spul zeg... volgende keer iets meer dan die 5-10 gram van net

neti

Badass junkie
wow, ik schiet weer n beetje terug... wordt weer wazig voor mn ogen... hoofd begint weer te zwellen, pak stiekum ngo wat paddo's

bedankt voor d tip OSI, zet nu nadat ik mn paddo's pak, die ik nu kouw... mn madonna af en de goa aan... wo das echt anders man... wenne....

neti

Badass junkie
wow best freaky die goa... heb electrabel maar afgezet, nu powershout.... wel levindige verhalen in die muziek... maar mis de liefde van madnna

neti

Badass junkie
Wow, freaks me out die Goa... snel Madonna weer op... relaxt man die Mexicaanse, je blijft lekker bij de wereld, lekker om te discussieren met wat mensen ipv weg te spacen

neti

Badass junkie
ehm, tja net ff wat mailtjes aan het tikken geweest, je moet toch wat als iedereen m peert hier hahahaha :wave:

met golven komt de paddo af en toe binnen, voel het steeds vooral bij mn nek-aderen, beetje vernauwd hoofd, net als in het begin, heerlijk, geloof dat die laatste paddo niet meer heel heftig binnenkomt, ruim n half uur geleden nu... madonna pleziert me nu weersuper

voel nu mn linker voet tintelenmn been tintel en mn buik begint nu te schudden...ik voel het nu nar boven stijgen, kriebels, vernauwd hoofd

neti

Badass junkie
:smoke: ik ga zo ff wat oprumen hier... wel zo lekker toch voor de gasten morgen... opgeruimd huis, opgeruimde geest

neti

Badass junkie
nou, hou het voor gezien...ga pitten...

voel dat mn hoofd nu zegt, ik ben ngo neti klaar met je

maar ik ben wel klaar met mn hoofd... ik ga lekker boven op bed liggen... c u tomorrow

neti

Badass junkie
ben ik weer... voel n heerlijk gevoel om mn nek... net alof wordt het bloed afgesneden van mn hoofd... voede dat maar altijd zo... mmmmmm

neti

Badass junkie
dankje, voelt volstrekt normaal voor mij, behalve dat heerlijke nekgevoel... net alof zit dr een elastiek om mn nek... of zoals n kind zn hoofd rood kan laten worden, doe ik wel vaker, maar nu voelt dat constant zo... beetje ehmlekker, maar ehmja dat is het... zo voelde ik mij vanmiddag toen ik aan het schilderen was... de terpentinelucht geeft hetzelfde gevoel...

neti

Badass junkie
5.5 uur later hou ik t nu echt voor gezien... hoop dat het de moeite waard voor jullie was, voor mij was t een genot iig

hoop dat de liefde met jullie meereist doorheen 2007 :beer:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Ik kreeg hiervan helemaal zin om mijn laatste paddo trip te verslaan in een report.

Ik gooi hem zo erbij bij trip reports.

Nog een fijne trip verder, of slaap lekker! :grin:

neti

Badass junkie
Goeiedag... ik ben weer bij.

Denk dat ik uiteindelijk een gram of tien gegeten heb, verse overigens. Ik eet ngo neti te veel omdat ik dr pas net mee begin. Vond het relaxter en mindre inspannend trippen dan Thaise.

Verder niks toe te voegen dan wat er te lezen valt hierboven

azgaza

Badass junkie
Hahaha wat leuk om een paar van die tripgedachtes live te zien; er iztten erg grappige tussen. Ik heb nu ook wel zin om weer eens te trippen.

023User

Belezen gebruiker
Whaha zit hier knetterstoned, en toen ik dat ' Net wiskunde, vind je niet?' las, viel ik van me stoel van het lachen.

Live tripreports, goed idee. :stoned:

Bovenaan