• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LIVE-report: Wietcake flashback paddo's

neti

Badass junkie
mn vriezer vakocht van de week, wardoor ik nu ff zonder zit. Mijn overgleven wietcake is darom ontdooit in de koelkast. Vandag zag ik het pakketje liggen. Dacht of ik gooi het weg of ik g het nu opeten. Smaakte vreselijk goor, dus besloten een kwart cakeje op te eten.

l na een kwartier begon het lichtelijk te zweven, kort daarop ben k voor 45 minuten in slaap gevallen. Ik dacht, als dit het nou is dan hoeft het voor mij niet meer. Heb daarom de rest weggegooid.

Twee uur na inname begon het ineens igantisch op te komen. Mijn hersenenen voelden alsof ze in water baden. Ik raakte erg gefixeerd op te tv. Elke eweging schoot naar mn hersenen en deden mijn hersenen naar vren schommelem.

Daarna raakte ik giga-gei en begin ik met mijzelf te spelen. Niewt lang daarna kreeg ik een flash back van de laatste twee keer paddo's gebruiken... Ik beleefde toen ook een intense geilheid. Nu met deze paddo's deed me dat totaal denken aan die paddo ervaring

>>>> is did wat e begrijpen jongens en meisjes. geen idee... nog nooit stoned gewest, maar volgens mij ben k het nu... hallo zeg.... waar was iik gebleven met mn tekst... kan eigenlijk zo wel uren doodtikken, maar geloof dat het interessanter is om ff mijn tripreport af te maken ehm, nouja, lul zo ook maar wat verder.... volgens mij was ik gelven bij ehm hihihi dat ik zo geil werd, ehm.... nou ja mbij de finish was het een ongelovelijk ehm ongelovelijke intense ervaring, nog nooit zo gehad, tot tranen toe bijna nou ja

ehm, kan mezelf nu ook ff niet meer volgen, maar t voelt gewoon erg genig ... ehm, ik geloof dat ik nu maar gff kap... moment telefoon

een vriendin belde net... hlf uur aan de telefoong ehangen.... ik kon geen zinnig word uitbrengen, en had soms eenlachkik... ontzettend droge bek, en duizelig als de pest, eigenlijk voel ik me hardstikke ziek nu.... brrr, zo wat drinken en bij proberen te blijven...

deze sitzooi hoeft an mij NOOOOOOOOOOOIT weer, brrrrrrr...

wort vervolgd

neti

Badass junkie
oh mensen, ik voel me zo ziek... brrr gater de gatver... beoerd man... hoe lang duurt zoiets, hoe kan ik het het beste zo snel mogelijk laten aflopen... mensen hebben julie tips.... aaaaah

neti

Badass junkie
damn, nee man, ben zo ziek als een hond.... beroerd als een beer.... ongelovelijk.... van de ene extreme in de andere... ongelovelijke geilheid en dan ineens zo ongeloelijk ziek

Imke

Badass junkie
Rustig blijven, laat het gewoon allemaal over je heen lopen, je kan het toch niet sneller laten aflopen, dus probeer er het beste van te maken. Kan je niet iemand bellen om je te komen helpen? :)

neti

Badass junkie
probeer rustig te blijven... nee zou niet weten wie ik zou moeten bellen... t lijkt de dood wel man, afschuwelijk, moet kotsen.... brrrr wat een hel man... geef mij maar xtc of paddo's of stel dat dit toch verkeerde cakes zijn.... ik loop ook te trillen als de pest man....

