• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live report hasjchocolade, 0.5 gr

caatje

Badass junkie
monkey89 zei:
Zo te horen goed plan ik ga t morgen ook ff maken en uitproberen ik laat wel weten hoe het gegaan is :wave:

Je kunt natuurlijk ook op schiphol gaan zoeken! Daar liggen ze voor t oprapen :wink:

pixo207

Belezen gebruiker
Radeon915 zei:
Mr.jiho zei:
Toen ik vorige maand mijn plant ging knippen heb ik ook eens voor de grap wat wiet rauw, ongedroogd opgegeten :P smaakte wel lekker eigekijk maar ik merkte er geen zak van :(
De thc komt pas vrij bij een temperatuur van 70°C of hoger (roken, spacecake, ...). Eten heeft geen zin :P . Je had het beter aan mij kunnen geven

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb wel eens hasj bommetjes gemaakt, een grammetje hasj, oplossen in een halve dl boter, deze laten stolen. met een theelepel canelletjes van maken(ovale bolletjes). dan door de suiker heen rollen.

als je m heel doorslikt, heb je een soort "slow-release" ik kon toen 12 uur lang genieten van één bommetje.

Bovenaan