• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live report hasjchocolade, 0.5 gr

minn

Badass junkie
Ik ga jullie ns lekker lastig vallen :grin:

Net een ong 0.7 gram chocolade gesmolten, hasj er doorheen gemengt, en opgegeten,
half uur, 3 kwartier geleden, dus ehh.. ong 4 uur smiddags. Hiervoor 2 jointjes :)

voel me nu beetje langzaam en wazig, alles word beetje moeilijk, Mn toetsebord is ook niet echt meer wat het was, waar ik de toetsen kon vinden.

Ik ben beniewd wat er volgt.

Het was trouwens ong n halve gram hasj, en 0.7 chocolade

minn

Badass junkie
Ik sta NU al helemaal versteld van waar en hoe ik leef. Het is zo anders, zo ingewikkeld.
Waarom al die spullen
Waarom al die luxe?

waarom ouders zo maar naar parijs
alsof geld geen rol speelt. Heel raar.

A

Anonymous

Gast
Ze verdienen toch ook wel eens een tripje (haha) zonder de kinders?

En ja, de vraag waarom de mens alles moeilijk en ingewikkeld moet maken, daar heb ik geen antwoord op.

A

Anonymous

Gast
Mijn ouders gaan 2 x per maand een dagje naar parijs, maar dat doen ze niet voor de lol.

minn

Badass junkie
mathijs zei:
minn zei:
waarom ouders zo maar naar parijs
alsof geld geen rol speelt. Heel raar.

Beetje calvinistische instelling he :P

ja maar zo bdoel ik het niet.
Mensen maken het zichzelf zo makkelijk
Met al die dingetjes. Zonnebank, computer, oven, verwarming etc etc

En zo eventjes naar parijs, sjah
tis wel heel leuk hoor, ik geniet er ook van :stoned:
maar als ik er over nadenk is het niet helemaal reeel..

A

Anonymous

Gast
Zaken. Mij hoor je trouwens niet klagen hoor, dit huis wordt alsnog wel gebruikt :P

minn

Badass junkie
BobG zei:
hoezo dat? Leven ze van een uitkering?

nee we hebben juist geld zat om het maar zo te zeggen. Niet dat ik veel zakgeld krijg, juist niet. Ze willen mij opvoeden 'zonder geld' en zij gaan even naar parijs

weetje
laat maar snap dr al helemaal niks meer van

minn

Badass junkie
Een update.

Benjamin (spacingben) kwam na ong anderhalf uur na inname terug omdat hij zijn sokken en pet vergeten was. Het maakte het een beetje warrig maar wel heel grapiig, ik stoorde me verder nergens aan, Heb heerlijk aan de tafel gezten en dingetjes gezien in het raamkozijn, Eerst allemaal treurige gezichten, toen hele grappige dingtjes, moest er oook om lachen.
nu zit ik hier zewaar spacend, en ik vind mezelf heeel sloom.
tis zo zwaar allemaal
maar wel mooi.
En best leerzaam ook. Krijg allemaal inzichten in vroeger en waarom alles zo was. :grin:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
minn zei:
Een update.

Benjamin (spacingben) kwam na ong anderhalf uur na inname terug omdat hij zijn sokken en pet vergeten was. Het maakte het een beetje warrig maar wel heel grapiig, ik stoorde me verder nergens aan, Heb heerlijk aan de tafel gezten en dingetjes gezien in het raamkozijn, Eerst allemaal treurige gezichten, toen hele grappige dingtjes, moest er oook om lachen.
nu zit ik hier zewaar spacend, en ik vind mezelf heeel sloom.
tis zo zwaar allemaal
maar wel mooi.
En best leerzaam ook. Krijg allemaal inzichten in vroeger en waarom alles zo was. :grin:
leuk dat je het leuk vond :wave:

minn

Badass junkie
Ben nu wakker, viel gister om 11uur ong om van de slapheid die ik had. Ik kon niks meer met mn lichaam maar mn geest was actief, in mn hoofd ging ik alle dingen doen die ik nog moest doen maar lichamelijk kon ik ze echt niet meer uitvoeren, ik denk dat het net iets teveel hasj nog is geweest.
Volgende keer maar minder :P
Alles was zo intens, alles wat ik aanraakte ging helemaal door me heen. Ik voelde de kleur rood helemaal door me heen gaan. En toen wou ik creabea gaan doen. Maar lichamelijk kon ik dat dus niet, maar in mijn hoofd heb ik de mooiste dingen gemaakt.