Imke

Badass junkie
Ga wat ontspannen in bed ofzo.. en als het echt te erg wordt, bel dan een dokter of ziekenwagen. Alvast veel sterkte.

neti

Badass junkie
mensen wat kan ik doen om dit zo snel mogelijk af te laten lopen... ik tik nu maar aan een tuk door om mijn hersenen en mijnlcjaam voor de gek te houden,zolang ik doortype en mij nitew op mijzelf cocentreeer dan hgat het we, ik merk dat ik mij nu live op dit moment losmaak van mezelf.... ik tik nu in een soort trance buiten mezelf om dit voelt eigenlijk hanrdstikk gek... een echte trip man... ik hoop dat jullie fit nog kunnen lezen.......... ongelovelijk man, buitengewoon dit is hemels, net alsof zweef ik in de ruimtge met een andere ik om mij heen... zweven in deklei in een warm bad... super super super.. geweldig man...hemels is dit... damn al mijn aeen barsten en zwllen op........ ls een ader voel met goud...... mmmmmmmmmm amn ongeloelij.......

neti

Badass junkie
ooooh ik voel e weer zo zik als wat, misschien als ik nu weer ga tikken dt het weer lukt, nee ik ben nu veel minder krhtig.... ik denk dat i zo maar op bee ga liggen en en kotsbak ga meenemen....trillen doe ik nu... man is dit normaal voor wiet, of is t toch wat ander dat er in zit... dit kan toch niet mensen dat jongeren van 13 hier aan zitten... dit is gewoon een zware drug man die thc.... mijn kind gaat dr niet aan... damn.... brrrr t wekrt nu al en uur op volle kracht.... hoe lang duurt dit man.... op zig voelt het nu wel ff dragelijk weer... al zit in ergens op een heel apart plekje in mn hoofd naar mezel te kijken... het lijkt wel vanuit een soort skybox....... ehm, jullie vandaag op tv ook gekeken anar dat vuurwerk in hiongkong... dat wa op discovery of nationaal geografic... maar goee, erg mooi hoe ze dat zo maken dat vuiirwerk, maa dat gebeurd llemaal nog me de hand joh, levengevaarlijk die vrouwtes zo onbescherm aan het knoeien... enwaij dat dan maar allemal voortig miljoen de lucht inschietn... daarme zin we ook verantweoorlijk voor het bloped aan onze handen warmee wij ze laten wrken...

nou ja, jullie kunnen dr vast geen knop meer aan vatmaken, kan ik iig ook niet, ik begin nu qweer watziekig te worden en tik ook zieklijk vel.... ehm ja. ja... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

nutsss

Wijs gebruiker
haha ja je gaat een tikkie te hard..
ongeveer wat ik had toen ik geheel onvoorbereid in mn eentje eens wiet door een waterpijpje ging proberen terwijl ik nog nooit een hele joint op had toen.

Na flink wat trekjes helemaal van de wereld, en steeds een soort geknipper van de tijd.

In paniek iedereen gebeld en uiteindelijk naar de buren gestruikeld en die verrast met mn drugsgebruik...

Die hebben een dokter gebeld en die adviseerde melk te drinken en afwachten... Het heeft uuuuren geduurd...

Maar je gaat er schijnbaar niet dood aan...

Sterkte man!

Carlitos

Badass junkie
Ja inderdaad vind toch nog af en wel nare dingen over wiet terug..
En je moet ook niet de hele tijd aan slecht denken en/of dat het fout gaat of het over moet gaan dan word het erger lijkt me..
(wil niet te wijs klinken ofzo hoor :flushed: )

Mjah als je je echt ziek gaat voelen lijkt me kut,hoe komt zo iets nou..
Kan het te maken hebben dat als je cake in freezer oid bewaard ?

Gegroet, :wave:

Allolalie

Bewuste gebruiker
kots het allemaal uit en ga slapen, werkt het besten... Melk kan je buik weer van streek maken, dus als je wilt drinken 1 glas water max, anders ga je water kotsen.... chill em.

lot

Badass junkie
Wat nou als ie dr morgen niet is, op DF watdan? doen we dan aangifte ofzo wegens een mogelijk dode? :confused:

neti

Badass junkie
Johannes de Tripper zei:
maiskorrel zei:
Vast wel.. met een genant verhaal erbij xD

Laten we het hopen :wink:

Lieve mensen, ik ben dr weer, alive and kicking :grin:

Heb me zo ongelovelijk beroerd gevoeld mensen, zoals k nog nooit eerder in mn leven heb ervaren... Dit geldt eveneens voor de geilheid, damn. Een kwart stukje cake maar opgehad. In een eerder verslag schreef ik dat ik als het ware in coma raakte van een half stukje. Ongelovelijk zo'n klotnervaring. Af en toe een paar minuten erg leuk, maar over all :kots:

Aan mij niet weer. Heb de rest weggeflikkerd. Kan dat spul zoooo sterk zijn mensen?

