• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LIVE-verslag 1e x mexican

neti

Badass junkie
net 5 gram (ofzo) mexicaanse achter de kiezen. Probeer jullie wat op de hoogte te houden hier. Probeer eerst eenl ichte dosis. Mexicaanse geeft volgens mij nogal wat mind-fuck, vandaar taking it easy.

teebo

Bewuste gebruiker
spannend

respect trouwens voor de mensen die op paddo's zin hebben om individuen op het wereld weidse web te informeren over hun trip

trip ze, ik ben jaloers

neti

Badass junkie
gewoon een keer doen joh.

Heb nu mn ovenschotel in de oven staan. Na 10 minuten begon ik al wat te voelen. Ik ben nu en half uurtje later en voel mn hoofd wat klemmen. Vervelend, maar best lekker :confused:

neti

Badass junkie
Ah, ik begin te tranen en te boeren. Dat had ik de vorige keren ook.... kan elk moment gan beginnen. Hoop dat ik dan nog goed kan lezen en tikken... zo niet, dan weet je waar t van komt

neti

Badass junkie
Brrr, ik begin wat te trillen en kan nu moeilijker tikken... mn ogen kunnen zihc moeilijk focussen, ook al door de tranen... ah en ongecontroleerd gapen op dit moment, doe ik anders ook

neti

Badass junkie
zit nu lekker te trillen en te klappertanden, was bijna mn ovenhotel vergeten... oeps... geen timer... btw, zo lekker madonna kijken, of had ik dat al gezegd

neti

Badass junkie
oei, in m ovenschotel zie ik een inca=-hoofd.... eet net het oog op en zie hersenen er achter... ga ik zo ook maar eten denk ik

neti

Badass junkie
een uur verder nu, zit te denken, jeetje,zal ik ngo wat dr bij pakken, nog maar ff wachten denk ik... voel me wat deinen... muziek op NL 3 komt binnen.... ga zo ff op de bank liggen

tsjong, net of mn hoofd zich om mn lepel vouwt... ik rol over mn lepel... bsest geinig... op dit moment voel ik trouwens mn linkerkant opkomen..... stijve arm.... hoofd dat naar rechts wil, vercherpte reuk aan de linkerkant

de zonzijde zeg maar

neti

Badass junkie
he mn fauteuil, of hoe schrfij je het, lijkt te bewegen, net of is het eeniemand/iets, ik ga m zo lekker verwennne, ff lekker r in zitten...de armen reiken al uit naar mij

neti

Badass junkie
ik merk dat mn normale ik de wacht houdt in mij, en de paddo-ik bewaakt... gaat het allemaal wel goed en stel je je niet aan... op die manier

freud heeft ze vast geslikt ooit denk ik

neti

Badass junkie
wel ff wat mee schrijvenmensen...

zien jullie btw ook rechtsboven op dit forum teksten in donkerblauw....

ervarng
hop
space-cak
pillen
xtc

stond dat er altijd al?

neti

Badass junkie
net liggen spacen in mn stoel... mik was heel helder, ik rook goed, vik was bijzonder gespitst.... ik voelde mn aderen iopzetten net als bij poppers... n heerlijk gevoel in mn hoofd, ja ja t maakte me g**l.... ik maakte net ff contact met sinterklaas en een dalai lama, maar die wchten wel ff op madonna

wel apart overigens, zo zonder visuals van thaise

neti

Badass junkie
zit nu te kijken naar t eerste nummer vanmadonna op NL 3.... ze laat aan de nuchteren zien hoe een trip met visuals is... net echt... ow, ook ff naar de tekst luisteren

what the fuck... zit nu te kauwen op nog en paddo :beer: goeie stuff man...

neti

Badass junkie
zuie je dat die X van XTC bovenaan echts net de molenwiekenb zijn

te gek wijf eigenlijk he, die madonna

neti

Badass junkie
zuie je dat die X van XTC bovenaan echts net de molenwiekenb zijn

te gek wijf eigenlijk he, die madonna, gewiekste tante

neti

Badass junkie
wat jammer dat mijn berichtenaantal, zie links... zich net optelt... nu sta ik gewwoon op 58... ook leuk om te laten zien dat mn vorige bericht 57 was... of zat ik nu op een andere... ehm... ik weet het ff niet mere

neti

Badass junkie
:mrgreen: kom me es vergezellen man, alleen meelezen /-gluren is geen fuck aan... wat denk je terwijl je dit (en voorgaande) leest...

Osi`

Bewuste gebruiker
Héhé chill ze gast :grin: Schrijf achteraf ook nog maar eens een volledig verslagje van uw trip. Is dit uw eerste keer? en ben je helemaal alleen dan? :grin:

Niet iedereen is op't moment beschikbaar op dit forom denk ik hoor :tongueout: Zou je niet beter wat gaan chillen in de zetel of wat dingen doen ^^ Zoals het huis wat verkennen ofzo?

neti

Badass junkie
de zak oliebollen van de c100 lijkt wel n treurige zeeleeuw, arm meisje, es kijken wat ie zegt... nix hahahadat was n oliebol achter het raampje... zwanger van de oliebollen

neti

Badass junkie
he dankje belgske.... nee zit hier heerlijk achter de computer joh, lekke awake... achterover zitten doe ik wel op thaise... niet eerste keer dus... zie mn eerdere verslagen.... wacht ik maakt het je ff makkelijk