Dit was de eerste keer dat ik gehallicuneerd heb (of hoe je t ook schrijft:P) De trap was een stenen middeleeuws trapje geworden met allemaal klimop, mn bed was meer een hondemand. Eerst dacht ik dat er echt een hond in lag, maar toen dat niet zo bleek te zijn dacht ik dat ik er maar in ging liggen, en ik heb heerlijk geslapen, mn droom weet ik niet meer maar volgens mij was t zalig.

Wat ook grappig was, Spacing ben kwam langs, en hij had paddo's meegebracht. Maar ik had ze in mn hand, ik mocht n hapje proeven, maar die geur en kleur en die schimmel was allemaal zo intens dat ik me net zo'n bosmannetje voelde, die kruipend opzoek is naar paddestoelen en mos om op te eten. Ik kón er gewoon geen hap van eten.
Die bosgeur, allemaal zo intens.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
kan best zijn hoor, hasj melk(chocolade) pakt heel andere uit als dat je het rookt, is hetzelfde met een spacecake krijg je ook een veel intensere trip van.. :stoned:

BacingsPen

Badass junkie
minn zei:
Ben nu wakker, viel gister om 11uur ong om van de slapheid die ik had. Ik kon niks meer met mn lichaam maar mn geest was actief, in mn hoofd ging ik alle dingen doen die ik nog moest doen maar lichamelijk kon ik ze echt niet meer uitvoeren, ik denk dat het net iets teveel hasj nog is geweest.
Alles was zo intens, alles wat ik aanraakte ging helemaal door me heen. Ik voelde de kleur rood helemaal door me heen gaan. En toen wou ik creabea gaan doen. Maar lichamelijk kon ik dat dus niet, maar in mijn hoofd heb ik de mooiste dingen gemaakt.

Dit was de eerste keer dat ik gehallicuneerd heb (of hoe je t ook schrijft:P) De trap was een stenen middeleeuws trapje geworden met allemaal klimop, mn bed was meer een hondemand. Eerst dacht ik dat er echt een hond in lag, maar toen dat niet zo bleek te zijn dacht ik dat ik er maar in ging liggen, en ik heb heerlijk geslapen, mn droom weet ik niet meer maar volgens mij was t zalig.

Wat ook grappig was, Spacing ben kwam langs, en hij had paddo's meegebracht. Maar ik had ze in mn hand, ik mocht n hapje proeven, maar die geur en kleur en die schimmel was allemaal zo intens dat ik me net zo'n bosmannetje voelde, die kruipend opzoek is naar paddestoelen en mos om op te eten. Ik kón er gewoon geen hap van eten.

hihi, klinkt een beetje als mijn eerste spacecake trips ^^

En laat die die schimmeldingen nog maar ff liggen eh :wink:

minn

Badass junkie
SpacingBen zei:
minn zei:

hihi, klinkt een beetje als mijn eerste spacecake trips ^^

En laat die die schimmeldingen nog maar ff liggen eh :wink:

dat doe ik zeker, totdat ik me er geen bosmannetje meer bij voel :P

flololo

Newbie
trippen

mmm.. ik kijk er naar uit om eindelijk eens wat van hier te 'vluchten' in een trip, heb al heel lang niets dergelijks meer meegemaakt.. (en in totaal ook echt ni veel keren) kijk er zooo naar uit!! Ik gebruik nooit iets deze dagen. Ben nu van plan me een vooraadje te halen. :grin: vind het spannend! Die chocolademengeling lijkt me wel oké! Heb wel geen maatje spytig genoeg dat mee zou kunnen genieten.. maar ben van plan lekker chill aan mijn schoolwerk ermee te werken x
als ik dan hier eens mijn verslag doe later?
:stoned: :stoned: :stoned: :smoke: :wave:

minn

Badass junkie
Re: trippen

flololo zei:
mmm.. ik kijk er naar uit om eindelijk eens wat van hier te 'vluchten' in een trip, heb al heel lang niets dergelijks meer meegemaakt.. (en in totaal ook echt ni veel keren) kijk er zooo naar uit!! Ik gebruik nooit iets deze dagen. Ben nu van plan me een vooraadje te halen. :grin: vind het spannend! Die chocolademengeling lijkt me wel oké! Heb wel geen maatje spytig genoeg dat mee zou kunnen genieten.. maar ben van plan lekker chill aan mijn schoolwerk ermee te werken x
als ik dan hier eens mijn verslag doe later?
:stoned: :stoned: :stoned: :smoke: :wave:

Is prima :)
lijkt me alleen geen goed idee om aan je school te gaan, toen ik die gedachte had onder mn trip werd ik misselijk.
Maar je moet doen waar je jezelf goed bij voelt ey :wink:

veel plezier,
en van die chocolade kan je misselijk worden, je kan beter cake maken denk ik :)

Qocaïne

Badass junkie
Idd leuk report!

hehe ook tof dat je hebt gehallucineerd!
En jah Jiho.. dat kan wel degelijk! :) Hassjies en wiet blíjven altijd onderschatte hallucigenen.. maar kunnen je wel degelijk later trippen.

Echter als je het eet. Bij roken gaat er idd een groot deel van de werkzame stof verloren.

Nice report Minn! =)

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ja als je weed op een manier eet is het effect ook compleet anders, zwaarder zal deze vakantie nekeer een goei spacecakeske maken en eens zien of het lukt om te hallucineren ( eenmaal je op andere drugs hebt gehalucineerd kan je het toch beter controleren/opwekken vind ik)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
spacecake lijkt me ook nog een keer leuk ja, maar helaas zijn me ouders nooit weg zodat ik eff gauw een cake kan bakken :angry: bij mijn vrienden is dat hetzelfde geval :(

J0rrit

Badass junkie
Mr.jiho zei:
ja als je weed op een manier eet is het effect ook compleet anders, zwaarder zal deze vakantie nekeer een goei spacecakeske maken en eens zien of het lukt om te hallucineren ( eenmaal je op andere drugs hebt gehalucineerd kan je het toch beter controleren/opwekken vind ik)

vind ik ook nadat ik de 1e keer paddos heb gedaan, kan k door lang naar iet ste kijken als k stoned ben dat gene beetje laten bewegen nzo. best weird.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
:openmouth: :openmouth: :openmouth: DarkScope eindelijk iemand die ik hetzelfde hoor zeggen

ik heb namelijk de laatste tijd als ik stoned word dat ik het veel meer vind lijken op het opkomen van een paddo trip en idd ik kan ook beetje gekke vormpjes maken als ik ergens naar kijk, of dingen naar voren laten komen

ik dacht dat het aan mij lag, maar eindelijk iemand die dit gevoel met mij deeld :stoned: :mrgreen: :mrgreen:

J0rrit

Badass junkie
need^weed zei:
:openmouth: :openmouth: :openmouth: DarkScope eindelijk iemand die ik hetzelfde hoor zeggen

ik heb namelijk de laatste tijd als ik stoned word dat ik het veel meer vind lijken op het opkomen van een paddo trip en idd ik kan ook beetje gekke vormpjes maken als ik ergens naar kijk, of dingen naar voren laten komen

ik dacht dat het aan mij lag, maar eindelijk iemand die dit gevoel met mij deeld :stoned: :mrgreen: :mrgreen:

idd helemaal met je eens. Voordat k paddos had gedaan had k dat niet nu kan k wel wat jij ook zegt. egt raar

Florian01

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
need^weed zei:

idd helemaal met je eens. Voordat k paddos had gedaan had k dat niet nu kan k wel wat jij ook zegt. egt raar

Jullie zijn niet de enige... ik had hier al eerder wat over gepost, als ik nuchter ben en ik concentreer, en ga beetje wazig kijken, na een tijdje lukt t ook...

pasquali

Bewuste gebruiker
haha ....heel herkenbaar die vragen over materialisme enzo.
Kan ik me ook helemaal over laten struikelen!

BacingsPen

Badass junkie
Florian01 zei:
DarkScope zei:
need^weed zei:

Jullie zijn niet de enige... ik had hier al eerder wat over gepost, als ik nuchter ben en ik concentreer, en ga beetje wazig kijken, na een tijdje lukt t ook...

Jullie hebben er voor gezorgd dat ik mij nu ook bewust ben van deze 'waarnemings verandering'

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mr.jiho zei:

Toen ik vorige maand mijn plant ging knippen heb ik ook eens voor de grap wat wiet rauw, ongedroogd opgegeten :P smaakte wel lekker eigekijk maar ik merkte er geen zak van :(

Bovenaan