In volledige ziekheid heb ik uitendelijk maar een vriendin opgebled, of ze wilde komen. Zij hebben me uiteindelijk opgehaald. 16.15 uur heb ik het stukje spacecake opgegeten, en tegen 22.15 kwam ik weer een beetje bij de tijd. Ik heb bij hen op de bank liggen misselijkz ijn, liggen slapen, en ben 00.00 uur weer naar huis gelopen

ehm, is dat genant :flushed:

Hoe kan het dat ik hie zo ziek van werd mensen? Had een nuchtere maag overigens en de cake ligt al ruim een jaar in een **** (viersterren vriezer)

Allolalie

Bewuste gebruiker
kan zijn dat je cake bedorven was en je ziek werd van een lichte voedselvergifteging onderwijl je ook nog eens de effecten van thc ondervond...

Jeller

Badass junkie
je kan er niet vel aan doen.. gewoon liggen en beetje muziek luisteren en best suikers en melk tot je nemen..

het zit toch voornamelijk in je hoofd hoor, want uiteindelijk doet het meer met je hoofd dan met je lijf.;

heb ook één keer zoiets gehad van een superdikke joint toen ik nog niet echt gewend was om joints alleen op te roken :grin:

kmoest dan gewoon hele tijd liggen anders werd ik misselijk..

Qocaïne

Badass junkie
Pfff lekker heftig allemaal weer :grin:

Cake kan héél veradelijk zijn... mijn laatste spacecake trip... afgelopen vakantie duurde van 01:00uur tot 12:00++ de volgende dag. Trippend in slaap gevallen...

Té ziek... heb ongeveer 7x gekotst (uitgespreid over 2/3 uur) misschien kan ik er ook eens proberen om een reportje over te schrijven :)

neti

Badass junkie
:grin: Mensen, allemaal ontzettend bedankt voor de steun en de erg aandoenlijke zorgen... doet me goed... hadden jullie idd de politite gebeld vandaag als ik nix van me had laten horen?

De cake kan aardig bedorven zijn gewest, hoewel hij wel in een vrieskist lag

Verder vandaag verslapen. Zou om 9.00 uur beginnen, maar werd pas na 10en wakker. oeps. :flushed: Had belangrijke afpsraken staan, anders had ik me ziekgemeld. Hele dag beroerd geweest. Moe, duizelig, misselijk, beroerd, bah... aan mijn lijf geen wiet meer.

Besloten tot de 3e maart (Trane Energy) ff geen drugs en aanverwanten te gebruiken... ff pas op de plaats (binnen 2,5 week 3 paddestoeltrips en een spacecaketrip) :rolleyes:

Imke

Badass junkie
:grin: Mensen, allemaal ontzettend bedankt voor de steun en de erg aandoenlijke zorgen... doet me goed... hadden jullie idd de politite gebeld vandaag als ik nix van me had laten horen?