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=5688

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=5762

wat n gekke fransozen daar in walen he... waarom komen jullie neti gezellig bij ons aanschuiven... gaan we ons weer verenigen... al die ruzie van 200 jaar geleden is toch al lang vergeven en vergeten

mathijs: gooi es wat interessant in de groep :wink:

Osi`

Bewuste gebruiker
Enesteene zei:
he dankje belgske.... nee zit hier heerlijk achter de computer joh, lekke awake... achterover zitten doe ik wel op thaise... niet eerste keer dus... zie mn eerdere verslagen.... wacht ik maakt het je ff makkelijk

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=5688

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=5762

wat n gekke fransozen daar in walen he... waarom komen jullie neti gezellig bij ons aanschuiven... gaan we ons weer verenigen... al die ruzie van 200 jaar geleden is toch al lang vergeven en vergeten

mathijs: gooi es wat interessant in de groep :wink:
Hey ja, dat wil ik ook wel eigenlijk, afzijn van die onozele wale die liever lui zijn. Wij spreken toch allebei lekker nederlands, waarom niet samen aansluiten met nederland? Vlaanderen + Nederland, terug gelijk vroeger. Ik zou het wel niet nederland willen noemen, kom, laten we een andere naam geven moest dit geval ooit gaan gebeuren.

Dan kan ik eindelijk eens naar hasselt voor de coffeeshop om wat lekkere wiet te halen of naar de smartshop in hasselt voor wat lekkere paddestoeltjes.

neti

Badass junkie
ej vriend met jou kan ik leven... zullen we het gewoon De Lage Landen noemen...

Verenigd Koninkrijk der Lage Landen

Wie maken we tot koning? kunnen we ze neti met elakar laten seksen, geloof dat er eerst een wet bij jullie in Belgie moet veranderd worden, jullie mogen niet met de Oranjes trouwen geloof ik

neti

Badass junkie
Damn, Madonna is zo weer afgelopen, kloten man... vermazk met wel met haar samen... ff iets gaan verzinnen... cdtje op vink niet relaxt

neti

Badass junkie
damn, t stormt behoorlijk buiten, mn deur rammelt, de brievenbus ratelt.... moet maar ff kalm aan doen

't voelt overigens of ben ik nu nuchter als wat... ff naar mn ogen kijken, momentje

ik pak ff een cd

damn, is dat toevallig of niet, zit n cd van madonna in, ray of ligth

kun je jezelf in bekijken h een cd

zo cd weer terug... grote ogen, starende ogen, grote pupillen, toch niet heemaal nuchter denk

Osi`

Bewuste gebruiker
Enesteene zei:
ej vriend met jou kan ik leven... zullen we het gewoon De Lage Landen noemen...

Verenigd Koninkrijk der Lage Landen

Wie maken we tot koning? kunnen we ze neti met elakar laten seksen, geloof dat er eerst een wet bij jullie in Belgie moet veranderd worden, jullie mogen niet met de Oranjes trouwen geloof ik
Da's waar, maar de koning boeit ons eigenlijk niet. Ik zou liever een president of premier willen. Maar niet die harry potter hé :wink: En liever ook niet onze Guy Verhofstad met zijn konijn tanden.

Ligt het nu aan mij, of zijn alle nederlands sprekende premiers gewoon lelijk?

neti

Badass junkie
hihihi jammer dat woutertje het neti wordt, lekker ding vind je niet :P of n leuke dame... wat dacht je van margriet hhahahaha of ehm... jaaaa margriet bij deelstaat vlaanderen en bij deelstaat nederland ehm, hoe heet ze die zwemster... erica terpstra... gezellig boel moet dat worden...

neti

Badass junkie
wow, de 5-10 gram maakt je wel de man zeg... lekker wakker, bewust, zelfverzekerd, alles overdenkend, nog nooit coke gesnoven, maar afgaande op de beschrijving lijkt dit dr wel wat op

oei, wat gaat de wind tekeer... moet maar neti meer eten denk ik... anders vliegt het me straks aan

Osi`

Bewuste gebruiker
Of Freya, da's ook wel een lekker wijfke, zit in de politiek, maar maakt wel enorme blunders, heeft nog miljoenen laten wegvliegen :(

neti

Badass junkie
damn wat een show, genieten vinden jullie ook niet... wat zou ze dr mee bedoelen al die psychedelics in haar show... mmmm music makes the people come together... dat is haar boodschap... do youlove me zingt ze, ofcourse i do

god is a dj, is een ander dance-nummer...

ze wil ons allemaal wakeerschudden, een wereld vol liefde das waar we naar toe moeten, toch zo gek niet die flower-power

neti

Badass junkie
Freya, klinkt hemels, t is haar vergeven...

wat wil jij worden in het kabinet....

ik word minister van familiezaken en minister van minderhedenbeleid

Osi`

Bewuste gebruiker
Enesteene zei:
Freya, klinkt hemels, t is haar vergeven...

wat wil jij worden in het kabinet....

ik word minister van familiezaken en minister van minderhedenbeleid
Minister van trip drugs!

neti

Badass junkie
Ofcourse mijn vriend, zo geschiedde het :openmouth: :hearteyes:

Best lachen man, dit forum, echt n community... ankje daarvoor

Bovenaan