Graag gedaan. :) De politie ging ik heus niet zelf bellen. :P Maar iemand anders hier had dat wel misschien gedaan. :beer: Veel succes in je verdere drugsavonturen. :wave:

neti

Badass junkie
net een telefonische preek gehad van die vriendin die me ophaalde gisteren... ze vond dat ik de laatste tijd wel erg veel over drugs praatte en dat ik in korte tijd wel erg veel gebruikte

ik heb haar gerust proberen te stellen da tik alles onder controle heb, maar dat ik zelf ook op de rem wil drukken.... het blijven drugs, dus je weet nooit, maar es ff nadenken waarom ik t ook al weer gebruik (al denk ik dat het wel goed zit)

:wave:

Lapzwans

Belezen gebruiker
Enesteene zei:
Johannes de Tripper zei:
maiskorrel zei:
Vast wel.. met een genant verhaal erbij xD

Laten we het hopen :wink:

Lieve mensen, ik ben dr weer, alive and kicking :grin:

Heb me zo ongelovelijk beroerd gevoeld mensen, zoals k nog nooit eerder in mn leven heb ervaren... Dit geldt eveneens voor de geilheid, damn. Een kwart stukje cake maar opgehad. In een eerder verslag schreef ik dat ik als het ware in coma raakte van een half stukje. Ongelovelijk zo'n klotnervaring. Af en toe een paar minuten erg leuk, maar over all :kots:

Aan mij niet weer. Heb de rest weggeflikkerd. Kan dat spul zoooo sterk zijn mensen?

In volledige ziekheid heb ik uitendelijk maar een vriendin opgebled, of ze wilde komen. Zij hebben me uiteindelijk opgehaald. 16.15 uur heb ik het stukje spacecake opgegeten, en tegen 22.15 kwam ik weer een beetje bij de tijd. Ik heb bij hen op de bank liggen misselijkz ijn, liggen slapen, en ben 00.00 uur weer naar huis gelopen

ehm, is dat genant :flushed:

Hoe kan het dat ik hie zo ziek van werd mensen? Had een nuchtere maag overigens en de cake ligt al ruim een jaar in een **** (viersterren vriezer)

je blowt normaal nooit ?
spacecake kan namelyk hard aankomen, je weet ook nooit precies hoeveel erin zit, omdat het niet regelmatig verdeeld zit in de cake. als je nooit of byna nooit blowt ben je het ook niet egt gewend en je hebt geen tolerantie dus komt het natuurlyk ook weer harder aan.

ik had ook een keer een klein stukje spacecake gehad van een maat (was wel sterke volges hem), toen zyn we daarna naar de shop gegaan, en toen we binne zate, na een paar joints gerookt te hebbe, voelde ik me ook niet goed toen hy inkickte (spacecake kickt ook meer in 1x in, in plaats van dat je geleidelyk steeds stoneder wordt)

kwerd helemaal warm (vooral myn hoofd) en begon steeds donkerder te zien. was toen maar ff naar buite gegaan, ff afgekoeld buite en toen moest ik weer naar binne van die mense van de coffeeshop, ben toen weer gaan zitte by mn mate maar t ging nog niet egt, dus ik kreeg gratis van de mense van de shop een flesje AA drank en een mars (ze zeide hier moet je ff wa zoets ete en drinke, vond het wel aardig dat ik dat zomaar gratis kreeg) en toen ben ik achter buite gaan zitte (soort van achter terrasje van de shop)

ben daar gaan zitte en zag dat er iemand tegenover my zat en die begon tege my aan te lulle en ik zat daar kankergaar te zyn en probeerde met hem te prate als afleiding en heb toen mn AA drank en mars opgedronke en gegete, op een gegeve moment ging het wel weer en probeerde ik weer binne te gaan zitte by mn mate, ik was toen wel egt uberstoned en verder was de avond zeker wel relax en heb me verder ook neit meer s lecht gevoeld. :P

ik had alleen niet verwacht dat ik er zo gaar van werd omdat ik al es 2 plakke spacecake heb gehad en werd daar zeker niet zo stoned van als dat kleine stukje, en ik smoke toch elke dag wel een paar jointjes :stoned:

ik denk dus dat er gewoon redelyk wat wiet in zat, en aangezien je normaal nooit blowt het toch hard aan kan kome en als je dan ook nog een paddo-flashback erby krygt, ja dat is niet nix

Bovenaan